Dynamics 365 FO Con­sul­tant


Brænder du for at optimere processer og systemer?

Og kan du levere førsteklasses rådgivning til Finance?

Så er her jobbet for dig…

Vi søger en udvidelse af vores kompetente D365 team. Teamet holder til i Hårslev på Nordfyn og består i dag af 4 interne D365 konsulenter. Med reference til vores ERP Manager kommer du til primært at supportere keyusers og managers i Finance, og derigennem bistå til en mere effektiv og optimal udnyttelse af vores systemer og processer.

Haarslev er en global markedsleder inden for sit felt. For lidt over 2 år siden implementerede vi Dynamics 365 Finance & Operation, og tiden er nu moden til at se uden for Danmark, og arbejde med plan for udrulning i resten af koncernen. I forbindelse med planlægningen heraf kan du forvente en rejseaktivitet på op til 15 dage årligt.

Selvstændigt ansvar for Finance modul

Overordnet er din hovedopgave at supportere Finance, herunder beskrivelse, analyse, planlægning, test og træning af og i nye funktionaliteter i D365 og andre IT platforme. Når eksterne konsulenter bistår os, er det dig der koordinere disses opgaver.

Helt konkret er dine opgaver at:

  • Optimere og vedligeholde processer og system konfiguration
  • Supportere keyusers og managers i Finance
  • Deltage i tværorganisatoriske projekter
  • Deltage i planlægning af D365 udrulning i koncernen

Forretningsorienteret konsulentprofil

Din væsentligste kompetence er din forståelse for forretningen og forretningens behov. Vi ser gerne, at du har solide kompetencer inden for Finance. Ideelt set er din uddannelsesmæssige baggrund inden for Finance, og du har senere fået erfaring med implementering af løsninger fra en international projektorienteret produktionsvirksomhed, enten som ansat i virksomheden eller som konsulent hos en leverandør inden for området. Har du tillige en projektlederuddannelse med i rygsækken, er det ekstra kvalificerende, og du er godt på vej til dit nye job i Haarslev.

Du arbejder ansvarligt, analytisk og forretningsorienteret med dine opgaver. Du besidder en god portion sund fornuft og er struktureret og systematisk i din løsning af opgaverne. Din kommunikationsform er åben, og du formidler dit budskab på en kompetent og pålidelig facon, hvorved du skaber naturligt gode relationer. Engelsk på højt niveau er et krav.

Indflydelse på fremtidig Finance setup hos international markedsleder

Du tilbydes en attraktiv og udviklende stilling med et stort ansvar i en vækstorienteret og global virksomhed, der er teknologisk førende, og hvor vidensdeling er en naturlig del af dagligdagen. Vores kerneværdi er ”Working Together”, og vi tror på, at ”Working Together” fører til den sjoveste arbejdsdag og de bedste resultater.

Læs mere på www.haarslev.com eller kontakt ERP Manager Morten Storm på tlf. 63 83 11 00 for yderligere information. Vi inviterer løbende til samtale, så send os din ansøgning og CV allerede i dag.

Application deadline: As soon as possible.


Haarslev Industries, www.haarslev.com, is a dedicated process technology company, providing powerful solutions for the benefit of the global environment. We supply complete systems and equipment for the processing of animal by-products, domestic waste, sewage sludge, bio fuels and by-products from food and beverage production. Haarslev Group has project and manufacturing sites in Denmark, Spain, Brazil, Germany, Turkey and China, as well as sales- and service locations in Norway, Peru, USA, Malaysia, New Zealand, India, France and Russia. The Group is one of the leading process technology companies, and has approx. 1.200 employees worldwide.

Gem job

Haarslev Industries A/S
Publiceret: 4. juni 2021

Arbejdssted

Location Hårslev

Job hos virksomheden