Erfaren IT-Supporter søges til ambitiøst kon­su­lent­hus

Har du et bredt kendskab til IT, og har du lyst til at være den, der sørger for, at systemerne spiller, IT-platformen er stabil og udstyret performer i en travl hverdag? Har du et højt serviceniveau og et solidt overblik, når opgaverne bliver mange? Og har du et smil tilovers – også i pressede situationer?

Så er du måske vores nye IT-Supporter.

Hvem er vi?

H&B l Hildebrandt & Brandi er topledelsens rådgiver. Vi hjælper organisationer til at opnå toppræstationer ved at løse komplekse udfordringer og skabe succesfulde transformationer. For mennesker og med mennesker.

Vi har travlt og er i vækst, og derfor søger vi en erfaren IT-Supporter på fuld tid, som har ansvaret for at supportere vores medarbejderes forespørgsler og udfordringer indenfor software og hardware i dagligdagen. Vi er 50 ansatte fordelt på to kontorer i hhv. København og Aarhus, men vores konsulenter er også ofte på farten.

Hvad består jobbet af?

Som IT-Supporter er din fornemmeste opgave at sikre tilgængelighed, effektivitet og kvalitet i IT-supporten af vores konsulenter. Dette kræver, at du står på et solidt fundament af viden og erfaring inden for IT, og at du arbejder ud fra en nysgerrig og handlingsorienteret tilgang. Du skal supportere, identificere, løse og følge op på konsulenternes dag-til-dag udfordringer og have lyst til at arbejde med en bred vifte af IT-relaterede opgaver.

Du vil få en central rolle i den daglige IT-support og drift i en dynamisk og ambitiøs virksomhed, hvor du vil have en stor kontaktflade med husets konsulenter og vores interne supportfunktion, der varetager opgaver indenfor HR, kommunikation, økonomi og forretningsudvikling. Din store kontaktflade kræver, at du har stærke sociale kompetencer, samtidig med at du trives med mange forskellige opgaver på samme tid og hyppig dialog.

Din primære arbejdsgang vil foregå på vores kontor i Aarhus, men det forventes at du 1-2 gange om måneden er fysisk til stede på vores kontor i København.  

Konkrete opgaver

  • Håndtering af den daglige brugersupport
  • Vedligeholdelse af kontorets IT-faciliteter og materialer, herunder indkøb og leverandørhåndtering
  • Opsætning af udstyr til nye medarbejdere
  • Sikring af en solid IT-platform og stabile systemer og services
  • Udvikling af IT-sikkerhedsløsninger og sikring af compliance hertil
  • Proaktivt bidrag til IT-kompetenceløft af husets konsulenter
  • Assistance til udarbejdelse af IT-udviklingsprojekter og -budgetter i samråd med Digital Business Developer
  • Daglige ad hoc-opgaver på kontoret

Kompetencer

Vi forventer, at du:

  • Har en relevant IT-uddannelse (fx uddannet IT-supporter eller lignende)
  • Min. 5 års erhvervserfaring fra en lignende stilling
  • Har stor erfaring med Microsoft Windows, Office-pakken og Microsoft SharePoint
  • Har stor erfaring med installation og opsætning af pc’er, smartphone (iPhone), printere, netværk, mail og lignende
  • Har øje for at tilpasse og implementere IT-værktøjer i en forretningsmæssig kontekst
  • Taler og skriver flydende dansk og engelsk

Personlige egenskaber

Det er vigtigt for os, at du:

  • Er ansvarsbevidst, proaktiv og selvkørende
  • Er serviceminded og fleksibel
  • Tager ejerskab for dine opgaver og sætter en ære i at hjælpe dine kolleger
  • Har en detaljeorienteret og struktureret tilgang til opgaveløsning og opfølgning
  • Kan holder overblikket, også når opgaverne bliver mange, og at du selvstændigt kan prioritere dine opgaver
  • Trives i et miljø, hvor tingene går stærkt, og hvor der samtidig forventes høj kvalitet

Hvad tilbyder vi?

H&B er et stærkt fællesskab af ambitiøse mennesker. Vi har en god tone, vi vil hinanden, og der er gode muligheder for personlig udvikling. Som vores IT-Supporter vil du blive kendt med mange på tværs af virksomheden og forhåbentlig blive en del af en spændende vækstrejse – og en masse sociale arrangementer.

Er vi et godt match?

Upload motiveret ansøgning, CV, billede samt andet relevant dokumentation via "Søg jobbet er" nedenfor.

ANSØGNINGSFRISTEN ER MANDAG DEN 21. JUNI 2021

Med opstart i august 2021.

Samtaler afholdes på vores kontor i Aarhus i uge 25 og 26.

Hør mere

Spørgsmål til stillingen kan rettes til Digital Business Developer, Simone Witting, 31165045

Gem job

Hildebrandt & Brandi P/S
Publiceret: 7. juni 2021

Arbejdssted

Location Aarhus