Vi søger en Ap­pli­ca­tion support Analyst


Kan du arbejde selvstændigt med både danske og internationale kunder? Har du flair for at analysere og formidle tekniske problemstillinger til kunder og kollegaer? Og ser du altid muligheder og løsninger i selv en hektisk situation?
Vi søger en application support analyst, som skal varetage teknisk support på vores lagerstyringssoftware WMS7, og dermed blive en vigtig del af den globaliseringsstrategi, vi har rullet ud. Du vil blive trænet og uddannet på alle områder af vores lagerstyringsløsning og opnår status som produktspecialist på WMS7. Du vil have gode langsigtede karrieremuligheder, der rækker udover de danske grænser.

WMS7 er en del af Tecsys internationale detailløsning

WMS7 er et danskudviklet gennemtestet lagerstyringssystem, som sikrer at indkøbsordrer bliver effektivt omsat til færdigpakkede forsendelser fra lageret. Det markedsføres som en del af Tecsys Omni-Retail løsning, der fokuserer på detailhandelens logistik. WMS7 styrer logistikken på lageret fra varerne kommer ind, til de sendes afsted til kundens adresse, en pakkeshop eller click and collect i butikken. Det betyder alverden for vores kunder, at lageret kører uden problemer, og her bliver du en vigtig spiller på holdet.

Kvalifikationer og erfaring

Vi forventer du har en IT-baggrund, diplomingeniør, datamatiker eller tilsvarende uddannelsesniveau, gerne med programmeringserfaring og gode egenskaber indenfor Windows Servere, Microsoft IIS, MS SQL og stored procedures.

Du skal have gode evner for kommunikation og dit mindset skal være imødekommende og med fokus på at skabe den gode dialog med kunden og med dine kollegaer. Du skal ligeledes have stærke analytiske evner til at fejlsøge problemer, udarbejde forslag til workarounds og kunne give udviklingsafdelingen feedback på dine analyser. Har du kendskab til at udarbejde teknisk dokumentation og udarbejde test-planer er det bestemt også en fordel.

Det er en forudsætning, at du har erfaring inden for følgende områder:

  • MS SQL server og stored procedures
  • Dokumenteret erfaring på teknisk support

Herudover er det en fordel, hvis du har erfaring med:

  • Windows Servers, IIS
  • Microsoft .Net teknologi
  • Javascript, JQuery
  • API og Webservices

Personlige egenskaber

Du er stolt af dit fag og din faglighed. Du ved, du er dygtig, og du deler gladeligt din viden med dine kolleger. Du kan lide at arbejde selvstændigt og får noget fra hånden, men du er også glad for de muligheder, der opstår ved at arbejde i et team. Du sætter pris på et afslappet og uformelt arbejdsmiljø, som du også gerne bidrager til socialt. Og så behersker du både dansk og engelsk på skrift og i tale.

Tecsys. En international virksomhed med ambitioner. Også på dine vegne.

Tecsys Danmark er en del af den canadiske teknologivirksomhed Tecsys Inc. – en fagligt stærk international virksomhed med kunder i mere end 15 lande. Vi er ca. 40 kolleger i Danmark, som hver dag arbejder med at udvikle logistikløsninger for virksomhedens kunder. Det er løsninger, der giver kunderne overblik, reducerer deres driftsomkostninger, forbedrer deres kundeservice og stiller skarpt på de steder og forretningsgange i deres respektive organisationer, hvor der med fordel kan udvikles og optimeres.

Som medarbejder hos Tecsys Danmark er du en af vores vigtigste ressourcer og din trivsel er vigtig for os. Det vil du mærke, når du møder dine kollegaer, som er fordelt på to udviklerkontorer. De er både klar til at vidensdele med dig og til at spille bordfodbold mod dig. Der er god stemning til vores daglige frokostbuffet, hvor du hver dag mødes med alle dine kollegaer på tværs af afdelingerne.

Vi arbejder dagligt med tunge tekniske udfordringer i et højt tempo. Derfor er det vigtigt for alles trivsel, at der også er plads til sociale aktiviteter. Det kan fx være på en gokartbane, til en fredagsbar eller på golfbanen. Vi har ambitioner på dine vegne. Både fagligt og trivselsmæssigt.

Tecsys har kontorer i Canada, USA, UK – og i Glostrup og Aarhus. Du vil arbejde fra kontoret i Glostrup, men der er mulighed for at søge om udstationering til både Aarhus og Canada.

Spørgsmål? Eller er du klar til at søge jobbet?

Send din ansøgning og CV til DK-job@tecsys.com, mærk ansøgningen ”Application Support Analyst”. Vi glæder os til at høre fra dig.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Support manager: Henrik Hansen på henrik.hansen@tecsys.com eller på tlf: 53 68 00 21.

Gem job

Tecsys A/S
Publiceret: 8. juni 2021

Arbejdssted

Location Glostrup