Intern IT Solution Con­sul­tant


Vil du være en del af et dynamisk og succesfuldt team, hvor du aldrig vil kede dig? Og drømmer du om at blive en del af noget større? F.eks. i en kreativ og innovativ designvirksomhed med høje, bæredygtige ambitioner? Så er muligheden her. Vi søger en serviceminded, stuktureret og dygtig intern IT Solution Consultant til vores IT-afdeling, som er placeret på vores flotte og inspirerende hovedkontor i Aarhus.

Velkommen til Bolia

Vi er født i Danmark med naturen og den skandinaviske designarv som vores største inspiration. Og når vi skaber designkollektioner, er det med kreativitet, innovation og bæredygtighed for øje. Vi arbejder alle som ét stort team, udfordrer det sædvanlige, søger det ekstraordinære, og vi gør altid vores bedste og hjælper hinanden. Én virksomhed med ét mål: tilfredse kunder over hele verden.

Vi er en global virksomhed, men vi er ikke nogen traditionel møbelvirksomhed. Vi skaber designs, og vi skaber særligt oplevelser, der ikke kun begrænser sig til design. Derfor har vi vores helt egen lyd, økologiske kaffe og duft. Alt sammen for at tilbyde vores kunder og dig noget udover det sædvanlige og forventelige.

Et særligt butiksunivers

Du finder vores konceptbutikker i Danmark, Tyskland, Norge, Sverige, Holland, Schweiz, Belgien, Østrig og Frankrig, og vi har samarbejdspartnere over hele verden, der forhandler udvalgte designs fra vores kollektion i deres designbutikker. Og hver dag finder vi nye venner og B2B-partnere.

Hver eneste butik er indrettet med respekt for omgivelserne, kulturen og bygningen og med inspiration i den foranderlige, beroligende skandinaviske natur. Vores butikker er et sted, hvor du kan føle dig hjemme, slappe af, læne dig tilbage, få en god kop kaffe, lukke øjnene og drømme om alle de kreative muligheder, der venter.

Om jobbet

Hos Bolia laver vi banebrydende og innovative IT-løsninger, som bruges til at skabe de bedste oplevelser for vores kunder, kollegaer og samarbejdspartnere. Vi har for nyligt udrullet Microsoft Dynamics 365 FO globalt i Bolia som ny ERP-platform, der bl.a. er afgørende for at muliggøre den fortsatte vækstrejse, vi er på netop nu.

Vi har derfor også høje ambitioner med IT-landskabet i Bolia, og til at styrke arbejdet med både forankringen og den fortsatte udvikling af dette, søger vi en ny kollega til at agere intern IT-løsningskonsulent. Du vil i jobbet have en bred kontaktflade på tværs af alle afdelinger i Bolia, og du vil desuden samarbejde tæt med vores mange eksterne partnere i udviklingen af nye løsninger.

Dine opgaver

Opgaverne i jobbet kan være mange og varierende, men eksempler på arbejdsopgaver vil være:

  • I tæt samarbejde med Bolias superbrugere sørge for at vi får det optimale ud af vores nyligt implementerede D365 FO platform
  • Sikre fortsat udvikling af D365 FO platformen iht. forretningsbehov - i samarbejde med IT-kollegaer og eksterne partnere
  • Definere og vedligeholde procedurer for test og udvikling
  • Optimere interne arbejdsgange i og på tværs af afdelingerne i samarbejde med D365 IT-arkitekt
  • 2. level support på D365 FO (hvor 1. level support varetages af Bolia IT-helpdesk)
  • Optimere integrationer imellem IT-systemer i samråd med IT-arkitekt og eksterne partnere
  • Opfølgning og action på output af monitorering af IT-systemer
  • Håndtering og opfølgning på leverancer fra eksterne partnere
  • Deltage i diverse forretningsprojekter i samarbejde med øvrige afdelinger i Bolia

IT-afdelingen i Bolia er under kraftig udvikling, og du får mulighed for at sætte dit aftryk på dette fra første dag. Du vil referere til Bolias IT Development manager og være en nøgleperson på hovedkontoret og i forhold til Bolias ledergruppe.

Dine kompetencer

  • Du har solid erfaring med drift og løbende udvikling af Microsoft Dynamics 365 FO – gerne indenfor områderne Warehouse Management, Supply Chain og Retail. Det er derudover en fordel, hvis du også har kendskab til D365 CE.
  • Du har en stærk kommerciel forretningsforståelse og er hurtig til at forstå forretningsbehov og koble det til IT-arkitekturen.
  • Du forstår dig på kode og teknikken bag systemet, men du har ikke nødvendigvis udviklerbaggrund, da udviklingen primært varetages af eksterne samarbejdspartnere.
  • Du er selvkørende men stadig teamplayer, og ivrig efter at lære nyt samt villig til både at dele og tilegne dig ny viden.
  • Du kan bevare overblikket, men har samtidig sans for detaljen og er ikke bange for at tage del i alle typer opgaver.
  • Du er positiv, resultatorienteret, struktureret og dynamisk; og gennem din personlighed, flid og planlægning opnår du dine mål.
  • Du evner at motivere og kan kommunikere klart og engagerende med alle i og udenfor organisationen. Du taler således også både ”IT- sprog” og ”Forretningssprog”, og er vant til at navigere mellem IT-brugerne i forretningen og IT-udvikling.
  • Du taler og skriver udover dansk også engelsk på højt niveau, som er vores koncernsprog også når det gælder support til vores butikker rundt omkring i Europa.

Forventninger

Når du arbejder i Bolia, kan du forvente et dynamisk og aldrig kedeligt arbejdsmiljø. Vi forsøger altid at udvikle, udfordre, forfine og forny os selv. Vi kalder det stolt ’Always in Beta’. Vi forventer naturligvis, at du trives i et sådant miljø og sætter pris på, at ingen dage er ens.

Vi forventer også, at du søger job hos Bolia, fordi du brænder for at være med til at udvikle vores virksomhed, og fordi du har et ønske om at skabe tilfredse kunder og kollegaer, der overgår alles forventning. Du forstår vores kultur og ønsker at efterleve Bolias værdier.

Du vil hurtigt opdage, at Bolia er et sted med stor fleksibilitet, ansvar og beslutningsfrihed, hvorfor en meget selvstændig, stuktureret og proaktiv tilgang til jobbet derfor også er et must.

Du tilbydes

  • Et spændende og udfordrende job i en international innovativ designvirksomhed, som hele tiden er i forandring.
  • En virksomhed med højt til loftet, hvor en uformel tone og det sociale vægtes højt
  • Et job med ansvar og indflydelse, samt rig mulighed for personlig udvikling gennem ansvar og meningsfuldt arbejde
  • En konkurrencedygtig løn og gode ansættelsesvilkår
  • Verdens bedste kollegaer

Meningsfuldt arbejde

Vi arbejder alle hen mod ét mål: at have tilfredse kunder over hele verden. Og vi tror på, at de rette rammer og en tilpas mængde frihed kan forløse netop det. Derfor opfordrer vi alle vores medarbejdere til ikke at være bange for at tage ansvar, træffe beslutninger eller begå fejl. Det vigtigste er et stærkt fokus på kundeoplevelsen, inspirationen i butikkerne og sammenholdet.

Vi ønsker, at vores medarbejdere skal føle sig informerede, involverede og inspirerede til at påtage sig ansvaret for kunderne og sig selv som et team. Det er dét, vi kalder ’power to the people’.

Godt at vide

Vi afholder samtaler løbende, og derfor anbefaler vi, at du sender din ansøgning asap, da vi håber at have afsluttet rekrutteringsprocessen i løbet af juni. 

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte IT Development Manager Kasper Poulsen på tlf. 22 76 68 16. Yderligere information omkring Bolia findes på www.bolia.com.

Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt. 

Vi glæder os til at høre fra dig og skabe noget helt ekstraordinært sammen.

Gem job

Bolia A/S
Publiceret: 11. juni 2021

Arbejdssted

Location Aarhus