Teknisk IT-supporter til dansk softwa­re­fir­ma


Vil du arbejde med komplekse og udfordrende support- og deployment opgaver i et internationalt miljø, hvor du kan gøre en forskel?

Bliv en del af vores globale team, der repræsenterer mere end 10 nationaliteter, der alle arbejder tæt sammen i et kreativt og visionært miljø, hvor de bedste argumenter altid vinder.

Vores løsninger til automatisering og optimering skaber de optimale betingelser for, at vores kunder kan fokusere på syge og tilskadekomne fra der ringes 112 eller 911, og til patienten er under behandling.

Vi tilbyder

Hos Logis A/S har vi nogle af de bedste og mest dedikerede medarbejdere med dybtgående kendskab og erfaring inden for IT-teknologi, operationsanalyse, akut ambulancekørsel og sygetransport. Du vil som teknisk supporter indgå i vores tekniske support team på 7 mand og vil komme til at have en travl og spændende hverdag, hvor du bliver udfordret både fagligt og personligt. 

  • En krævende, men afvekslende arbejdsdag, hvor du arbejder med få, men typisk komplekse support opgaver, i tæt samarbejde med vores kunders applikations ansvarlige
  • Ansvar for en mindre gruppe af kunder, hvor du sikrer at kundens installation fungerer optimalt og løbende bliver vedligeholdt (teknisk account manager)
  • Planlægning og gennemførelse af installation og opdatering af vores softwareløsninger på egne og kunders systemer
  • En hverdag, hvor du yder skriftlig og telefonisk support på både dansk og engelsk til vores kunder i Danmark og i udlandet
  • Opgaver relateret til vores interne IT-sikkerhed, -installation og -infrastruktur
  • Gode kollegaer med stor faglig viden og en hverdag med en uformel omgangstone i et internationalt miljø
  • Gode løn-, ansættelse- og arbejdsforhold

Om dig

Vi søger en teknisk supporter med flair for at arbejde med komplekse IT-systemer. Du har en uddannelse som datamatiker eller anden IT-teknisk uddannelse.

  • Du har nogle års erfaring med teknisk support og kundeinstallationer
  • Du har et solidt kendskab til almindelige Microsoft teknologier, såsom SQL Server, Windows samt IIS
  • Du behersker dansk og engelsk flydende, både mundtligt og skriftligt
  • Du deltager periodevis i supportvagter udenfor normal arbejdstid
  • Du kan arbejde selvstændigt og i teams, har ordenssans og overblik
  • Du er velformuleret, positiv, energisk, serviceminded og udadvendt
  • Du tager selvstændigt ansvar i takt med, at din viden øges
  • Du kan sætte dig ind i tekniske problemstillinger og dokumentere løsninger overfor andre

Ansøgning:

Lyder det som et job, det passer på din profil? Så send din ansøgning til Michael Kock fra EasySearch, som står for rekrutteringen. Du kan kontakte Michael Kock på tel. +45 42 78 42 78 eller mko@easysearch.dk. Ansøgning skal sendes via link i jobopslag.

Om Logis A/S

Logis A/S er en 20 år gammel dansk softwarevirksomhed med hovedkontor i Nærum nord for København med datterselskaber i Tjekkiet, USA og Australien. Vi beskæftiger 30 ansatte i Danmark og har i alt 60 ansatte inklusive datterselskaber. Se mere: www.logissolutions.net

Gem job

EasySearch ApS
Publiceret: 2. august 2021

Arbejdssted

Location Nærum