Pen­sionDan­mark søger it-supporter


Vi står overfor at skulle supportere vores forretning frem til kl. 18 i hverdagene og vi søger derfor en ny kollega til at yde kompetent support og service på it-området til vores medarbejdere.

PensionDanmark har en målsætning om at være pensionsselskabet med den højeste kundetilfredshed og de laveste administrationsomkostninger. Udgangspunktet for det er digitale værdiskabende platforme for både kunder og rådgivere. Vi søger derfor en dygtig it-supporter, som har lyst og drive til at arbejde i et professionelt it-driftsteam, der består af 14 medarbejdere med ansvarsområder inden for applikationer, infrastruktur, sikkerhed og support.

Om afdelingen

It-drift er en af i alt fem afdelinger i vores organisationsområde It og projekter, som i alt består af ca. 65 medarbejdere samt en del tilknyttede konsulenter. Som it-supporter kan du se frem til en travl hverdag i et professionelt miljø med teknisk stærke kolleger. Vi har også tid til at have det sjovt samtidig med, at vi er gode til at sparre med hinanden. Teamet har et tæt samarbejde med flere forskellige afdelinger i PensionDanmark, og du bliver en del af en moderne projektorganisation, som giver plads og rum til stor faglig udfoldelse.

Om jobbet

Dine arbejdsopgaver vil omhandle support og brugerorienteret service til medarbejderne i PensionDanmark samt til de eksterne kollegaer, som sidder i huset. Der vil primært være tale om 1. line support i form af:

  • brugeradministration på alle platforme/systemer
  • opsætning og vedligeholdelse af pc'er, AV, mobiltelefoner og tablets
  • support af klient OS og software, f.eks. Windows 10, O365
  • pakketering af software til klienter
  • regelmæssig gennemgang af AV/it-udstyr i mødelokaler
  • introduktion til it for nye medarbejdere
  • løbende håndtering af telefoni/ADSL
  • deltagelse i ad hoc-projekter.

Derudover vil arbejdsopgaverne omfatte udfærdigelse af it-vejledninger, system- og driftsdokumentation samt drift og udvikling af PensionDanmarks helpdesk-system. Du skal desuden fungere som Incident Manager på skift i samarbejde med de øvrige medarbejdere i it-supporten.

Om dig

Vi forventer først og fremmest, at du har en uddannelse som it-supporter. Vi forventer derudover, at du:

  • er serviceminded
  • har erfaring med Microsoft-teknologier
  • formår at sætte dig hurtigt ind i nye teknologier.

Som person er du fleksibel, engageret, ansvarsbevidst og struktureret, ligesom du har gode samarbejdsevner. Du har et godt humør og kan bevare overblikket, også når det stærkt.

Du er velkommen til at søge, hvad enten du er nyuddannet eller tidligere har arbejdet med it-drift og -support.

Gode udviklingsmuligheder og høje krav

Du tilbydes et job i en organisation i rivende udvikling og med gode muligheder for faglig og personlig udvikling. PensionDanmark tror på, at de bedste resultater opnås ved gensidig tillid, samarbejde og en fælles indsats. Der lægger vægt på, at den enkelte får stor indflydelse på løsning af egne opgaver. Omvendt stilles der også høje krav til den enkeltes indsats.

PensionDanmark er en moderne arbejdsplads med en uformel omgangstone og en hurtig og effektiv beslutningsproces. Med jobbet tilbydes du gode udviklingsmuligheder og en konkurrencedygtig lønpakke, som matcher dine kvalifikationer.

Vores domicil er placeret på Langelinie Alle 43, 2100 København Ø.

Ønsker du flere informationer om stillingen, er du velkommen til at kontakte it-driftschef Lars Vølund på telefon 26726666 eller e-mail: lav@pension.dk

Er du interesseret i stillingen, så send din ansøgning og dit cv til os snarest muligt og senest d. 23. juli 2021.

Gem job

PensionDanmark
Publiceret: 5. juli 2021

Arbejdssted

Location København