Service Delivery Manager - KMD WorkZone

Brænder du for at sikre gode serviceleverancer i tæt dialog med kunderne, og kunne du tænke dig at arbejde i en af Danmarks førende IT-virksomheder? Så er du måske lige den Service Delivery Manager (SDM), vi står og mangler.

KMD WorkZone er den førende danske IT-leverandør inden for Enterprise Content Management (ECM). Vores løsning – KMD WorkZone – er et uundværligt værktøj i det daglige arbejde for mere end 70.000 brugere, primært i den offentlige sektor.

Vores kunder er bl.a. Forsvaret, SKAT, styrelser, universiteter og forsyningsvirksomheder. Vi har et team af Service Delivery Managers, der søger en kollega.

Om jobbet

I rollen som Service Delivery Manager bliver du en del af WorkZone SDM-teamet. Teamet har ansvar for varetagelse af KMD’s systemserviceaftaler med kunderne og fungerer som kundens primære kontaktperson under daglig drift. Teamet arbejder vekslende fra KMD’s kontor i Ballerup og hjemmefra.

Vi lægger vægt på at du

  • Har erfaring inden for Service Delivery Management eller tilsvarende arbejdsopgaver
  • Har erfaring med ESDH-systemer i større offentlige institutioner
  • Er god til at skabe og vedligeholde relationer til kunder
  • Er robust og struktureret og god til at håndtere eskalationer
  • Har indsigt i IT-kontrakter, SLA-rapportering og fakturering
  • Har erfaring fra analyse- og procesarbejde, herunder fx ITIL-kendskab
  • Har overblik over IT-applikationer, driftsudvikling og -metoder
  • Behersker dansk og engelsk i skrift og tale

Dit ansvar som Service Delivery Manager omfatter relationen til en række WorkZone kunder, herunder offentlige institutioner og styrelser hvor du vil være en primær kontaktperson.

Dine ansvarsområder vil være

  • Afholde jævnlige statusmøder med kunden, med henblik på at sikre en høj kundetilfredshed.
  • Modtage overdragelse af Service Delivery ansvar fra projektleder når projekter overgår til normal drift
  • Sikre at alle kundens henvendelser (Service Requests og Incidents) bliver oprettet i KMD’s ITSM-system (ServiceNow)
  • Følge op på fejlsager og sammen med kunden sikre, at de har den rette prioritering og håndtering i KMD 
  • Sikre at kunden er bekendt med KMD's processer i forhold til løsning af fejlsager og forventningsafstemme i forhold hertil
  • Bidrage til mersalg

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes af myndighederne, og at du har en ren straffeattest.

Er du interesseret?

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte Head of Department Lars Møller Sørensen på LMR@kmd.dk eller +45 41381120.

Vi holder løbende samtaler og ansætter når vi har fundet den rigtige kandidat til jobbet - så send en ansøgning afsted snarest muligt.

Om KMD

KMD A/S har en årlig omsætning på ca. 6 mia. kroner og 3200 ansatte i hele Danmark, Sverige, Norge og Polen. Blandt KMD’s datterselskaber er BanqSoft, Edlund og Charlie Tango. KMD har i 40 år spillet en afgørende rolle i digitaliseringen af det danske velfærdssamfund, og virksomheden har sin andel i, at den offentlige sektor i Danmark i dag fremstår som en af de bedst drevne, mest effektive og digitale offentlige sektorer i verden.

Siden 2018 har KMD været ejet af den japanske NEC Corporation.

Læs mere på kmd.dk eller nec.com.

Om KMD

KMD er den største danskbaserede it-virksomhed som udvikler og leverer software, løsninger og IT-tjenester primært til Danmarks offentlige og finansielle sektor og med et voksende fodaftryk i den private sektor og i Norden.
Vores unikke domæneviden, pålidelighed og tilgang til sikkerhed og driftsstabilitet gør, at KMD i dag er en af de mest anerkendte og benyttede leverandører i den danske it-branche.

KMD’s løsninger er med til at effektivisere processer og skabe bedre service for kunder hver dag hele året rundt. Vores systemer håndterer eksempelvis udbetalinger af løn og sociale ydelser. I alt bliver det til cirka 400 mia. kroner om året, hvilket svarer til mere end 20 % af Danmarks BNP.

KMD-koncernen har en årlig omsætning på mere end fire milliarder danske kroner og har omkring 3.500 ansatte. KMD's hovedkontor er i Ballerup, men har også kontorer i Odense, Aarhus og Aalborg. Derudover har KMD også medarbejdere i Polen, og hos samarbejdspartner i Indien.

KMD er ejet af NEC - en global leder inden for integration af banebrydende IT og netværksteknologier, der gavner virksomheder og mennesker over hele verden. NEC beskæftiger mere end 100.000 mennesker globalt. KMD's størrelse betyder, at vi tilbyder en stor variation af faglige udfordringer og et unikt fagligt miljø. Med stor knowhow indenfor komplekse arbejdsområder og kompetente, ambitiøse og ikke mindst innovative medarbejdere står KMD over for en international rejse med NEC. I KMD forsøger vi ikke kun at leve op til vores kunders forventninger, men stræber mod at overstige dem.

I KMD forventningsafstemmer vi med vores medarbejdere gennem målaftaler og løbende dialog. Det bidrager til den gensidige tillid, det kræver for at give vores medarbejdere frihed under ansvar, fleksibilitet og plads til at være dem, de er. KMD er en virksomhed i forandring, hvor tempo, agilitet og ukendte parametre er hverdag.

Gem job

KMD A/S
Publiceret: 7. juli 2021

Arbejdssted

Location Ballerup