IT-konsulent til Merkur Vest, Aarhus


Har du lyst til at bidrage til, at Danmarks mest ambitiøse bæredygtige pengeinstitut bliver endnu bedre? Og brænder du ligesom os for bæredygtig udvikling og for social ansvarlighed? Så har du nu mulighed for et job hos Danmarks største værdibaserede pengeinstitut, hvor bæredygtighed og ansvarlighed er bærende elementer i alt, hvad vi gør.

Merkur Andelskasse søger en dygtig og engageret IT-konsulent, der kan deltage i Merkurs udvikling inden for IT og digitalisering. Vi er i dag midt i en spændende udviklingsproces, hvor digitalisering og automatisering af arbejdsgange er helt centrale elementer.

Din rolle

Du vil komme til indgå som en vigtig medspiller i vores supportteam, som har fokus på at levere en brugerorienteret kundeservice til dine kollegaer hver eneste dag. Det er derfor vigtigt, at du evner at lytte og er i stand til at formidle svært stof på en letforståelig måde.

Dine ansvarsområder og arbejdsopgaver vil omfatte:

  • Brugersupport til vores medarbejdere
  • Brugeradministration og rettighedsstyring
  • Drift og support af Microsoft services (Office, Exchange, Active Directory, Windows osv.)
  • Support af vedligehold af telefoni
  • Indkøb af hardware

Der vil være mulighed for yderligere ansvarsområder og arbejdsopgaver baseret på dine kompetencer og interesser.

Du vil blive en del af bankens IT- og udviklingsafdeling, hvor du vil komme til at arbejde sammen med 5 dygtige kollegaer med en bred og alsidig erfaring. Merkur Andelskasse har til huse centralt i Aarhus, men samarbejder i det daglige tæt med kollegaer i Merkur Andelskasses andre afdelinger i Aalborg og København.

Du får et spændende job i en kultur der er drevet af engagement, innovation og et stærkt fællesskab både mellem medarbejdere og ud imod kunderne. Vi arbejder for, at vores medarbejdere trives og møder kollegaer og kunder med godt humør og overskud. Vi tror nemlig på, at glade medarbejdere giver kunderne de bedste kundeoplevelser. Organisationen er lille, dermed er der en flad struktur, tæt dialog og hurtige beslutningsveje. Vi har rigtigt gode personalegoder, herunder 6 ugers ferie og mulighed for hjemmearbejde.

Din profil

  • Relevant IT-uddannelse, som f.eks. IT-supporter, BSc i Informatik eller lignende.
  • Du har viden om, erfaring med og interesse for forskellige Microsoft produkter og -løsninger.
  • Du har erfaring med support og fejlfinding på både hardware- og softwareløsninger.
  • Erfaringer med bruger- og adgangsstyring (Active Directory og Exchange) er en fordel.
  • Erfaring med deltagelse i mindre IT-projekter er en fordel.
  • Du evner at tilegne dig ny viden og er naturligt nysgerrig på alt, hvad der vedrører digitale løsninger og teknologi.
  • Du trives med forandringer og en hverdag i en organisation, hvor to dage typisk ikke ligner hinanden og ikke altid kan planlægges på forhånd.

Søg stillingen

Send din ansøgning og dit CV via knappen ’Søg jobbet her’. Vi holder sommerferie og gennemgår ansøgningerne fra 9. august, hvor du også vil kunne komme i kontakt med Carsten Ringgaard, Chef for IT & Udvikling, på tlf. 62 65 67 54 eller mail cr@merkur.dk, hvis du har spørgsmål til stillingen.

Gem job

MERKUR ANDELSKASSE
Publiceret: 8. juli 2021

Arbejdssted

Location Aarhus