Ser­vi­ce­o­ri­en­te­ret Product Owner


Har du lyst til at arbejde med IT i Akademikernes A-kasse med fokus på systemet Modulus? Har du kendskab til ydelsesområdet?

Så er du måske vores nye Product Owner.

Vi søger en Product Owner med kendskab til vores kernesystem Modulus eller lyst til at lære systemet at kende. IT-afdelingen har 20 medarbejdere og varetager en bred palet af opgaver, der sikrer den daglige drift, samt vedligeholdelse og udvikling af Akademikernes A-kasses systemer og IT-løsninger. IT-afdelingen har et PO-team bestående af i alt 6 Product Owners, som bliver vores nye medarbejders tætteste kollegaer.

Opgaver og ansvarsområde

Som Product Owner på Modulus vil du i samarbejde med de andre PO’ere og afdelingen Forretningssupport have kontakten til eksterne leverandører og STAR. Du vil være med til at afdække, hvad ændret lovgivning betyder for systemet og for dine kolleger i organisationen, og du skal være med til at sikre videreudvikling og opdatering af systemet. Du får således brede kontaktflader og en hverdag med udfordringer, varierende arbejdsopgaver og gode udviklingsmuligheder.

Konkrete arbejdsopgaver er bl.a.:

  • Løse IT-opgaver og support af brugere i huset
  • Lave opsætning i CRM/Modulus i forbindelse med implementering af nye løsninger og opgraderinger
  • Bidrage til test af fejlrettelser og ændringer i forbindelse med STAR-releases
  • Kontakt til og dialog med IT-leverandører.

Er det dig?

Du må gerne have kendskab til IT i en a-kasse (men det er ikke et krav) – enten fordi du har en baggrund i a-kasseverdenen eller hos en IT-leverandør. Det kan også være, at du har din ballast fra et ministerium eller en styrelse. Hvis du mere specifikt har kendskab til ydelsesområdet, er det et plus.

Du skaber gode samarbejdsrelationer og er god til at kommunikere med kollegaer i forskellige afdelinger,  og du er parat til at omsætte din viden om systemet til et sprog, som andre uden for IT kan forstå. Du er ansvarsbevist og sætter grundighed over hurtighed, ligesom du sætter en ære i at levere en god service.

Succes i jobbet

I Akademikernes A-kasse stiler vi efter at give vores medlemmer den bedste service. I IT er det derfor vores opgave at sikre stabil drift og gode systemer, så Akademikernes A-kasses medarbejdere har de bedste rammer for at servicere medlemmerne – og det vil du blive en vigtig del af, især i forhold til Modulus.

Vi tilbyder

En spændende og udfordrende stilling i en dynamisk organisation, som giver plads til din faglige og personlige udvikling. Vi tilbyder attraktive ansættelsesvilkår i form af gode medarbejder forhold og personalegoder, f.eks. helbredssikring og betalt frokostpause.

Akademikernes A-kasse er en rummelig arbejdsplads, hvor der bliver taget hensyn til, at arbejdsliv og familieliv skal passe sammen. Vi vægter forskellighed og ønsker altid at opretholde en mangfoldig medarbejderstab. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, etnisk oprindelse, religion, alder og politisk tilhørsforhold til at søge.

Interesseret?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Birgitte Randrup på 26 29 09 63 (uge 28) eller Jeppe Stigaard Larsen (uge 30) på telefon 60 17 49 40.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV. Vi holder løbende samtaler, så hvis du vil hurtigt til samtale, så send din ansøgning snarest muligt og senest den 31. juli 2021.

Gem job

Akademikernes A-Kasse
Publiceret: 9. juli 2021

Arbejdssted

Location København