Junior IT-support ingeniør


Drømmer du om et job med spændende udfordringer i et stærkt fagligt miljø, hvor du lærer nyt hver dag? Vil du være en del af en dynamisk afdeling, der går på arbejde for at supportere de største pharmaceutiske produktionssites i Danmark? Kan du bringe dine kompetencer i spil og skabe ”Best-in-class” løsninger? Så er du måske vores næste IT-support ingeniør i vores NNE Customer Service afdeling.

NNE Customer Service yder daglig IT-support indenfor projekter og drift. Vores fokus er at støtte og optimere produktionsfaciliteter indenfor forskellige Manufacturing IT & Intelligence løsninger til bioteknologisk og pharmaceutisk produktion. Vi har gennem mange år opbygget et unikt niveau af erfaring inden for områderne Manufacturing Execution Systems (MES), Operational Equipment Efficiency (OEE), Serialization, Barcode equipment (GxP devices).

Primære opgaver og ansvarsområder:

Du bliver en del af vores Service Delivery Team med 15-20 dygtige og dedikerede service ingeniører. Som junior IT-support ingeniør vil du – sammen med resten af support teamet – omsætte forretnings- og procesviden til 1. klasses kundesupport.

Dine hovedopgaver

  • Supportere IT-systemer indenfor pharmaceutisk produktion (MES, OEE, Intelligence, AIzon og AWS / MS Azure)
  • Dokumentere indhentet viden (KCS)
  • Planlægge og koordinere egne opgaver
  • Yde bedst mulig service og dermed sikre høj kundetilfredshed

Vi kan tilbyde en stejl lærings- og udviklingskurve og et udfordrende job i en dynamisk organisation, hvor vores mål er at være kendt for kvalitet og at levere som lovet. Vi skal nok lære dig de ting, du ikke ved – det vigtigste er dine erfaringer og din personlige profil.

Dine kvalifikationer:

Høj kvalitet og tilfredse kunder er nøglen til succes for vores Customer Service team.

  • Du har et personligt drive og en positiv tilgang til tingene
  • Du er en holdspiller, men trives også ved at arbejde selvstændigt
  • Du føler dig godt tilpas med kunderelationer - du bliver ansvarlig for at koordinere og planlægge opgaver i tæt samarbejde med kunderne
  • Du mestrer kommunikation og Stakeholder Management
  • Du kan håndtere flere parallelle opgaver/projekter ad gangen, samtidig med at du leverer kvalitetsarbejde
  • Du trives med at arbejde sammen med mennesker med forskellige kulturelle baggrunde - vi er en international virksomhed og arbejder tæt sammen med vores søsterafdeling i Indien og med kunder over hele verden

Faglige kompetencer

Vi værdsætter det rigtige mindset og en kreativ tilgang til problemløsning. Derudover forventer vi, at du:

  • Er ingeniør, IT-kandidat eller har lignende uddannelse/erfaring
  • Har erfaring med relations databaser og PL/SQL gerne igennem studieprojekt (opfyldelse af dette krav er en forudsætning for at komme i betragtning til jobbet)
  • Har en analytisk og systematisk tilgang til opgaverne
  • Har teknisk forståelse og er nysgerrig efter at finde løsninger til systemproblemer på produktionssteder
  • Har blik for detaljerne, da nøjagtig dokumentation er en essentiel del af at arbejde i et GxP-miljø
  • Har flair og interesse for IT-support
  • Behersker dansk og engelsk på højt niveau, både mundtligt og skriftligt
  • Har kørekort, da du vil skulle køre mellem sites på Sjælland

Erfaring med MES-systemer er en fordel.
Erfaring med ITIL er ønskeligt, men ikke et krav.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Manager Line Steen Jensen, +45 3077 5972.

Vi modtager kun ansøgninger igennem vores online rekrutteringssystem.

Ansøgningsfrist er 22. august 2021.

Vi inviterer løbende til interviews. 

Gem job

NNE
Publiceret: 15. juli 2021

Arbejdssted

Location Virum

Job hos virksomheden