IT Service Delivery Manager

Vil du have en nøglerolle ift. at sikre koncernen de rigtige IT-værktøjer og løsninger?

Er din hjemmebane IT-indkøb og Vendor Management med et forretningsorienteret helhedsperspektiv? Kunne du samtidig tænke dig et job, hvor din personlige indsats gør en kæmpe forskel. Ikke bare i kroner og øre, men også ift. at give dine kolleger de rigtige værktøjer og dermed øge deres effektivitet og arbejdsglæde. Har du derudover lyst til at arbejde i en virksomhed med en sund og meget positiv kultur – hvilket meget konkret betyder, at det er nemt for dig at samarbejde med alle, uanset om de har ingen eller masser af stjerner på skulderen. Hvis ja, har du hele pakken og mere til lige her.

Ekspert, rådgiver og tovholder på IT-indkøb

IT-Leverandørstyrring er en proces, der giver Alm. Brand mulighed for at kontrollere omkostninger, opretholde og forbedre services, samt reducere risiko gennem hele processen med outsourcing til leverandører, samtidig med at man får mest mulig værdi ud af investeringen. Dette betyder at, implementering af teknologier, processer, politikker og procedurer, der understøtter virksomhedens behov – er i fokus.

Du er på den vis bindeleddet mellem forretningen og IT, når du tager dialogen med forretningen og stiller de nødvendige spørgsmål. Med bredde og alsidighed som fundament kommer du til at:

  • Kortlægge forretningsbehov
  • Sikre ressourcer og rette løsning ved it-indkøb.
  • Arbejde med databehandling og dataklassifikation
  • Arbejde med risikovurderinger af løsninger
  • Opstil styrings- og opfølgningsmodel for IT-sikkerhed
  • Følge op på leverandører for at sikre efterlevelse af krav og service
  • Facilitere rette beslutninger om leverandørvalg med hensyn til IT-risk og IT-arkitektur
  • Drive projekter relateret til IT-Indkøb og risikostyring

Din nye arbejdsplads bliver Alm. Brands hovedkontor på Midtermolen nær Østerport Station og Langelinie. Vi har selvfølgelig masser af fleksibilitet. Vi har dog ikke faste hjemmearbejdsdage, da vores arbejde dagligt kræver dialog og samarbejde med mange forskellige kolleger, og det bliver bare bedre og mere effektivt på stedet end via skærmen. Vi er samtidig i en opbygningsfase, der også kræver, at vi er meget sammen som team.

Flere års erfaring med IT-indkøb, Risk og Vendor Management

I denne rolle har du kontakt til rigtig mange mennesker, hvoraf en del måske ikke har din og teamets forståelse for, hvor vigtigt dette arbejde er, og hvor stor en forskel det gør. Det stiller krav til både dine kommunikationsevner og din vilje til at blive ved indtil, du er i mål.

Lige så vigtigt er det, at du har den nødvendige fingerspitzengefühl. Du kan således se en sag fra flere sider og dermed kan du også trykke på de rigtige knapper, så du får folk motiveret for at prioritere din agenda. Kan du også gøre det med godt humør og et glimt i øjet, er du selvfølgelig rigtig godt på vej. Det handler om konstruktivt samarbejde. Da du arbejder med konktrakter og regler, skal du selvfølgelig også have struktur og styr på detaljerne. Derudover rummer dit CV:

  • Nogle års erfaring med IT-indkøb og forretningsorienteret life-cycle vendor management
  • Motivation for at holde dig opdateret på GDPR og ISO-regler og retningslinjer generelt

Dit nye team

Du får fem gode kolleger, der supplerer hinanden fagligt under den samlende paraply IT Risk. Vi arbejder inden for tre hovedstrømme: IT-sikkerhed, IT-indkøb og IT-økonomistyring. Teamet er stadig relativt nyt, hvilket gør, at du har rigtig gode muligheder for at sætte dit præg på vores videre vej frem. Du skal bare dele vores idé om, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Det kræver, at vi alle giver lidt af os selv og har lyst til at hjælpe hinanden.

Ansøgning og kontakt

Er du vores nye kollega, så send os senest den 9. august, 2021 din ansøgning med CV.

Hvis du vil vide mere om jobbet, inden du søger, er du velkommen til at kontakte IT Governance chef, Deniz Hansen på 2497 1227.

Vi behandler naturligvis din ansøgning fortroligt. 

I Alm. Brand har vi samlet bank, forsikring og pension, så kunderne kan få et samlet overblik over deres økonomi. Koncernen har 1600 engagerede medarbejdere, der hver dag bidrager til den høje arbejdsglæde. Vi har en uformel omgangstone, der giver plads til forskellighed. Samtidig arbejder vi ambitiøst og vægter innovation og kreativitet højt. Ca. halvdelen af medarbejderne sidder på hovedkontoret på Midtermolen i København, og i resten af landet tager vi hånd om vores kunder fra 25 kontorer, filialer og rådgivningscentre. Læs mere om os på almbrand.dk/job.

Gem job

Alm. Brand
Publiceret: 21. juli 2021

Arbejdssted

Location København

Job hos virksomheden