It-spe­ci­a­list inden for Azure AD og Gover­nan­ce


Brænder du for at arbejde med Azure AD? Vil du være med i en spændende arbejdsproces med fokus på både opbygning og implementering at vores platform? Og kunne du tænke dig at blive en del af en stor it-organisation i udvikling? Så glæder vi os til at høre fra dig!

Teknik, struktur og samarbejde  

En stor del af dit fokus bliver at bidrage til den fortsatte opbygning og drift af vores Azure platform samt vores on-prem Active Directory-miljø.

Vores team, AD & Automatiseringsteam, er en del af området Server & Storage, og vi er i dag tre medarbejdere, som alle er teknisk dygtige på Azure AD og andre centrale Microsoft infrastrukturkomponenter. Vi er på udkig efter en ny kollega, som har mod på at kaste sig ud i nye opgaver, og som er opsøgende og trives i dialog med interne og eksterne samarbejdspartnere. Du skal kunne lide at arbejde systematisk og løse tekniske opgaver. 

Ansvarsområder

Det er vigtigt, at du er teknisk dygtig, og vi ser det som en fordel, hvis du har erfaring inden for nedenstående områder:

  • Azure AD: Opbygning; Governance
  • Active Directory On-Prem: Delegation/Rettighedsstyring; Group Policy; DNS
  • Public Key Infrastructure (PKI)
  • PowerShell/Scripting

Hvem er vi?

Du bliver ansat i området Server & Storage. Du får 24 dygtige kolleger med forskellige uddannelses– og erhvervsmæssige baggrunde. I Region Midtjyllands it-afdeling er vi ca. 500 ansatte. Server & Storage hører under It-Drift med ca. 100 medarbejdere.

I Server & Storage sætter vi pris på vores humoristiske sans og muligheden for at have det sjovt sammen. Vores leder, Jens, går ind for frihed under ansvar og lægger vægt på selvstændighed, faglig kompetence og ordentlighed - selvfølgelig altid med fokus på sikker og stabil drift. I It er vores samarbejde baseret på tillid, og vores værdier og samarbejdsværdier, som vægter evnen til at kunne samarbejde professionelt ligeså højt som faglig kompetence.

Hvad kan vi tilbyde?

Dit arbejdssted er fleksibelt men du vil primært have tilknytning til vores kontorer i enten Århus eller Holstebro. Dine kollegaer i AD & automatiseringsteamet sidder på kontoret i Holstebro.

Vi har stor fokus på trivsel, arbejdsglæde og fleksible arbejdsrammer i It-afdelingen. Vores fleksible rammer vil give dig mulighed for at veksle mellem at arbejde hjemme og på kontoret. I It har vi tillid til hinanden, og du vil blive en del af et stærk fællesskab, hvor vi alle tager medansvar for at levere en sikker og stærk performance, til gavn for borgere, patienter og ansatte i Region Midtjylland.

Onboarding og udvikling

Vi kan tilbyde et tilpasset introduktionsforløb, så du bliver godt klædt på til din start i It. Du får blandt andet en mentor fra dag et, og du vil løbende deltage i vores interne akademi, så du får en bred forstående for hele It-afdelingen. Derudover vil du jævnligt deltage i udviklingssamtaler og 1:1 samtaler med din leder, som har stor fokus på både din trivsel og faglige udvikling.

Er du interesseret?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder Jens Stougaard Frederiksen på 2365 7545 eller jensfr@rm.dk.

Send din ansøgning senest den 2. september 2021. Vi regner med at holde samtaler den 15. september 2021, og du må inden da forvente at skulle lave en personprofil.

Gem job