Jobindex Søger for kunde
Kundelogo
 

Service delivery manager – vær med til at vækste vores software- og ser­vi­ce­for­ret­ning


Er du klar til en rolle, hvor du får ansvar for at styrke koordineringen mellem vores kunder, drift og udvikling på tværs af alle forretningsområder?

”Du får frit lejde til at løbe med boldene – og så kommer du til at vokse med opgaven. Vi har stort fokus på din udvikling og er meget lydhøre overfor, hvad du ønsker at blive skarpere på eller lære mere om,” fortæller service manager Martin Uhrbrand.

Et nordisk konsulenthus med digitalt og socialt fokus

Du får din daglige gang på vores danske hovedkontor på Havneholmen i København sammen med 40 dedikerede kolleger. Herudover samarbejder vi med vores kolleger på kontoret i Århus og i Polen.

Sammen skaber vi digitale løsninger for vores kunder, som vi drifter og udvikler. På det danske marked har vi særligt fokus på e-commerce-, NAV- og journalsystemer.

Som en del af Solteq kan du desuden se frem til biografture, årlige fester og hyggelige sammenkomster samt fælles månedsmøder med dine kolleger, som altid er klar til faglig sparring.

Skab høj kundetilfredshed og værdi for slutbrugerne

Som service delivery manager er det din fornemmeste opgave at sikre, at vi leverer vedvarende god service på driften af vores produkter. Du deler din hverdag med 10 kolleger, herunder 2 øvrige service delivery managers samt udviklere og supportere.

Det bliver dig, som sørger for at vores e-commerce-løsninger til enterprise-kunder kører, som de skal, og at kunderne har den helt rette løsning, der passer til deres behov.

Det betyder, at du:

  • laver rapporter over forløb inkl. incidents og oppe-tid og sikrer, at vi overholder de aftalte SLA’er på områderne
  • deltager i månedlige statusmøder sammen med kunden – primært online
  • følger op på processer og optimerer aftaler eller arbejdsgange ved behov samt står for produkt-roadmaps og release-styring
  • står for budgetstyring, hvortil du sikrer, at alle aftaler er profitable, ligesom du følger op på fakturering
  • får ansvar for at forme og drifte vores GDPR- og IT-sikkerhedsprocesser.

”Du får også ansvar for at definere processerne og onboarde kunderne ift. serviceaspektet på et nyt, spændende forretningsområde inden for utilities, som vi er ved at opbygge,” slutter Martin.

Er du vores nye kollega?

  • Du har erfaring fra området, fx fra en lignende rolle eller i en bestyrelse eller styregruppe som PA – og er nu klar til en rolle med mere ansvar, hvor du skaber langvarige kunderelationer.
  • Du har et basalt kendskab til GDPR og er nysgerrig på at blive specialiseret inden for området.
  • Du er en dygtig formidler, der møder kunderne i øjenhøjde og taler deres sprog.
  • Du er lærenem og har en god, grundlæggende IT-forståelse.
  • Du taler og skriver dansk og engelsk.

Interesseret?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte IT-rekrutteringskonsulent hos Jobindex Jeppe Secher på + 45 72 45 91 06.

Vi indkalder til samtaler løbende, så send din ansøgning og dit CV allerede i dag og senest d. 23. september. Vi forbeholder os retten til at afslutte processen før tid, hvis vi finder den rette.

Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig!


Om virksomheden

Our mission is to simplify the digital world to make a better tomorrow. We are a Nordic provider of IT services and software solutions specializing in the digitalization of business and industry-specific software.

The key sectors in which we have long term experience include retail, industry, energy and services. We employ 600 experts working from six countries developing and implementing solutions for clients mainly in the Nordic countries. Learn more about Solteq here.

Kontaktperson

IT-rekrutteringskonsulent
Jeppe Secher

Tlf. +45 72 45 91 06

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos it-jobbank.

Jobindex – Find din jobglæde
Gem job