Hey DevOps, vi går i skyen – vil du med?


Er du personen, der skal være med til at løfte vores applikation i skyen, så vi kan tilbyde Software as a Service? Du brænder for DevOps tankegangen, elsker at systematisere, kode automatisering og se hvordan resultaterne påvirker evnen til at levere værdi til kunderne.

Procon Solution orkestrerer 100.000 vis af rejseraktiviteter for vores internationale kunder (rejseburauer) gennem vores egen applikation ProTAS. Vores mål er at blive en global spiller ved at vores on-prem og hosting installationer løftes til skyen og legacy integrationer omdannes til multi-tenancy services.

Du vil indgå i et lille team, som varetager den daglige drift af alle kunde- og interne systemer, og som nu transformeres til et DevOps team. Sammen med vores udviklere og samarbejdspartnere i Oracle Cloud Infrastructure og Azure vil du være med til at designe løsninger, implementere, automatisere og sikre stabil drift. For at understøtte denne proces vil du få en nøglerolle for opbygningen og drift af Continuous integration, Deployment automation, Automated monitoring & log analysis.

Vores arbejdsplads

Vi tilbyder en arbejdsplads hvor du får høj medindflydelse og med kollegaer der gerne hjælper hinanden. Vi ser det som en selvfølge, at du får de rette muligheder gennem kurser o.lign. at dygtiggører dig til at frembringe de bedste løsninger. Vi foretrækker fællesskabet på kontoret, men giver også mulighed for hjemmearbejde når det er hensigtsmæssigt. Vi opererer i et internationalt miljø, hvor både kunder, eksterne siddende medarbejdere og samarbejdspartnere taler engelsk.

Arbejdsopgaver:

Idet vi er i gang med en transformation, er der stor alsidighed i arbejdsopgaverne. Udover ovenstående nye tiltag, vil du også bistå med patching og support af vores interne Windows miljø, både arbejdsstationer og servere. Du vil også opnå en forståelse for vores ProTAS software ved at varetage drift- og supportopgaver både internt, hos kunder og i vores eksiterende hosting løsning.

Dine faglige kvalifikationer:

Du skal som minimum kunne hele Windows delen. Du behøver ikke at være Oracle eller Azure ekspert, så længe du har et brændende ønske om at udvikle dig indenfor disse kompetencer, da det vil blive din hverdag hos Procon Solution, i samarbejde med eksperter. Vigtigst er det at du har erfaringen med netværks konfiguration og hvad der sker i de bagved liggende teknologier. Rollen er bred og du vil skulle supportere kunderne og derfor er dit Servicegen i orden.

Vi ser gerne at du kan nikke genkendende til flere af nedenstående punkter:

  • Uddannelse som IT-supporter eller IT-udvikler baggrund.
  • 3 års erfaring indenfor drift af IT-systemer.
  • Stor erfaring med scripts, gerne PowerShell.
  • Gerne erfaring med Continuous integration og deployment automation
  • Gerne erfaring med cloud infrastruktur
  • Vi arbejder primært med Windows, Oracle og Cisco, samt Oracle- og Azure cloud.
  • Teknisk velfunderet indenfor Windows server og klient operativsystemer, RDS, AD, IIS, SFTP, database administration, netværk, firewall, domæne registrering, certifikater, backup m.v.
  • Erfaring med fejlsøgning og support af Windows miljø
  • Erfaring med PCI og GDPR er en fordel, men ikke et krav

Dine personlige kvalifikationer:

  • Du er serviceminded og ikke bange for at tage fat
  • Du kan kommunikerer med både kunder og kolleger på et professionelt niveau
  • Du er velformuleret og behersker engelsk på højt niveau i skrift og tale
  • Du er struktureret og evner at følge opgaver til dørs
  • Du er indforstået med at der kan forekomme servicearbejde uden for normal arbejdstid

Du tilbydes:

Et spændende og udviklende job i en internationalt orienteret virksomhed med et meget stort potentiale. Du får frihed under ansvar i en resultatorienteret kultur, en virksomhed i vækst, samarbejde med dygtige og engagerede kolleger og meget stor berøringsflade i organisationen. Der er gode muligheder for personlig og faglig udvikling samt indflydelse på din egen fremtid. Løn efter kvalifikationer.

Ansøgning sendes via ansøgningsknappen "Søg jobbet her" nederst på siden.

Har du spørgsmål til stillingen er du mere end velkommen til at kontakte Jacob Stensgaard på tlf. 4328 8844 eller Monica Schultz / Staff Finder på tlf.: 22400531. Vi håndterer ansøgningerne i takt med at vi modtager dem, og afholder løbende samtaler.

Vi ønsker stillingen besat snarest muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat.

ProCon Solution blev grundlagt i 1979 og har hovedkontor i København. Gennem årene har de opbygget en stærk markedsposition som leverandør af rejseteknologi til etablerede forretningsrejser agenturer over hele verden. Mere end 4.000 daglige brugere fordelt på 250 steder i 25 lande arbejder mere effektivt med deres avancerede mid- og back-office-løsninger.

Fokus er en industri, et produkt, og det er forretningsrejsende. ProCon Solution ønsker at forbedre konkurrenceevnen ved at øge effektiviteten af den traditionelle midt- og backoffice-funktion, kan hjælpe med at automatisere alle administrative funktioner i forbindelse med ordrehåndtering. Løsningen samler agenturets bookinger og integrerer derefter hele arbejdsgangen - fra ordreoprettelse, fakturering, postering af finansielle transaktioner til dannelsen af MIS-data - på en enkelt platform. Afhængigt af de specifikke krav skal du skræddersy løsningen med funktioner, der er mest relevante for opgaven, og mulighederne er uendelige. Med flere ProTAS-udvidelser sikrer konkurrencedygtigheden udfordringerne på rejsemarkedet - i dag og i morgen - kaldet "værditilvækst".

ProCon Solution er et stærkt team af specialister, ikke kun inden for det tekniske område, men også i forretningsforarbejdning og ledelse inden for rejsebranchen. Mange års dedikeret arbejde til at forbedre konkurrenceevnen hos nogle af de mest prisbelønnede rejsebureauer giver dem et solidt teknisk grundlag for at opbygge et tæt og langsigtet forhold til deres kunder.

Deres filosofi er fokuseret på co-innovation. Det betyder, at de altid er lydhør og proaktive når det kommer til kundernes behov, som er mødt med løsninger baseret på deres værdifulde erfaring og konstant opmærksomhed

på udviklingen på rejsemarkedet. De skaber de bedste løsninger til forbedring af din samlede konkurrenceevne, så de kan fortsætte med at opfylde kundernes behov i et konstant skiftende rejsemarked. Sådan forsøger de to hjælpevirksomheder at vokse.

Se mere om virksomheden på: www.proconsolution.com.

Gem job

Procon Solution
Publiceret: 16. august 2021

Arbejdssted

Location København