IT-sup­por­te­re til Pa­tien­ter­stat­nin­gen


VI SØGER IT-SUPPORTERE TIL PATIENTERSTATNINGEN I KØBENHAVN.

Har du værktøjskassen i orden, og arbejder du effektivt, struktureret og vedholdende i dine IT-processer? Har du et højt serviceniveau og et solidt overblik, når opgaverne bliver mange – også i pressede situationer? Så har vi måske muligheden for netop dig!

Supportteamet hos Patienterstatningen vokser, og vi søger derfor to kreative IT-supportere til at yderligere forbedre teamet og processerne i afdelingen. Vi søger en ny kollega til at varetage 1st line support, og en anden til at varetage 2nd line support.

Som IT-supporter er din fornemmeste opgave at sikre tilgængelighed, effektivitet og kvalitet i IT-supporten af vores medarbejdere og kunder. Dette kræver, at du står på et solidt fundament af viden og erfaring inden for IT, og at du arbejder ud fra en nysgerrig og systematisk tilgang. Du skal supportere, identificere, løse og følge op på medarbejdere og kunders dag-til-dag udfordringer, og have lyst til at arbejde med en bred vifte af IT-relaterede opgaver i arbejdsgangen.

Du vil få en central og udadvendt rolle i den daglige IT-support og drift ved en dynamisk virksomhed, hvor du vil have en stor kontaktflade med husets medarbejdere, samarbejdspartnere og leverandører.

Dine arbejdsopgaver

  • Håndtere henvendelser fra medarbejdere og samarbejdspartnere over telefon, mail og tickets
  • Supportere og fejlsøge  IP netværk, Office 365, Microsoft Teams mv.
  • Indkøb af hardware, samt opsætte hardware til interne medarbejdere
  • Lave drift og vedligehold af Windows server
  • Lave brugeradministration og vedligehold i AD
  • Supportere på software test og releases

Dine kvalifikationer

Som 1st line supporter har du;

  • Erfaring med håndtering samt vurdering af henvendelser fra forskellige kanaler
  • Erfaring med at supportere og fejlfinde på IP netværk
  • Solid erfaring med Microsoft Office 365 / Windows 10
  • Stærke kommunikative evner i dansk – både i skrift og tale

Som 2nd line supporter har du udover ovenstående;

  • God erfaring med drift og vedligehold af Windows Server og Exchange
  • Erfaring med administration og optimering af Azure Cloud
  • Erfaring med optimering og vedligehold af operationel og administrativ sikkerhed (sårbarheds-håndtering)

Som person er du

Selvkørende og systematisk i din tilgang til arbejdsopgaver og processer. Du får energi af at være i dialog med mange forskellige mennesker og afdelinger, samt kan kommunikere og støtte på en professionel måde - også i stressede perioder. Du er udadvendt med en naturlig evne til at arbejde proaktivt og er ivrig efter at bidrage med nye idéer og opgaver.

Vi tilbyder

At blive en del af et spændende arbejdsmiljø, hvor vi fokuserer på at levere resultater, samtidig med at vi løfter en positiv og åben arbejdsatmosfære. Du vil blive en del af et supportteam i vækst, med stærk erfaring og daglig sparring og god mulighed for personlig / professionel udvikling.

Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte IT-chef Thoams Brix på 3369 4754.

Vi har løbende interviews - send din ansøgning i dag!

Kontakt os

Thomas Brix 
IT-chef
3369 4754


Patienterstatningen er den institution i Danmark, der behandler alle sager, der vedrører skader efter sygdomsbehandling, undersøgelser, sundhedsfaglig pleje og medicin. Det er vores opgave at sikre, at patienterne får den erstatning, som de har krav på efter loven. Alle, der bliver behandlet i Danmark, er omfattet af erstatningsordningen. Vi får ca. 11.000 ansøgninger om året.

Vi er en organisation med et højt fagligt niveau, og vi lægger vægt på solidt sagsbehandler-håndværk. Vi er ca. 160 ansatte. Vores største medarbejdergruppe er derfor akademiske sagsbehandlere, men vi har også kontorassistenter og studenter, og i administrationen har vi medarbejdere med andre uddannelsesmæssige baggrunde. Hertil kommer 70 tilknyttede lægekonsulenter.

Gem job