Ser­vi­ce­min­ded og struk­tu­re­ret IT-supporter


Brænder du for at yde den bedste brugersupport og skabe den bedste brugeroplevelse? Vil du være en del af et team med en uformel og venlig atmosfære, hvor vi har fokus på samarbejde og den gode tone? Så har du nu mulighed for at blive en del af Lessors IT Operations team.

Ansvar for ServiceDesk

Du vil alene få ansvaret for at drive vores ServiceDesk, hvor du vil fungere som 1. og 2. level support for alle supportsager i vores ServiceDesk. Du vil også fungere som dispatcher på opgaver, der skal løses af dine kolleger i 3. level.

I jobbet som IT-supporter skal du varetage opgaver som:

  • Klargøring af og fejlsøgning på IT-udstyr
  • Klargøring af video-, lyd- og IT-udstyr til events og seminarer
  • Hjælp og support til nye medarbejdere samt daglige supportopgaver
  • Printersupport
  • Lagerstyring

Du kommer til at arbejde i et IT-miljø baseret på Microsoft-teknologier som Windows 10 og Office 365 såvel som printere og computere fra HP.

Personlige og faglige kvalifikationer

Vi forestiller os, at du er uddannet IT-supporter eller har flair for og lyst til IT-support, at du sætter en ære i at gøre dine kunder glade, og at du:

  • har erfaring med Windows 10 og Office 365
  • har erfaring med fejlsøgning på printere
  • har arbejdet med brugersupport
  • kan supportere på både dansk og engelsk

Du er en serviceminded og en engageret person, der har stor interesse i at arbejde med IT og er god til at kommunikere med brugerne. Du er struktureret og dygtig til at organisere dit arbejde og få opgaverne afsluttet til tiden. Du er god til at samarbejde med andre, men kan også arbejde selvstændigt.

Samtidig trives du med, at du ikke altid nødvendigvis kender den nøjagtige sammensætning af dine opgaver.

Lessor tilbyder dig

Først og fremmest tilbyder vi dig en virksomhedskultur, der er kendetegnet ved, at vi værdsætter hinanden. Du kan være sikker på at blive taget godt imod, og at vi har en onboardingplan klar til dig. Stemningen er afslappet og uhøjtidelig, og døren til ledelsen står altid åben.

Du får en attraktiv løn- og pensionspakke, og vi tilbyder en god kantineordning. Du får desuden mulighed for at gøre brug af vores træningscenter og kan, hvis du melder dig ind, få glæde af en både kreativ og aktiv personaleforening.

Jobbet som IT-supporter er en fuldtidsstilling, og arbejdssted er i vores dejlige lokaler i Allerød, nord for København.

Vi ser frem til at høre fra dig

Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os derfor retten til at lukke annoncen, når vi har den rette kandidat. Vi glæder os til at høre fra dig snarest muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte en af vores IT-administratorer.

  • Allan Kjær på e-mail ak@lessor.dk eller telefonnummer 2270 0615
  • Jan Bothmann på e-mail jabo@danlon.dk eller telefonnummer 2429 0430

Lessor Group er en dynamisk softwarevirksomhed i rivende udvikling. Siden 1972 har vi specialiseret os i at udvikle løn- og personalesystemer til små og store virksomheder i Danmark, og i dag bruger flere end 65.000 virksomheder vores systemer - herunder lønsystemet Danløn.

Markederne ændrer sig markant, og Lessor Group står over for nye spændende muligheder. Det betyder både en fortsat videreudvikling af vores løsninger med kunden i fokus, men også at virksomheden i de kommende år skal vokse kraftigt og indtræde på nye markeder. Vores mål er at levere professionelle løsninger, der bidrager til effektive arbejdsgange og gladere kunder.

Lessor Group er ejet af den amerikanske koncern Paychex. Vores hovedkontor ligger i Allerød. Derudover har vi kontor i Vejle. I dag tæller medarbejderstaben i Lessor Group mere end 180 medarbejdere.

Gem job