IT-konsulent/Ser­ver­tek­ni­ker


Købstædernes Forsikring er et ambitiøst kundeejet forsikringsselskab i vækst. Vi har en tydelig kundeorienteret vækststrategi og nærvær, engagement og handlekraft som vores kerneværdier. Vi glæder os til at få endnu en ny kollega til vores dynamiske IT-afdeling.

 Hvad forventer vi af dig?

  • Du har stor erfaring med drift af infrastruktur.
  • Du har erfaring med Windows Server 2016 /2019, Netscaler, Citrix 7.X (XenApp), Microsoft SQL, Office 365, Active Directory, Windows 10 Clienter og support af disse, applikations deployment tools som F.eks. CAPA vil være et plus. 
  • Du har erfaring med Virtualisering, eventuelt Nutanix HCI platform – (Hypervisor AHV).
  • Meget gerne erfaring med Devops, automatisering af deploy.
  • Du vægter sparring og samarbejde højt, for sammen med dine kollegaer at finde de fælles bedste løsninger.
  • Du kan arbejde med flere interessenter og trives med definerede opgaver.
  • Du er struktureret og metodisk, samt tager ansvar.
  • Du skal være god til at planlægge din tid, bevare overblikket i pressede situationer.
  • Du er en teamplayer og giver gerne en kollega et nap med.
  • Du behersker dansk både mundtligt og skriftligt.

Hvad bliver dine arbejdsopgaver?

  • Medvirke til drift og vedligeholdelse af vores produktions, test og udviklingsmiljøer.
  • Medvirke til opbygning af test- og udviklingsmiljøer.
  • Optimering af vores infrastruktur.
  • Supportere vores udviklingsafdeling ved idriftsætninger og tests.
  • Opbygge og optimere automatiseringer for deploy til de forskellige miljøer.
  • Medvirke til optimering af backup og batch procedurer.
  • Medvirke til opbygning og vedligeholdelse af vores dokumentation.

Om at arbejde i Købstædernes Forsikring

IT-afdelingen er i kraftig udvikling, og består pt af IT-konsulenter, IT-supportere, Incident Manager, Forretningsudviklere og Test Manager. IT beskæftiger sig både med brugersupport 1. & 2. level, samt serverdrift.  Vi lægger vægt på et uformelt og effektivt arbejdsmiljø med korte beslutningsveje, hvor du kan være med til at præge både udviklingen og afdelingen.

Vi arbejder tæt sammen med kolleger på tværs af virksomheden for effektivt at konstruere og stille nye produkter til rådighed, som lever op til vores kunders behov og den løbende efterspørgsel.

I Købstædernes Forsikring tror vi på, at dygtige og engagerede medarbejdere skaber god forretning – og derfor støtter vi den enkelte medarbejders faglige og personlige udvikling.

Med andre ord en spændende og værdiskabende stilling i en dynamisk virksomhed, hvor der er kort vej fra tanke til handling.

Vi glæder os til at høre fra dig

Hvis du vil høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Chefen for Forretningsudvikling og IT Karina Lyck pr. mail. kal@kfforsikring.dk eller telefon 51 75 56 81.

Søg jobbet via www.kfforsikring.dk hurtigst muligt og senest den 17. oktober 2021 – Vi glæder os til at høre fra dig. Samtaler holdes løbende.

Vi ønsker at give vores kunder den bedste kundeoplevelse, og vi er med dem - både i rådgivningen og hvis skaden sker. Derfor har vi nogle af branchens mest tilfredse kunder.

Gem job

Købstædernes Forsikring
Publiceret: 12. oktober 2021

Arbejdssted

Location København

Job hos virksomheden