Im­ple­men­te­rings­kon­su­lent


Vi søger en ny kollega, som brænder for at lave gode implementeringsforløb hos vores eksisterende og nye kunder. Du skal styre implementeringen af vores produkter hos kunder, samt varetage kunders ønsker og forespørgsler til ændringer i deres eksisterende systemer. Lyder det som noget for dig?

TIMEmSYSTEM er en virksomhed med 33 medarbejdere, hvor der er højt til loftet og hvor alle medarbejdere har stor indflydelse. Vi har forståelse for, at man skal have privat- og arbejdsliv til at hænge sammen. Jo større balance, jo mere glade medarbejdere.

Du skal kunne håndtere flere igangværende interne, såvel som eksterne projekter, hvor du skal kunne konfigurere systemet i koordinering og opfølgning med kunder, leverandører og dine kollegaer. Efter implementering skal du kunne følge op hos kunderne og sikre, at kunden fortsat er tilfreds med leverancen. Det kan forventes, at en del af arbejdet foregår ude hos vores kunder.

I rollen bidrager du med implementeringsforløb, hvor de forventede områder er:

  • Implementering og konfiguration af vores produkter (Primært mTIME og tilhørende moduler)
  • Projektledelse af kundens implementering og interessenthåndtering
  • Deltage som specialist på salgsmøder med potentielle nye kunder
  • Deltage i løbende produktudvikling
  • Afholdelse af kurser internt og eksternt
  • Kendskab til offentlige overenskomst- og arbejdstidsregler er en fordel
  • Kendskab til Statens systemer er en fordel
  • Kendskab til SQL er en fordel
  • Kendskab til mTIME og integrationer til mTIME er en fordel
  • Kendskab til Google Suite eller MS Office Pakke er en fordel

Vores ønsker til dig:

  • Du er udadvendt og imødekommende
  • Arbejder struktureret og er god kommunikativt både i skrift og tale
  • Hvis du kan kommunikere på flere europæiske sprog (engelsk, tysk, fransk, flamsk m.m.), er det en fordel, ikke et must. Koncernsproget hos Visma er engelsk.
  • Har teknisk indsigt, men er ikke nødvendigvis udvikler af baggrund
  • Har gode forretningsanalytiske evner ift. samspillet mellem teknik og kundens forretning
  • Du er social, da det er noget, vi lægger meget vægt på i virksomheden generelt
  • Ren straffeattest

Vi tilbyder:

  • Et arbejde i et levende og dynamisk arbejdsmiljø, hvor kundefokus, service og fleksibilitet er nøgleord.
  • Familiært kollegafællesskab - Vi er sociale og holder meget af hinandens selskab og vores arrangementer. Vi har en sommerfest, en julefrokost med familien samt en julefest kun for personalet. Samtidig har vi hver tredje måned et arrangement gennem vores personaleforening, som vi skiftes til at arrangere.
  • Godt arbejdsklima hvor der lægges vægt på hver enkelt medarbejders trivsel og worklife balance.
  • Løn og personalegoder, der modsvarer stillingens ansvar.
  • 37 timers arbejdsuge inkl. frokost.

Om os

TIMEmSYSTEM blev etableret i 2010 og var en fusion af to tidligere selskaber, der begge havde stor erfaring

med tidsregistrering og overenskomst- og arbejdstidsregler til det offentlige Danmark. TIMEmSYSTEM har siden været i en konstant udvikling. I marts 2021 blev vi et selskab i Visma. Vi er blandt Danmarks ledende softwarevirksomheder med de populære produkter mTIME, der er markedsførende i staten inden for tids- og aktivitetsregistrering, løn- og fraværsadministration samt TimeEdit til skema- og ressourceplanlægning.

Interesseret i jobbet?

Send venligst en ansøgning og dit CV til HR-ansvarlige, Puk Lysell Selnø, på admin@timemsystem.com, hurtigst muligt. Vi holder jobsamtaler løbende, og ønsker stillingen besat hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores HR-ansvarlige på tlf. 4375 5560.

Gem job