Bliv Technical Task Manager i en so­cioø­ko­no­miskvirk­som­hed

Ønsker du at gøre en forskel og afprøve dine færdigheder på et område, hvor du gør en forskel? Så er Specialisterne noget for dig!

”Hos Specialisterne bygger vi den bro, der forbinder talenter med behovet for kvalificeret arbejdskraft. Vi skaber diversitet og sammenhængskraft. Vi skaber god ledelse, samt glade og stolte kolleger”.

Hvad kan du forvente?

Du kommer til at arbejde i Specialisterne Solution, der består af Consulting, Specialisterne Academy, Rekruttering og Management Program og vil referere til Specialisternes Kommercielle Direktør. Du bliver en del af et team af 3 medarbejdere, samt en afdeling, der p.t tæller 25 konsulenter med en diagnose indenfor autismespektret. Du bliver en del af en virksomhed med over 60 ansatte.

Mød et par af vores konsulenter

Vi løser opgaver indenfor:

Databehandling, Test, Udviklingsopgaver og DevOps.

Du vil i din stilling tilknyttes en mentor, der fungerer som din leder. Din leder vil guider dig og sørger for sparring således, at du får den støtte og arbejdsro du behøver. Du vil også få mulighed for at kaste dig ud i opgaver og projekter på egen hånd.

Stillingsbetegnelse: Technical Task Manager

Specialisternes konsulentafdeling er i en positiv udvikling, og derfor har vi behov for flere ressourcer og stærkere it-faglighed. 

Du bliver en del af Consulting-teamet og skal bidrage med at sikre at konsulenterne løser IT-opgaver af varierende specialiseringsgrad. Du skal kunne sparre med konsulenterne om opgaverne, motivere dem og have forståelse for, at du arbejder med mennesker, der tænker anderledes. Vi driver også et Academy i Consulting, hvor du også vil få opgaver, bl.a. med sparring til kandidater og hjælp til løsning af it-cases, samt validering af opgaverne.

Som medarbejder i Solution får du en varieret arbejdsdag. På sigt vil du får mulighed for at være med til at definere fremtidig strategi og derved også egne arbejdsopgaver, da Solution er i vækst og skal vokse over de kommende år.

Arbejdsopgaver:

  • Projektstyring på udvalgte opgaver med fokus på opgaveløsning og sparring med konsulenter
  • Kompetenceudvikling af konsulenternes IT-færdigheder
  • Sikre kvalitet i opgaveløsningen og leverance i forbindelse med de opgaver, som du er ansvarlig for
  • Opgaver i relation til Specialisterne Academy, fx sparring til løsning af it-opgaver, samt validering af kandidaternes arbejde
  • Fokus på rentabilitet og at konsulenter og kandidater trives
  • Daglig drift i forbindelse med eksisterende og nye IT-opgaver
    • Diverse store som små administrative opgaver (Time-tracking, Ferie oversigt, Bookings)

Personlige kompetencer:

Vi forventer, at du har en solid og gerne bred it-faglig rygsæk. Du kan arbejde selvstændigt, men samtidig indgå som en værdifuld spiller i vores team. Som person er du imødekommende og rummelig. Vi forventer stærke menneskelige, samt kommunikative evner, der medvirker til at sikre, at konsulenterne trives, og at vi som virksomhed toppræsterer.

Som person arbejder du struktureret og er god til at sikre at opgaver bliver løst til tiden og indenfor den aftalte ramme. Du skal have evnen til at hjælpe konsulenter med løsning af tekniske og administrative opgaver og trives med den daglige drift.

Autismefaglig viden er ikke en nødvendighed, men det er en fordel, hvis du har kendskab eller interesse for feltet.

Vi ser gerne at du har erfaring med:

  • Kendskab til nogle af følgende sprog: Java, PHP, C#, Python, .NET
  • En forståelse for arbejde indenfor digitalisering, automatisering, kvalitetssikring, integrationsudvikling og cloudløsninger som AWS, Azure og GCP er en nødvendighed.
  • Kundekontakt, definering af opgave omfang, samt arkitektur af it-løsninger.

En kerneopgave er at danne sig et hurtigt overblik over, hvilken programmeringsudfordring en konsulent har, og i samarbejdet hjælpe med at føre opgaven i mål.

Du skal ikke selv løse opgaverne, men have evnen til at modtage og videregive instruktion til konsulenterne i forbindelse med de behov, kunden har, de ydelser vi sælger og de opgaver, som konsulenterne løser.

Vi forventer at du styrer opgaverne og sikrer at konsulenterne leverer, så vi skaber høj kundetilfredshed.

Det er et plus, hvis du har erfaring fra lignende stilling og er uddannet indenfor IT eller har erfaring indenfor området.

Hvem er Specialisterne?

Specialisterne er en socialøkonomisk virksomhed, der bygger bro mellem nørdet talent og erhvervslivet.

Vi fokuserer på neurodiverse mennesker, fordi de er en særlig, men sårbar gruppe, med et ofte uforløst potentiale.

Vi har et erklæret mål om at skabe 1000 nye jobs til neurodiverse mennesker inden 2030. Vores konsulenter har forskellige it-faglige kompetencer og kan være udfordret på det sociale felt. Konsulenterne løser forskellig it-relaterede opgaver, som fx databehandler opgaver, test, automation, samt programmering- og udviklingsopgaver.

I Specialisterne Solution driver vi flere forskellige forretningsområder, heriblandt en konsulent forretningen. Tonen og påklædning er præsentabel og uformel. 

Vi kommer med fra forskellige faglige baggrunde og kompetencer, men i dagligdagen støtter vi hinanden og har høj fokus på samarbejde.

Vi løfter i flok og lader aldrig en kollega i stikken. Sammenhold og humor er en stor del af afdelingen.

Vi har også fokus på det sociale aspekt og udover julefrokost og sommerfest, afholder Solution-teamet middag 4 gange om året med konsulenterne. Disse middage er en blanding af fagligt indhold og uformel hygge og foregår på kontoret eller ude i byen.

1-2 gange om året samles hele afdelingen udenfor kontoret, for at bruge en dag på at tænker fremad, definere retningen og opgavemål for de kommende 6-12 måneder.

For at se mere – se vores hjemmeside: https://dk.specialisterne.com/

Ansøgningsfrist

Vi afholder løbende samtaler og ønsker at ansætte snarest muligt, når vi finder det rette match.

Send dit CV og en kort ansøgning, hvor du fortæller, hvorfor du gerne vil arbejde hos Specialisterne. Vi ser gerne, at vi har modtaget din ansøgning inden d. 01.11.2021.

Har du spørgsmål kan du kontakte Bina Hjorth på bih@specialisterne.com 

Gem job