Head of Tender Solutions

Vi leder efter en Head of Department af Tender Solution til at tage ansvaret for vores nye tilbudsteam i leverancen. Teamet skal arbejde sammen om en ny tilbudsmodel, hvor vi går til tilbud på en ny måde. Både i forhold til prioritering af tilbud til den måde, vi skriver tilbud.

I Tender Solutions - vores Tilbuds-team i leverancen, har vi et stærkt samarbejde med vores forretning og deler et fælles mål om at skrive det vindende tilbud. Teamet er under opbygning og skal bestå af 10-15 kompetente medarbejdere, som har det til fælles, at vi alle brænder for at levere konkurrencedygtige løsninger, som lever op til kundernes og markedets forventninger.

Vi dækker bredt fra software-udviklingsdiscipliner over vedligehold til ITO leverancer og Public Cloud Transformation og kombinationer af det hele, så samarbejde er en kernekompetence og kulturbærende i teamet.

Vores succes måles ikke alene i at vi vinder et tilbud, men i at KMD har en succesfuld leverance med tilfredse kunder, derfor har vi en vigtig opgave i at sikre en samlet løsning sammenhængende løsning med afsæt i tidssvarende teknologier og KMDs standardservices og processer.   

Om jobbet

I jobbet som Head of Tender Solutions vil dine hovedopgaver være at drive, administrere og forbedre samarbejdet internt og eksternt i Tender Solution teamet. Du skal sørge for lederskab, retning og vejledning for succesfulde leverancer med tilfredse kunder.

Som Head of Tender Solutions vil du have ansvaret for at administrere og udvikle kompetencer i Tender Solutions-teamet i forhold til behov og værdiskabelse i resten af organisationen. Derudover vil du være med til at skabe en forretningskultur, der supporterer KMD's strategiske planer og være ansvarlig for at levere kompetencer til at understøtte budprocessen på tværs af forretningen.

Om dig

Vi søger en kandidat med erfaring som f.eks. team leder/mellemleder/afdelingsleder og gerne 2-5 års praktisk erfaring med Service Management. Vi leder desuden efter en leder med erfaring inden for tilbudsskrivning. Du har erfaring fra en kundeorienteret service organisation eller IT Service Delivery Organisation.

Du:

  • Er stærk inden for kommunikation – både interpersonelt og udadtil i organisationen og mundtlig og skriftlig stærk. Både på dansk og på engelsk.
  • Evner til at se det store billede ift. Tender Solutions ift. KMD’s strategi.
  • Motiveres af at skabe og udvikle det gode samarbejde og gode relationer internt og eksternt.
  • Har et agilt mindset.

Følgende certifikationer vil være en fordel.:

  • ITIL v4 Foundation

Vil du vide mere?

Vil du vide mere, så er du velkommen til at kontakte VP for Service Solution & Architecture Michael Windall Juhl på +45 20 69 38 20  

Vi afholder samtaler løbende og ansætter når vi har fundet den rigtige, så send din ansøgning allerede i dag.

Om KMD

KMD er den største danske it-virksomhed. Vi er en førende leverandør af forretningskritisk software, løsninger og it-tjenester primært til Danmarks offentlige sektor, men med et voksende fodaftryk i den private sektor både i hjemlandet og i Sverige og Norge. Koncernen omfatter KMD samt vores datterselskaber Banqsoft (Consumer Finance), Edlund (Life and Pension) og Charlie Tango (Digital Agency).

Vores hovedkontor ligger i Ballerup/Storkøbenhavn med fire kontorer i Danmark, Oslo og Stockholm samt udviklingscentre i Polen og Indien. KMD-koncernen har en årlig omsætning på omkring 5,6 mia. DKK og ca. 3.200 medarbejdere. KMD er et særskilt datterselskab i den globale japanske teknologivirksomhed NEC Corporation.

KMD (an NEC company) is committed to provide equal opportunities. Hence, we invite all qualified interested applicants to apply for career opportunities. At KMD all aspects of employment and cooperation including the decision to hire /cooperate with will be based on merit, competence, performance, and business needs without regard to race, colour, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, age, disability, or any other status protected under local anti-discrimination legislation.

Om KMD

KMD er den største danskbaserede it-virksomhed som udvikler og leverer software, løsninger og IT-tjenester primært til Danmarks offentlige og finansielle sektor og med et voksende fodaftryk i den private sektor og i Norden.
Vores unikke domæneviden, pålidelighed og tilgang til sikkerhed og driftsstabilitet gør, at KMD i dag er en af de mest anerkendte og benyttede leverandører i den danske it-branche.

KMD’s løsninger er med til at effektivisere processer og skabe bedre service for kunder hver dag hele året rundt. Vores systemer håndterer eksempelvis udbetalinger af løn og sociale ydelser. I alt bliver det til cirka 400 mia. kroner om året, hvilket svarer til mere end 20 % af Danmarks BNP.

KMD-koncernen har en årlig omsætning på mere end fire milliarder danske kroner og har omkring 3.500 ansatte. KMD's hovedkontor er i Ballerup, men har også kontorer i Odense, Aarhus og Aalborg. Derudover har KMD også medarbejdere i Polen, og hos samarbejdspartner i Indien.

KMD er ejet af NEC - en global leder inden for integration af banebrydende IT og netværksteknologier, der gavner virksomheder og mennesker over hele verden. NEC beskæftiger mere end 100.000 mennesker globalt. KMD's størrelse betyder, at vi tilbyder en stor variation af faglige udfordringer og et unikt fagligt miljø. Med stor knowhow indenfor komplekse arbejdsområder og kompetente, ambitiøse og ikke mindst innovative medarbejdere står KMD over for en international rejse med NEC. I KMD forsøger vi ikke kun at leve op til vores kunders forventninger, men stræber mod at overstige dem.

I KMD forventningsafstemmer vi med vores medarbejdere gennem målaftaler og løbende dialog. Det bidrager til den gensidige tillid, det kræver for at give vores medarbejdere frihed under ansvar, fleksibilitet og plads til at være dem, de er. KMD er en virksomhed i forandring, hvor tempo, agilitet og ukendte parametre er hverdag.

Gem job