Vi søger en stærk kom­mu­ni­ka­tor til at opbygge vores kun­de­re­la­tio­ner


Vi har travlt og har brug for yderligere kapacitet til vores spændende opgaver.

Da alle vores konsulenter har travlt hos kunder, har vi brug for en kollega, der vil tage ansvaret for vores kommunikationsplatforme og websites, samt håndtering af vores salgsprocesser.

Hvis du er klar til en stilling med masser af ansvar og mulighed, samt du besidder den rette profil, er det måske dig, vi har brug for, til at bringe os til næste niveau.

Dine opgaver og udfordringer

Du vil få ansvaret for salg og marketing i Cornerstones. Herunder også ansvaret for at udarbejde vores værktøjer til lead og kundeopfølgning.

Derudover vil du skulle lede og drive vores marketingsaktiviteter, samt deltage i netværk, events og andre salgsfremmende aktiviteter.

Af ansvarsopgaver kan nævnes,

  • Opfølgning, etablering og pleje af kunderelationer
  • Ansvar for SoMe
  • Håndtering af andre kommunikationsplatforme
  • Udarbejdelse og eksekvering af salgsprocesser, samt systemer til understøttelse hertil
  • Håndtering af salgsprocessen fra første kontakt til endelig aftale

Der vil ligeledes være mulighed for medarbejderansvar i en udstrækning.

Vores opgaver er hovedsageligt i Jylland, men der vil være tale om et landsdækkende salgsansvar.

Din baggrund

Du har formentligt et godt kendskab til salgsprocesser i IT-branchen, men vi vurderer også andre parametre i vores ansættelsesproces. Du har et stort drive, et vindende væsen og lysten til at lykkes med de opgaver, du bliver kastet på.

Ellers forestiller vi os at du har,

  • Kendskab til salg af komplekse løsninger i IT-branchen
  • En forståelse for IT-systemer og implementeringen heraf
  • Evnen til at skabe og udvikle kundeforhold
  • Et talent for verbal og skriftlig kommunikation

Dine muligheder

Du kommer til at arbejde i en udviklende og dynamisk virksomhed. Hos os vil du få spændende opgaver af afvekslende karakter, der vil give rig mulighed for personlig og faglig udvikling.

Der tilbydes en ansættelse på attraktive vilkår, hvor arbejdsdagen i høj grad kan tilrettelægges, så det passer bedst ind i familie og privatliv. Ligeledes tilbydes en attraktiv gage modsvarende kvalifikationer, samt en bonusordning.

”Arbejdsdagen hos Cornerstones indeholder mange forskellige opgaver. Der er høj fart og masser af ting i gang. Kreativiteten blomstrer. Jeg keder mig aldrig.” – Amra Palic, Forretningskonsulent

Hvem er vi?

Cornerstones specialiserer sig i at lede og gennemføre forandringsprojekter for virksomheder. Vi tilbyder ydelser og løsninger til afklaring og gennemførsel af projekter, samt bidrager med specialist kompetencer igennem hele forløbet. Vores arbejde omhandler oftest teknologisk forretningsudvikling, hvor vi har specialiseret os i implementeringen af ERP og digitaliseringsprojekter.

Vi er set stærkt team bestående af mange forskellige profiler med speciale i forretningsprocesser, master data og projektledelse.

Hos os stiller vi krav til os selv og hinanden, så vi sikrer, at vi leverer de bedste løsnigner til vores kunder

Vi holder til i centrum af Herning, hvorfra vi opererer i hele landet.

Ansøgning og kontakt

Er du interesseret? Så tilbyder vi et spændende job i Herning.

Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt Sander Dyrvig på tlf. 22 38 18 24.

Send din ansøgning og cv via "søg jobbet her."

Gem job