Teknisk teamleder til Intern IT


Du kender sikkert vores firmanavn og vores produkter, men ved du også, at Danske Spil er til glæde og til gavn for hele Danmark? Vi bidrager hvert år til gode økonomiske rammer i dansk idræts- og foreningsliv. Hver en krone vi har i overskud, går tilbage til det danske samfund. At vi er til glæde og til gavn gør os unikke. Og selvom vi er i liga med de store internationale spiludbydere., så er der ingen andre spiludbydere, der kan konkurrere med det. Konkurrencen er benhård, og vi har derfor brug for dine kompetencer. Lige nu søger vi en teamleder til Intern IT – vil du med på holdet?  

Specialiseret team med højt humør

Som vores nye teamleder får du ansvaret for Intern IT, der er organisatorisk forankret som et dedikeret team i Infrastrukturafdelingen. Her får du ansvar for 5 dygtige medarbejdere og en studentermedhjælper. Sammen leverer vi dagligt førsteklasses service på højt teknisk niveau til vores ca. 460 kolleger. Højt humør og god stemning er et varemærke i teamet, som vi gør en dyd ud af at pleje, da det danner grundlag for vores arbejde og service til kollegaer.

Dig og dine opgaver.

Dit ansvar bliver at lede og motivere dine medarbejdere, så I sammen løser opgaverne effektivt og kompetent. Desuden har du gode tekniske kompetencer og kan deltage i opgaveløsninger. Du indgår i IT-ledelsesgruppen sammen med øvrige IT-teamledere og IT-afdelingschefer.

Vi ser gerne, at du:

  • Har en teknisk baggrund, f.eks. som systemadministrator og er ekspert i Active Directory og O365, herunder Teams
  • Ekspert i klient-OS (Windows 10/11 og MacOS)
  • Besidder evnen til at kommunikere på alle niveauer og optræder diplomatisk
  • Det er et plus, hvis du har erfaring med Mac og Jamf
  • Det er et plus, hvis du har erfaring med Azure

Som teamleder for Intern IT vil du indgå i tæt samarbejde med de 2 øvrige teams i Infrastrukturafdelingen, som er DevOps og Netværk/IT-sikkerhed. Dine opgaver i Intern IT omfatter bl.a.:

  • At lede dit eget team
  • At sætte mål for dine medarbejdere og følge op på dem
  • At forstå at arbejde med formidling af strategi og mål til teamet
  • At sparre med teamet om fejlfinding på tekniske problemstillinger
  • At lede analyse- og planlægningsfaser af mindre projekter, herunder PoC/pilottest
  • At udarbejde og eksekvere på roadmap for interne værktøjer

Vil du gøre karriere hos os?

Du starter ansøgningsprocessen ved at klikke på ”Søg jobbet her”. Send din ansøgning, så vi har den senest den 22. oktober 2021. Vi kalder løbende til samtale.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jesper Tjørnlund på 61 24 93 93. Såfremt du har spørgsmål til rekrutteringsprocessen, er du velkommen til at kontakte HR Business Partner, Mette Holm på MEHO@danskespil.dk.


Om Danske Spil

Danske Spil er danskernes foretrukne spiludbyder. Hver uge har vi mere end 1,1 million danskere, som spiller hos os enten online eller via en af vores 3.900 forhandlere. I 2020 leverede vi 2,4 milliarder kroner tilbage til samfundet. Men vi er ikke kun sat i verden for at sikre penge til samfundet. For i Danske Spil er vi 460 medarbejdere, der med et stærkt etisk kompas arbejder for at begrænse ludomani, hvidvask og matchfixing, så spil kan være ansvarlig underholdning. I Danske Spil er vi ét hold, fordi vi mener, at det er nemmere at vinde sammen end hver for sig. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor der ikke er langt fra idé til handling, og derfor er to dage aldrig ens. Vi har vores egen sportsforening, som har eksisteret i mere end 30 år, men bare rolig, du behøver ikke være verdensmester i fodbold eller atletik – det vigtigste er, at du er dit ansvar og indsats bevidst. I sidste ende er det nemlig alle os i Danske Spil, som skal sikre, at vi er til glæde og gavn for hele Danmark. 

Gem job

Danske Spil A/S
Publiceret: 1 October 2021

Arbejdssted

Location Brøndby