IT Solution Con­sul­tant

Vil du være en del af et dynamisk og succesfuldt team, hvor du aldrig vil kede dig? Og drømmer du om at blive en del af noget større? F.eks. i en kreativ og innovativ designvirksomhed med høje, bæredygtige ambitioner? Så er muligheden her. Vi søger en serviceminded, stuktureret og dygtig IT Solution Consultant til vores IT-afdeling, som er placeret på vores flotte og inspirerende hovedkontor i Aarhus.

Om os og jobbet:

Hos Bolia laver vi banebrydende og innovative IT-løsninger, som bruges til at skabe de bedste oplevelser for vores kunder, kollegaer og samarbejdspartnere. Vi har for nyligt udrullet Microsoft Dynamics 365 FO globalt i Bolia som ny ERP-platform, der bl.a. er afgørende for at muliggøre den fortsatte vækstrejse, vi er på netop nu. Lars Lyse Hansen, CEO i Bolia, udtrykker det således:

„Jeg siger altid, at vi både arbejder med design og teknologi. Energien bag teknologi og design kommer fra det samme sted – kreativitet. Den kreativitet kan enten rette sig mod design- og produktudvikling eller udvikling af teknologi. Vi ser altid på, hvordan vi kan gøre ting smartere med teknologi. Det gør vi, fordi vi har en kultur, hvor vi aldrig helt føler, at vi er kommet i mål. Vi er meget begejstrede for vores aktuelle kollektion, men den næste bliver endnu bedre. Vores IT-platform er den bedste, vi nogensinde har udviklet, men den er blot begyndelsen.“

Vi har derfor også høje ambitioner med IT-landskabet i Bolia, og til at styrke arbejdet med både forankringen og den fortsatte udvikling af dette, søger vi en ny kollega til at agere IT løsningskonsulent.

Dine opgaver:

Dit arbejde vil primært være fokuseret omkring vores ERP-platform ift. at:  

  • Sikre at nye forretningsbehov tænkes rigtigt ind i IT løsningsarkitekturen, og følge implementeringen til dørs i samarbejde med kollegaer og eksterne partnere.
  • Sikre at vi altid får det optimale ud af den måde, hvorpå vores ERP-platform understøtter forretningsprocesserne i Bolia - i tæt samarbejde med Bolias superbrugere.

Opgaverne i jobbet vil dog være mange og varierende. Yderligere eksempler kan være:

  • Definere og vedligeholde procedurer for test og udvikling.
  • Optimere interne arbejdsgange i og på tværs af afdelingerne.
  • 2. level support på D365 FO (hvor 1. level support varetages af Bolia IT Helpdesk).
  • Optimere integrationer imellem IT-systemer i samråd med IT-arkitekt og eksterne partnere.
  • Håndtering og opfølgning på leverancer fra eksterne partnere.
  • Deltage i forskellige forretningsprojekter i samarbejde med øvrige afdelinger i Bolia.

IT afdelingen i Bolia er under kraftig udvikling, og du får mulighed for at sætte dit aftryk på dette fra første dag. Du vil referere til Bolias IT Development manager og være en nøgleperson på hovedkontoret med en bred kontaktflade på tværs af alle afdelinger i Bolia. Du vil desuden samarbejde tæt med vores mange eksterne partnere i udviklingen af nye løsninger.

Dine kompetencer:

Vi vægter personlighed og praktisk erfaring langt højere end uddannelsesmæssig baggrund, som derfor kan være mange ting. Mht. personlighed og erfaring tænker vi, at:

  • Du har minimum 3 års erfaring med drift og udvikling af en ERP-platform - helst Microsoft Dynamics 365 FO og gerne indenfor områderne Warehouse Management, Supply Chain og Retail. Det er derudover en fordel, hvis du også har kendskab til Microsoft Dynamics 365 CE, som vi også benytter i Bolia.
  • Du forstår dig på kode og teknikken bag systemet, og kan varetage visse udviklingsopgaver selv. Du har dog ikke nødvendigvis udviklerbaggrund, da IT-udviklingen primært varetages af eksterne samarbejdspartnere.
  • Du har en stærk kommerciel forretningsforståelse og er hurtig til at forstå forretningsbehov og koble det til IT-arkitekturen.
  • Du er selvkørende men stadig teamplayer, og ivrig efter at lære nyt samt villig til både at dele og tilegne dig ny viden.
  • Du kan bevare overblikket, men har samtidig sans for detaljen og er ikke bange for at tage del i alle typer opgaver.
  • Du kommunikerer klart og engagerende med alle i og udenfor organisationen. Du taler således også både ”IT- sprog” og ”Forretningssprog”, og er vant til at navigere mellem IT-brugerne i forretningen og IT-udvikling.
  • Du taler og skriver udover dansk også engelsk på højt niveau.

Du tilbydes:

  • Et spændende og udfordrende job i en international innovativ virksomhed, som hele tiden er i forandring.
  • En virksomhed med højt til loftet, hvor en uformel tone og det sociale vægtes højt.
  • Et job med ansvar og indflydelse, samt rig mulighed for personlig udvikling gennem ansvar og meningsfuldt arbejde.
  • En konkurrencedygtig løn og gode ansættelsesvilkår.
  • Intet mindre end verdens bedste kollegaer.

Godt at vide:

Vi afholder samtaler løbende, og derfor anbefaler vi, at du sender din ansøgning og CV hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte IT Development Manager Kasper Poulsen på tlf. 22 76 68 16.

Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Gem job