Teamleder til Ser­vi­ce­de­sk


Vi tilfører flere ledere til vores organisation og søger derfor en teamleder til vores professionelle Servicedesk. Du brænder for at levere den gode kundeoplevelse og fokuserer samtidig på at sikre høj medarbejdertilfredshed. Du bliver leder for et team hvis primære opgaver er brugersupport, Applikation og Server -relaterede problemer, fejlfinding og –håndtering.

Dine primære opgaver bliver at tage fat i den daglige drift og være en del af den opgaveløsningen i teamet. Yderligere fungerer du som sparringspartner for dine medarbejdere på konkrete sager. 

Du ved, at vores fortsatte succes afhænger af, at vi har styr på videndeling og dokumentation af vores løsninger og arbejdsprocesser.

Bliv en af alle os i Atea

Servicedesk er en vigtig funktion for virksomhedens medarbejdere, IT-organisation og ledelse. Sammen finder vi de bedste løsninger til vores kunder. Vi samler kontrollen over services, ressourcer, arbejdspladser, server hardware og kommunikationslinjer ét sted. Dermed kan kunden fokusere på sin kerneforretning. Vores Servicedesk-løsninger understøtter virksomhedernes processer med bl.a. work-flow funktionaliteter. Samtidig sikrer vi, at den daglige drift er i tråd med ITIL principperne.

Dine primære opgaver

Du vil have ledelsesansvaret for 10-15 medarbejdere. Du sikrer, at dine medarbejderne arbejder med samarbejde i forhold til kunderne, internt i teamet, inden for Servicedesk og ud mod resten af Atea-organisationen. Under dette sikrer du at vidensdeling i team og i forhold til resten af organisationen.

Du deltager i den daglige opgaveløsning og hjælper vores kunder med løsning af deres IT-udfordringer. Det kan eksempelvis være på Windows-platforme, med Office, Citrix osv.

Derudover skal du håndtere Service Requests (Brugeradministration, applikationstildeling, etc.) samt er medansvarlig for vores Incident Management.

Om dig

Du forstår IT-service og brænder for at levere den bedste version til vores kunder. Du har en analytisk tilgang til procesoptimering og formår at sætte spørgsmålstegn ved eksisterende løsninger og problematikker.

Du formår at bevare overblikket samtidig med, at du har fokus på detaljen for herigennem at foretage de rigtige prioriteringer og koordinere dine ressourcer korrekt.

Kvalifikationer

Vi forventer du kan svare ja til følgende:

  • Har erfaring med IT-support til større virksomheder
  • Har erfaring med ticketsystemer, gerne ServiceNow som vi benytter
  • Har kendskab til ITIL, gerne en certificering (ikke et krav)
  • Har erfaring med Incident Management
  • Har erfaring som teamleder eller et åbenlyst talent
  • Behersker flydende dansk og engelsk i både skrift og tale

Da du får et bredt samarbejde på tværs af organisationen og med eksterne leverandører, hvorfor det forventes, at du er vant til at kommunikere på alle niveauer.

Vi fejrer dine succeser og investerer i dig som medarbejder

Vi fejrer dine succeser. Ikke kun fordi vi samler på glade kunder, men fordi dine succeshistorier i Atea har betydning for Danmarks digitale rejse. Vi ser det som vores ansvar at medvirke til et bygge et bedre og mere innovativt Danmark, og det ansvar ligger hos hver enkelt kollega.

Kontakt og ansøgning

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Ola Håkansson på telefon 3078 0835.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning med CV senest den 1. Nov 2021.

Vi gør opmærksom på, at vi løbende indkalder til samtale og kan vælge at lukke rekrutteringen, når vi mener at have fundet den rette kandidat.


Vi bygger Danmark med it

Sammen med vores kunder og samarbejdspartnere bygger vi et digitalt Danmark, vi kan være stolte af. Vi leverer skræddersyede it-løsninger, der fremtidssikrer og skaber værdi for vores kunders forretning. Vi gør det, fordi vi tror på, at it er og bliver den væsentligste drivkraft bag Danmarks succes. Med vores mere end 1400 medarbejdere har vi en stærk lokal tilstedeværelse med afdelinger fordelt over hele Danmark. Atea Danmark har den højeste internationale antibestikkelsescertificering; ISO 37001. Atea-koncernen er repræsenteret i hele Norden og Baltikum og noteret på Oslo Børs.

Gem job