Softwa­re­ud­vik­ler til Unik Bolig


Tiltrækker det dig at arbejde i en markedsledende virksomhed, som laver business management brancheløsninger, og som også er blandt Danmarks Bedste IT arbejdspladser, blandt andet fordi vi har et fantastisk fællesskab og gode ledere?

Hos Unik Bolig, som laver business management brancheløsninger til bolig- og ejendomsadministration, har vi alle-rede ansat flere udviklere de seneste måneder, men søger stadig flere, da vi er i en rivende udvikling.

Vi søger dig, som har erfaring som udvikler, gerne 3-5 års erhvervserfaring, og meget gerne som udvikler i #C eller som frontend udvikler i React eller JavaScript. Du behøver ikke at have arbejdet i agile teams før, men du vil opleve fordelene ved det her hos os. For du får medbestemmelse, et fast team og kompetence-udvikling og fingrene på kogepladen i tæt samarbejde med Product Owners og testere. Og vi mener det, når vi siger medbestemmelse. Derfor er det vigtigt, du ser muligheder frem for begrænsninger, og dermed kan være til at udvikle og omsætte behov til løsning i høj kvalitet, der hurtigt skaber værdi for vores kunder. Vi lægger ikke vægt på KPI og målinger på vores medarbejdere, men i højere grad at du som medarbejder er stolt over det resultat, du leverer.

Det vil være en stor fordel, hvis du har kendskab til flere af nedenstående områder: 

  • Udvikling af store administrative applikationer
  • Domain Driven Design
  • Net og C#
  • React og det omkringliggende framework
  • Angular
  • Unittest og kvalitetssikring
  • GIT
  • Agil udvikling (Scrum/Kanban mv.)

Teamet

Du bliver en del af en stor udviklingsafdeling med flere teams, som arbejder på hvert deres områder. Tea-met du bliver en del af afhænger af, hvor du passer ind. Men uanset kan vi love, at du kan kun komme i et team, hvor humøret er højt, omgangstonen god, og hvor sammenholdet også kan strække sig udover ar-bejdstiden. Alle vores teamledere går op i frihed under ansvar og tid til fordybelse og kompetenceudvikling, samtidig med de hjælper med at sætte retningen, så den følger vores produktstrategi. Derudover ser de deres medarbejdere som mennesker, ikke maskiner, og der er altid en åben dør til deres kontorer. Mød et par chefer her.

Mød en medarbejder

Vi har spurgt en del af vores medarbejdere fra forskellige stillinger og teams i Unik, hvad det bedste er ved deres jobs. Mød dem her.

Hvorfor er Unik blandt Danmarks bedste arbejdspladser?

Fordi vi har et fantastisk fællesskab, og vi har dygtige og kompetente ledere, som er gode til at opfylde deres medarbejderes behov fagligt og personligt. Vi har fokus på work life balance med fleksible arbejdsti-der, mulighed for hjemmearbejde og 6 ugers betalt ferie. Og så forestil dig at møde ind til morgenmad på kontoret, alt den kaffe du kan drikke, frugt du kan nå at spise, en is i sommerperioden og en lækker kantine med vores eget køkkenpersonale året rundt. 

Vi skaber unikke brancheløsninger til mennesker

I Vejle i 1985 blev Unik etableret af Jens Find, som skabte Unik Bolig til ejendomsadministratoren og senere Unik Advosys til advokatbranchen. Efter 10 års samarbejde fusionerede Unik og Logicmedia i maj 2021 for i højere grad at sammensmelte kompetencer og produkter til fremtidens brancheløsning for ejendomsadmini-stratoren. 

Fra 2021 står der mere end 220 kompetente og passionerede mennesker bag vores brancheløsninger. De er fordelt på vores kontorer i Vejle, København og Aalborg, og står sammen i en agil og flad organisations-struktur, som giver plads til input, samarbejde og udvikling i hele organisationen.

Great Place to Work har kåret Unik, som en af Danmarks bedste arbejdspladser og IT-arbejdspladser siden 2015. Det er, fordi vores medarbejdere har et unikt fællesskab med gode kolleger og en tillidsfuld ledelse.

Læs mere om Unik som virksomhed her

Spørgsmål om jobbet kontakt

Tonni Rasmussen 
Produktdirektør
tr@unik.dk
24 94 43 03

Gem job