Teknisk Product Owner til Advosys


Tiltrækker det dig at være med til at sætte den teknologisk retning, og føre den fra idé til løsning ud til kunderne? Så er muligheden her nu på en af Danmarks bedste IT-arbejdspladser.

Unik Advosys er Uniks markedsledende brancheløsning, der dækker sags-, time-/sag og dokumenthåndtering på advokatkontorer og juridiske afdelinger, og netop det produkt, du kommer til at arbejde med udviklingen af. Vi har allerede ansat flere udviklere de seneste måneder, og nu mangler vi også en stærk teknisk Product Owner i vores agile udviklingsafdeling.

Hvorfor passer du til jobbet?

Vi søger dig, som brænder for teknologi og projektledelse. Din rolle bliver at drive de tekniske projekter i vores udvikling. Ligesom en Product Owner står du for administration af backlog, fordeling af ressourcer og selvstændigt drive projekter, men hvor Product Ownere begrænses af deres teknologiske viden, gør du ikke, for du har stor teknologisk forståelse. I et mindre team skal du prioritere, hvilke teknologier, udviklerne skal undersøge dybere til brug i vores domæne model, og sparre med dem om teknologierne opfylder de forskellige krav. Samtidig skal du være teknisk sparringspartner for vores andre Product Ownere, og derfor er det vigtigt, at du kan kommunikere på alle tekniske niveauer. 

Vi koder primært i .NET og C#, og derfor er en stor fordel, at du har forståelse for disse. Derudover vil det være vigtigt som teknisk Produkt Owner hos os, at du har kompetencer indenfor:

  • Applikationsserver med RESTful API
  • Azure Cloud løsninger
  • Automatiserede tests og kvalitetssikring
  • Softwarearkitektur
  • Softwareintegrationer
  • Domain Driven Design

Teamet

Du bliver en del af et udviklingsteam på 17, hvor humøret er højt og omgangstonen god. Der er stor mulighed for faglig og personlig udvikling gennem sparring med dine kolleger, interne kurser hvor vi specialiserer kurset til behovet, og vi giver tid til at fordybe sig og lære tingene til bunds. Du får en afdelingschef, Inge, som sætter en ære i ikke at kigge sine medarbejdere over skuldrene, men altid giver dig en ledestjerne ift. strategi og retning, og så kører hun en åben-dør-politik. Læs mere om Inge her.

Kenni bliver en af dine nærmeste kolleger

Kenni har været i Unik siden 2017, og sidder i dag som Senior Systemudvikler i det mindre team, du skal arbejde sammen med om at finde nye teknologier til Unik Advosys. ”Du kan glæde dig til en hverdag, hvor du får lov at sætte dit præg på teknologivalg, og dermed er med til at definere retningen for Unik Advosys. Jeg synes, det sjoveste i min hverdag er, når det bliver svært og man skal undersøge i dybden, og der elsker jeg at kunne sparre med mine kolleger. Vi har et virkelig godt og tæt samarbejde, hvor folk tager sig tid til hinanden og spørgsmålene. Jeg glæder mig hver dag til en ny spændende dag med interessante udfordringer og opgaver – det er oftest så spændende og fordybende, at jeg glemmer, hvis jeg har lovet min kone lige at ringe et ærinde for hende i løbet af dagen.”
Mød flere Unik kolleger her

Hvorfor er Unik blandt Danmarks bedste arbejdspladser?

Fordi vi har et fantastisk fællesskab, og vi har dygtige og kompetente ledere, som er gode til at opfylde deres medarbejderes behov fagligt og personligt. Vi har fokus på work life balance med fleksible arbejdstider, mulighed for hjemmearbejde og 6 ugers betalt ferie. Og så forestil dig at møde ind til morgenmad på kontoret, alt den kaffe du kan drikke, frugt du kan nå at spise, en is i sommerperioden og en lækker kantine med vores eget køkkenpersonale året rundt.

Vi skaber unikke brancheløsninger til mennesker

I Vejle i 1985 blev Unik etableret af Jens Find, som skabte Unik Bolig til ejendomsadministratoren og senere Unik Advosys til advokatbranchen. Efter 10 års samarbejde fusionerede Unik og Logicmedia i maj 2021 for i højere grad at sammensmelte kompetencer og produkter til fremtidens brancheløsning for ejendomsadministratoren.

Fra 2021 står der mere end 220 kompetente og passionerede mennesker bag vores brancheløsninger. De er fordelt på vores kontorer i Vejle, København og Aalborg, og står sammen i en agil og flad organisationsstruktur, som giver plads til input, samarbejde og udvikling i hele organisationen.

Great Place to Work har kåret Unik, som en af Danmarks bedste arbejdspladser og IT-arbejdspladser siden 2015. Det er, fordi vores medarbejdere har et unikt fællesskab med gode kolleger og en tillidsfuld ledelse.

Læs mere om Unik her.

Gem job