Teknisk ITSM-supporter til ser­vi­ce­team


Sætter du en ære i at yde verdensklasse support - og ønsker du at blive specialiseret i ét af Danmarks mest implementerede IT Service Management-systemer? Så er du måske vores nye tekniske ITSM-supporter!

Din opgave bliver…

…at hjælpe vores kunder, når de har spørgsmål eller udfordringer med deres TOPdesk-løsning, hvilket blandt andet dækker over:

  • Være superbruger på vores cloudløsning - TOPdesk SaaS
  • Agere som first- og second line support både skriftligt og via telefon
  • Opsætning af TOPdesk, import og migrering af data samt konfigurering af integrationer
  • Håndtering af driftsforstyrrelser
  • Være vores tekniske ressource på kundemøder, f.eks. i salgssammenhæng

Du bliver selvfølgelig grundigt oplært i alle opgaverne.

Som teknisk ITSM-supporter bliver du både tilknyttet vores danske- og internationale serviceafdeling. Selvom du får en fast base på vores danske kontor, kommer du til at samarbejde tæt med dine internationale kollegaer.

Hvem er du?

I TOPdesk tror vi på, at den vigtigste kilde til succes er vores medarbejdere. Dine faglige kompetencer er vigtige, men det er din personlighed, som er afgørende!

Vi ser dog gerne, at du:

  • Har stor interesse og bred basisviden inden for IT (evt. kendskab til SQL, REST API, Python og netværksinfrastruktur)
  • Formår at formidle IT til alle niveauer
  • Kan håndtere kritiske hasteopgaver struktureret og professionelt
  • Er serviceminded og drevet af at skabe gode kundeoplevelser
  • Behersker dansk og engelsk på et højt niveau, både mundtligt og skriftligt

Til gengæld tilbyder vi

  • Dig en plads på holdet i Danmarks fedeste serviceafdeling
  • Et spændende job med en stejl læringskurve
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling
  • 37 timers arbejdsuge (som udgangspunkt) i tidsrummet 8.30-16.30
  • En attraktiv lønpakke med pension og sundhedsforsikring, gratis fitnesscenter samt en lækker kantineordning

Du bliver en del af...

…et uformelt arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet. Hos TOPdesk vægter vi det sociale sammenhold højt, og derfor afholder vi i løbet af året flere sjove firmaarrangementer og månedlige fredagsbarer.

Og netop pga. denne fantastiske arbejdskultur er vi blevet Great Place To Work-certificerede.

Vil du gerne vide mere om, hvordan det er at være en del af TOPdesks serviceafdeling? Vores tekniske IT-supporter, Jacob, gør dig HER klogere på hans TOPdesk-rejse.

Interesseret?

Udfyld vores ansøgningsformular og vedhæft dit CV, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Du kan også vedhæfte din ansøgning eller videopræsentation, men dette er ikke et krav.

Vi holder samtaler med de første den 26. oktober 2021 - og lukker opslaget når den rette kandidat er fundet.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Servicechef Karina Byberg Wong på telefon +45 25237465.

Læs mere om TOPdesk på www.topdesk.dk.

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte:

Karina Byberg Wong
Tlf.: 25237465

Ansøgningsfrist: Snarest muligt.

Gem job