Pro­jekt­o­ri­en­te­ret SQL-ad­mi­ni­stra­tor


Har du lyst til at være en del af vores digitale transformation? Kan du bruge din viden om applikationsdrift og SQL til at indgå i teams og udvikle den måde, vi tænker affaldssortering på i fremtiden?

”Vi skal ud på en rigtig spændende digital rejse nu her. Vi skal have sat mere strøm på en masse af vores opgaver, og de projekter bliver du en del af, samtidig med at du kan lære en masse, når vi som hold sætter kurs for vores digitalisering,” siger IT- og logistikchef Peter Bøttcher.

Som vores næste SQL-administrator får du ikke kun ansvar for drift. Du får et alsidigt job, hvor samarbejde, udvikling og indflydelse bliver nøgleord.

Digital vej til grøn omstilling

Du bliver en del af en global virksomhed, der er førende inden for genanvendelse af råstoffer, udvinding af elektricitet fra biomasse samt at skabe energi fra affald. I Danmark er vores kerneopgaver lige nu, at vi indsamler og transporterer affald, men vi har ambitioner om at etablere os bredere og grønnere på det danske marked.

Som en del af den plan er vi i gang med en større omstilling, hvor vi blandt andet vil digitalisere samspillet mellem vores chauffører og kørselsplanlæggere, digitalisere og ensrette vores resursestyring og den måde vi i det daglige bruger IT. Her spiller IT-afdelingen, som du bliver en del af, den bærende rolle.

Afdelingen består af 3 kolleger, der glæder sig til at møde dig. Vi har også eksterne konsulenter tilknyttet, der alle har vidt forskellige kompetencer. Vi prioriterer at arbejde sammen i teams, og du kommer helt sikkert til at udvikle dig med hjælp fra dine nye kolleger og samarbejdspartnere.

Få masser af ansvar og stor frihed

I en afdeling på størrelse med vores kommer du til at få stor indflydelse og mange forskellige opgaver. Dine idéer og dit initiativ bliver værdsat, og vi viser tillid og giver ansvar den anden vej.

Udover at du bliver en del af vores digitaliseringsprojekter, bliver det også dig, der:

  • indgår aktivt i systemprojekter, når vi går over til nye tekniske løsninger eller applikationsløsninger
  • medvirker i driftsovervågningen af forretningskritiske løsninger
  • bidrager til fejlfinding, optimering og sikkerhed – herunder deltager du i sikkerhedstests og håndterer fejl samt ændringsønsker.

Du får en konkurrencedygtig lønpakke inklusive pensionsordning, sundhedsforsikring og feriefridage. Du kan også blive en del af vores personaleforening, der sørger for sociale arrangementer. På sigt kan det være, at det er dig, der står for alle vores databaseløsninger.

Du vil lære og er god til at arbejde i et team

Dine samarbejdsevner sidder i skabet, og du er ikke bange for at række ud, lytte til eller hjælpe dine kolleger. Du kommer også langt, hvis du kan arbejde struktureret og tænke løsningsorienteret, når du møder udfordringer. Projekterne er store, og der kommer helt sikkert bump på vejen.

Når du arbejder med den grad af frihed under ansvar, som vi tilbyder, er det vigtigt, at du kan løbe efter din egen fane, at du er ivrig efter at lære, og at du har lyst til at sætte dit personlige præg på vores arbejde. Desuden er du omhyggelig og har styr på dokumentation.

Derudover regner vi med, at du:

  • har erfaring med applikationsdrift af Windows-platforme
  • er godt inde i SQL
  • taler og skriver dansk.

Lyder det som noget for dig?

Så send os din ansøgning og dit CV via linket hurtigst muligt og senest den 18. november. Har du spørgsmål, så kontakt IT- og logistikchef Peter Bøttcher på 22 70 55 30. Bemærk! Kun ansøgninger modtaget via linket, vil komme i betragtning.

Vi glæder os til at høre fra dig!


Om REMONDIS

REMONDIS A/S er en af de mest innovative og udviklende virksomheder, når vi taler værdikæden for affaldshåndtering. Vi er en del af den store tyske koncern RETHMANN Gruppen, og har for alvor etableret os i Danmark for at skabe vækst, udvikling og optimering på det danske marked i de kommende mange år. Den store viden om ressourcer og kendskab til affaldsressourcehåndtering fra moderselskabet, trækkes med ind i ligningen. Hovedkontoret for REMONDIS i Danmark er beliggende i Brøndby og vil etablere sig yderligere i regionen i løbet af 2021. I REMONDIS A/S er vi i dag ca. 600 medarbejdere og ca. 38.000 medarbejdere globalt i koncernen. Læs mere her.

Gem job

REMONDIS A/S
Publiceret: 11. november 2021

Arbejdssted

Location Brøndby