Teknisk Ko­or­di­na­tor


Er du drevet af at levere den gode kundeoplevelse, være det koordinerende centrum med stor kontaktflade og har du et teknisk højt kendskab til IT? Så er dette jobbet for dig.

Unit IT

Unit IT er totalleverandør af it-infrastruktur, drift og support til små og mellemstore virksomheder i Danmark. De er omkring 100 passionerede medarbejdere fordelt på seks lokationer fra eksperter i infrastruktur, hosting og support til SQL- og BI-specialister, hvilket giver dem fleksibiliteten til altid at sammensætte det stærkeste team. De lægger vægt på at levere nærværende it-partnerskab, der skaber værdi for kunderne bl.a. med skræddersyede services og hurtig respons.

Unit IT adskiller sig fra de mange kapital-fondsejede it-virksomheder, de er nemlig en del af den danske, familieejede koncern United Shipping & Trading Company (USTC), der har hovedsæde i Middelfart, og som har en årlig omsætning på 76 mia. kroner. Denne solide ballast er kundernes sikkerhed for en stabil samarbejdspartner med ambitiøse planer for vækst gennem øget samarbejde med eksisterende og nye kunder såvel som gennem opkøb.

Stillingen

Med reference til Servicedesk Teamlead, får du ansvar for kundemodtagelse, koordinering samt ressourcestyring af IT-konsulenter i en tempofyldt hverdag.

Du vil dagligt være i tæt dialog med vores kunder, vores dygtige IT-konsulenter og sælgere, og være det værdiskabende bindeled imellem disse, så henvendelser og opgaver løftes og løses rette sted.
Din daglige kontaktflade vil derfor være kundevendt, men også på tværs af hele Unit IT.

Din succes måles på, at vores kunder mødes personligt, professionelt og med den hjælp, som de har brug for til rette tid og med høj kvalitet. Vi kalder det: Nærværende med vilje.

Den rette kandidat har flere års erfaring i en IT-Dispatch funktion eller lignende, med koordinering af IT-opgaver, en teknisk forståelse for IT og med kendskab til ITIL.

Servicedesk-teamet er placeret på vores kontor i Kolding, hvorfor det er en fordel, hvis du er bosat i trekantsområdet.

Nøgleopgaver og ansvarsområde

  • Modtagelse, validering og registrering af kundehenvendelser, opgaver og projekter.
  • Planlægning, koordinering og dispatch af henvendelser og opgaver til rette kollega eller team for udførsel, indenfor den krævede tidsramme/produktgruppe/kompetence.
  • Incident Management
    • Herunder at være facilitator for vores proces for incidents
  • Change Management
    • Herunder sikre at Unit IT best practice følges ved at ændringer vurderes, godkendes og implementeres i henhold til processen.
  • Projektkoordinering
    • Registrering, ressourceallokering, proaktivt overblik, rapportering og mødedeltagelse.
  • Kunde- og Salgssupport
    • Håndtere henvendelser og udarbejde mindre tilbud på eks. hardware, licenser og konsulentopgaver, herunder prisberegning og opfølgning på ordre og levering.
  • Aktivt bidrage til den fortsatte udvikling af teamet, herunder processer, systemer og forankring af samme.

Din person

Du har en struktureret og detaljeorienteret tilgang til dine opgaver. Du er god til at prioritere opgaver og strukturere informationer, så de kan formidles til andre. Dit arbejde er præget af kvalitet, præcision og ansvarsbevidsthed. Du arbejder selvstændigt, er samarbejds- og kundeorienteret.

Du har en bred viden om IT-teknologier og Microsofts produkter, såvel On-premise som Cloud løsninger, der gør dig i stand til at forstå tekniske termer og problemstillinger, samt omsætte dem til opgaver der skal udføres og udarbejdelse af mindre tilbud.

Du har kunden i fokus. Du evner at holde mange bolde i luften, sætte dig ind i kundernes behov samt skabe stærke relationer til disse samt dine kolleger. Som person er du serviceminded, humoristisk, empatisk og bidrager med personlig og faglig interesse i dine omgivelser.

Vi tilbyder

Et inspirerende og uhøjtideligt arbejdsmiljø med højt til loftet i en dansk virksomhed med ordnede ejerforhold. En aktiv Personaleforening, spændende arbejdsopgaver i fantastiske omgivelser. Vi vægter også et godt kollegaskab, hvor man altid er klar til at hjælpe hinanden.

I 2020 blev Unit IT kåret til Danmarks mest anbefalede virksomhed. Det forpligter.

Ansøg

Er du interesseret, og kan identificere dig med vores profil, så vil vi se frem til at høre fra dig. Har du spørgsmål til stillingen så kontakt Service Desk Manager, Rikke Møller Bendixen på telefon +45 40 17 86 28.
Rekrutteringsprocessen vil være løbende, så send venligst din ansøgning og CV snarest på nedenstående link.

Sammenhold er en del af vores dna

Vores wingmankultur betyder, at vi har hinandens ryg. At vi tager én for holdet og giver hinanden en hjælpende hånd. Professionelt og personligt. For vi har alle en oprigtig interesse i hinanden og lysten til at bidrage til fællesskabet. At have hinandens ryg er kernen i vores kultur. I alt hvad vi laver. Men vi går ikke rundt og er rygklappere. Her er plads til at kalde en spade for en spade. Til at give ris, ros og gode råd. Og til masser af sort humor og dårlige jokes. Mød nogle af dine kommende kolleger her.

Gem job

Unit IT
Publiceret: 18. oktober 2021

Arbejdssted

Location Kolding