Azure in­fra­struk­tur­kon­su­lent med eks­per­ti­se i Microsoft 365


Vil du hjælpe med at udvikle vores Azure platform fra bunden og bruge din ekspertviden om Microsoft 365, Azure og Azure Stack HCI, til at give vores kunder den bedste kundeoplevelse? Så kan vi tilbyde dig job på en af Danmarks Bedste IT-arbejdspladser. 

Hos Unik laver vi markedsledende brancheløsninger til ejendomsbranchen og advokatkontorer i form af sags-, time- og dokumenthåndteringssystemer. Vi tilbyder samtidig en hosting-løsning til vores kunder, og netop Hosting-løsningen skal opbygges på en helt ny Azure platform, og derfor søger vi en Microsoft 365 og Azure ekspert til vores tekniske afdeling.  

Hvordan passer jobbet på dig

Du bliver en af de drivende kræfter i udvikling af vores brug af Azure og Azure Stack HCI som infrastrukturplatform i tæt samarbejde med vores infrastruktur arkitekt. Din vigtigste opgave bliver at opbygge, kode og vedligeholde denne platform samt udvikle koncepter for vores kunders brug af Microsoft 365 universet i samarbejde med vores udviklings- og salgsaf-delinger. 

Derfor søger vi dig, som har stor viden på området og en nysgerrighed, der er svær at stoppe. Det er vigtigt, at du er ambi-tiøs, tør udfordre løsningerne og er kvalitetsbevidst, når det kommer til IT-infrastruktur. Samtidig er det et plus, hvis du har erfaring med både on premise infrastruktur, hosting og cloudløsninger. 

Vi tænker helt konkret, at du har en IT relevant uddannelse og viden om:

  • Microsoft365
  • Azure infrastruktur løsninger, herunder Windows Virtual Desktop
  • Azure Stack HCI
  • Sikkerhedsløsninger i Azure og 365, 
  • Infrastructure-as-Code
  • PowerShell scripting/automation
  • Hosting
  • Windows Server, Exchange Server samt SQL Server

Teamet og din nærmeste leder

Du bliver en del af Teknik-teamet på 10 af passionerede IT-folk, hvor humøret er højt og passionen stor. I står sammen om udvikling, installation, drift, service og support af vores kunders IT-platform for totalløsninger med vores egenudviklede brancheløsninger samt diverse add-ons. Langt de fleste af vores opgaver udføres i dag i forbindelse med vores egen ho-sting platform. Teamet sparrer og nørder gerne eksisterende nye løsninger, og tager på kurser både sammen og individu-elt, når der er behov for nye kompetencer. Thomas er afdelingschef, og han ser tillid og ærlighed som de bærende kræf-ter i jeres relation, og han forstår at synliggøre strategi og retning for sine medarbejdere. Under ham får du frihed under ansvar, du har tid til fordybelse, og så er han altid klar på en lytter for at sikre sine medarbejderes trivsel. Mød et par chefer her

Vi har en anbefaling fra Infrastrukturkonsulenten, Tom

Tom har været i Unik siden 2005, hvor han startede som tekniker og i dag er infrastrukturkonsulent: ”Jeg er nysgerrig af natur, så det bedste ved mit job er, at jeg har lov til at dykke ned i ny teknologi, bygge, konstruere og automatisere, og være med til at ud-vælge og sammensætte de teknologier der bedst muligt understøtter Uniks kunders forretning. Jeg styrer selv min tid og har stor fleksibilitet ift. arbejde og familie.” 

Mød Tom og andre kolleger her

Hvorfor er Unik blandt Danmarks Bedste IT-arbejdspladser?

Fordi vi har et fantastisk fællesskab, og vi har dygtige og kompetente ledere, som er gode til at opfylde deres medarbejde-res behov fagligt og personligt. Vi har fokus på work life balance med fleksible arbejdstider, mulighed for hjemmearbejde og 6 ugers betalt ferie. Og så forestil dig at møde ind til morgenmad på kontoret, alt den kaffe du kan drikke, frugt du kan nå at spise, en is i sommerperioden og en lækker kantine med vores eget køkkenpersonale året rundt. 

Vi skaber unikke brancheløsninger til mennesker

I Vejle i 1985 blev Unik etableret af Jens Find, som skabte Unik Bolig til ejendomsadministratoren og senere Unik Advosys til advo-katbranchen. Efter 10 års samarbejde fusionerede Unik og Logicmedia i maj 2021 for i højere grad at sammensmelte kompetencer og produkter til fremtidens brancheløsning for ejendomsadministratoren. 

Fra 2021 står der mere end 220 kompetente og passionerede mennesker bag vores brancheløsninger. De er fordelt på vores konto-rer i Vejle, København og Aalborg, og står sammen i en agil og flad organisationsstruktur, som giver plads til input, samarbejde og udvikling i hele organisationen.

Great Place to Work har kåret Unik, som en af Danmarks bedste arbejdspladser og IT-arbejdspladser siden 2015. Det er, fordi vores medarbejdere har et unikt fællesskab med gode kolleger og en tillidsfuld ledelse.

Læs mere om Unik som virksomhed her.

Spørgsmål om jobbet kontakt

Thomas Ahlfeldt 
Afdelingschef
tah@unik.dk
39 75 04 87


Vi kender din softwaredag

Hos Unik udvikler vi brancheløsninger til og for mennesker, som arbejder med bolig- og ejendomsadministration eller på advokatkontorer i Danmark. Vi kender vores kunder, og siden 1986 har vores medarbejdere digitaliseret og udviklet vores kunders hverdag og rutiner på det grundlag. I 2021 fusionerede vi med vores mangeårige partner, Logicmedia, for i højere grad at sammensmelte kompetencer og produkter til fremtidens brancheløsning for ejendomsadministratoren, og i dag står mere end 220 passionerede mennesker bag vores brancheløsninger fordelt på vores kontorer i Vejle, København og Aalborg.

Gem job