Team Leader Helpdesk


JYSK er i fortsat vækst og en af IT-afdelingens primære opgaver er at støtte den fortsatte ekspansion. Vi er i fuld gang med implementeringen af nye løsninger, forbedringer af eksisterende løsninger og integration af nye lande. For at sikre, at vi fortsat vil være i stand til at tilbyde den bedst mulige support til hele organisationen, er vi på udkig efter en ansvarsfuld Team Leader med baggrund fra IT-support til vores Helpdesk-team. Teamet består af to selvkørende supportere og en studentermedhjælper.

I Helpdesk lever vi af at hjælpe, supportere, dokumentere og informere vores administrative brugere, såvel som alle vores JYSK ansatte i butikkerne i både indland og udland. Vi hjælper med alt lige fra tildeling af rettigheder, installation af applikationer, hardware issues til klargøring ifm. åbning af nye butikker.

Helpdesk har en central rolle - Vi skal kunne kommunikere med mange forskellige afdelinger, på flere niveauer, samle trådene og videreformidle informationer på let forståelig vis. Du vil både deltage i den alm. daglige support samt udføre projektarbejde.

You bring dedication and you…

  • Har måske en baggrund fra IT-support, og har arbejdet med ticket- og task systemer
  • Kan let tilegne dig ny viden og sætte den i anvendelse
  • Er selvstændig, tager ansvar for tildelte opgaver og følger dem til dørs
  • Kan holde tungen lige i munden, når flere projekter skal udføres og uddelegeres på samme tid
  • Har let ved at kommunikere med mange forskellige mennesker og afdelinger
  • Har gode kommunikationsfærdigheder på engelsk – mundtligt såvel som skriftligt
  • Taler og skriver flydende dansk

You meet possibilities and we offer you…

  • et arbejde med dygtige, engagerede og erfarne kollegaer i et uformelt internationalt miljø, hvor der kommunikeres i øjenhøjde
  • ansvar for afdelingens trivsel, både på det personlige plan, men også vedr. arbejdsopgaver
  • et spændende, varieret, udfordrende og udviklende job med mange berøringsflader og dialog med forskellige kulturer
  • mulighed for at arbejde i en stor international virksomhed, der er i rivende vækst
  • være en del af det uformelle fællesskab med kollegaer i personaleforeningen, firmaholdet i volleyball eller fodbold samt fredagsbar, sommerfest, juleklip, e-sportsturneringer m.m.

Yderligere informationer

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Helpdesk Manager (NE), Birgitte Lambertsen på +45 2540 8412.

Send os dit CV og din ansøgning ved at klikke på ”Søg jobbet her”. Vi håndterer ansøgningerne løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når vi har fundet den rette kandidat.

Ansøgningsfrist
Snarest muligt

Employment Fraction
Fuldtid

Kontaktperson
Birgitte Lambertsen (+45 2540 8412)

Adresse
JYSK A/S
Sødahlsparken 18
8220 Brabrand



Gem job