Jobindex Søger for kunde
Kundelogo
 

3 IT-sup­por­te­re til en af Danmarks største IT-koncerner

  • Vil du være en del af et sammentømret monitoreringsteam i en virksomhed, der tilbyder topmoderne faciliteter og gode arbejds- og ansættelsesforhold? Og har du lyst til at komme helt i dybden med dit fag og skrive nye kompetencer på dit CV?

”Vi er et ungt team, der har et superfedt sammenhold med masser af lir, mens vi arbejder. Og vi mener selv, at vi er de allerbedste til det, vi laver, når vi arbejder sammen” fortæller IT-supporter Tobias.

Bliv en del af Center of excellence

I løbet af det næste år fordobler vi medarbejderstaben i monitoreringsteamet, så vi kommer op på 11 medarbejdere i alt. Idéen er, at vi vil påtage os flere komplekse og spændende opgaver, og derfor lægger vi stor vægt på at give dig løbende kompetenceudvikling.

Monitorering af netværk og servere

Som IT-supporter og en del af monitoreringsteamet hjælper du kunder, der benytter vores netværk- og server-services. Det er din opgave at hjælpe dem, når de kontakter os med spørgsmål, fejlmeldinger, servernedbrud m.m. Du kommer derfor til at:

  • monitorere og yde support for vores erhvervskunder
  • fejlrette online eller udsende en tekniker til kunden.

Du bliver lært grundigt op, og du er aldrig alene på vagterne. Og på sigt kan du få endnu mere ansvar ved eksempelvis, at tage del i opsætning hos kunder, store nedbrud og third line-support.

24/7/365

Sammen deler vi et 24/7-rul med ca. 3 supportere på ad gangen på vores lokation i Ballerup. Du kommer derfor til at dække dag, aften og nat sammen med dine kolleger. Dagvagten er fra 8 til 16, aftenvagten fra 15 til 23 og nattevagten fra 22 til 08. Derudover indgår du i 12-timers vagter i udvalgte weekender. Du får selvfølgelig et rådighedsbeløb og tillæg om aftenen og natten.

Vi fejrer dine succeser og investerer i dig som medarbejder

Vi fejrer dine succeser. Ikke kun fordi vi samler på glade kunder, men fordi dine succeshistorier i Atea har betydning for Danmarks digitale rejse. Vi ser det som vores ansvar at medvirke til at bygge et bedre og mere innovativt Danmark, og det ansvar ligger hos hver enkelt kollega.

Nysgerrig kollega med support-erfaring

  • Du har en baggrund inden for IT-support, og du kan være nyuddannet, men vi ser helst, at du har nogle år erfaring med fejlsøgning på servere og netværk.
  • Du har kendskab til ITIL, Cisco, og det er en klar fordel, hvis du også kender til ServiceNow, Omnibus og SL1.
  • Du taler og skriver dansk og engelsk på et godt niveau.
  • Du har lyst til at lære nyt og dykke ned i problemstillingerne og finde løsninger.

Er du interesseret?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex Jens Wang på 72 45 90 74. Send din ansøgning og dit CV allerede i dag via nedenstående link. Ansøgninger, der ikke er sendt via linket, kommer ikke i betragtning. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige kollega.

Vi glæder os til at høre fra dig!


Du skal være med til at bygge Danmark med IT

Danmark er i dag et af de mest digitaliserede samfund i verden. Det fundament skal vi værne om og udvikle. Ikke for digitaliseringens skyld, men for den frihed og det udbytte, det kan skabe for vores samfund.

Vi vil være med til at sætte den offentlige sektor i stand til at levere endnu bedre velfærd, og vi vil sammen med det danske erhvervsliv skabe innovation og vækst. På den måde er Atea med til at gøre det samfund, vi skal give videre til de næste generationer, endnu stærkere.

Vi håber, du har lyst til at blive en af alle os.

Du kan læse mere om os som arbejdsplads og se, hvad dine nye kolleger synes om at være hos Atea.

Kontaktperson

Jens Frederik Wang
Senior IT-rekrutteringskonsulent

Tlf. +45 72 45 90 74

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos it-jobbank.

Jobindex – Find din jobglæde
Gem job