Vi­sitDen­mark søger stu­den­ter­med­hjæl­per til Digital Marketing - genopslag


Er du skarp til eksekvering af kampagner i Googles annonceringsplatform og/eller kan du begå dig i Facebook Business Manager? 

Og er du klar på at markedsføre Danmark som rejsedestination over for et internationalt publikum? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i afdelingen for Digital Marketing. 

Opgaver og ansvar:

Du er en del af vores digitale team, der tæller 14 medarbejdere og som arbejder tæt sammen med VisitDenmarks kampagne- og projektansvarlige i København og på vores markedskontorer.

Du vil primært arbejde sammen med vores Digital campaign specialister, der varetager vores digitale medieplanlægning og eksekvering af digitale kampagner.

Dine primære opgaver vil være:

  • Opsætning af annoncering på Google Ads, Facebook, Instagram m.v. 
  • Løbende optimering af annoncering 
  • Afrapportering af digitale kampagner og digitale KPI’er 
  • Løbende ad hoc-opgaver

Dine erfaringer og kompetencer:

Vi søger en selvstændig, ansvars- og kvalitetsbevidst person, der brænder for at arbejde med digitale medier og markedsføring af Danmark.  

Vi forestiller os, at du:  

  • Allerede har noget kendskab til Facebook- og Googleannoncering. 
  • Kender til Google Analytics og synes det er sjovt at dykke ned i tallene samt er i stand til at drage konklusioner på baggrund af data. 
  • Kan arbejde selvstændigt og struktureret, er kvalitetsbevidst og har sans for detaljen. 
  • Er i gang med en uddannelse indenfor fx marketing, e-commerce eller digital kommunikation  eller har en stor interesse for disse områder.  
  • Har minimum 1,5 år tilbage af din uddannelse. 

Vi tilbyder:

Som vores nye studentermedhjælper får du et spændende og selvstændigt job, hvor du får mulighed for at blive udfordret og at udvikle dine kompetencer i et internationalt digitalt marketingmiljø med en uformel og uhøjtidelig tone.

Arbejdsstedet er på VisitDenmarks hovedkontor, Islands Brygge 43, hvor vi er ca. 50 medarbejdere. Samlet set får du omkring 80 dynamiske og engagerede kolleger i København og på vores markedskontorer, som alle er stolte af at markedsføre Danmark – og dermed medvirke til at skabe udvikling og arbejdspladser i hele landet.

Generelt tilstræber vi en arbejdstid på 15 - 20 timer i gennemsnit pr. uge for studenterstillinger, selvfølgelig med mulighed for fleksibilitet i eksamensperioder.

Ansøgning:

Vi har brug for dig hurtigst muligt og senest d. 1. januar 2021, så send ansøgning og CV senest d. 5. december 2021, via ”Søg jobbet her” nederst på siden. Alene ansøgninger indsendt via vores E-rekrutteringssystem vil blive taget i betragtning. Send gerne din ansøgning hurtigt, da vi holder samtaler løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til Senior Digital Campaign Specialist, Sophie Lerdrup Bourgois, på telefon: 25884820.

Gem job