Systemad­mi­ni­stra­tor med drift­ser­fa­ring


Er du løsningsorienteret og har lyst til at tilegne dig nye kompetencer?
Har du flere års erfaring som IT-administrator?
Vil du gerne arbejde i en udviklingsorienteret organisation?

Virksomheden

Vores kunde er en international virksomhed med kontor midt i Odense. Virksomheden har eksisteret i mere end 30 år og beskæftiger i dag mere end 250 medarbejdere i Danmark, Norge og Sverige. Virksomheden oplever for tiden stor vækst og søger derfor nu en erfaren IT-Systemadministrator, som sammen med det øvrige team kan bidrage til at drifte og modernisere virksomhedens systemer og interne IT-processer.

Stillingen

Virksomhedens IT-driftsafdeling består af et team på 9 medarbejdere, delt op i IT-support og IT-administration. Afdelingen har stor grad af selvstændighed og arbejder projektorienteret på tværs af ansvarsområder med både interne og eksterne samarbejdspartnere.
I administrator teamet vil du arbejde sammen med 3 kollegaer, og blive en del af et hold, der har et højt teknisk vidensniveau. Teamet vedligeholder, drifter og videreudvikler virksomhedens on-premise og Cloud løsninger, samt opkvalificerer og støtter virksomhedens Helpdesk efter behov.

Personen

I din værktøjskasse forestiller vi os, at du kender til:

  • AD / Azure AD
  • Exchange
  • Citrix
  • VMware
  • Microsoft 365
  • IT-sikkerhed

Det vil det være en fordel, hvis du har erfaring med drift af ERP-systemer samt Veeam backup. 
Vi forventer, at du har en relevant IT-uddannelse og passende erfaring i form af minimum 5-10 års solid erfaring fra en lignende stilling.

Du er ansvarlig, velovervejet og kan yde en kvalificeret indsats i teamet, som er dedikeret, detaljeorienteret og målrettet. Det er vigtigt, at du kan indgå i et team, hvor der arbejdes tæt sammen på flere projekter, men at du også selv kan eksekvere på dine egne projekter. Du er god til at kommunikere med andre i organisationen, hvor du er åben, imødekommende og løsningsorienteret.
Du taler og skriver flydende på dansk og engelsk.
Det er af stor betydning, at du har lyst til og er god til at tilegne dig nye kompetencer, da virksomhedens miljøer omfatter både nye og ældre systemer.

Virksomheden tilbyder

Et godt job i en dynamisk virksomhed, hvor dagligdagen er præget af aktivitet, afveksling og masser af udfordringer. Beslutningsvejene er korte, arbejdsklimaet uformelt og kollegaerne engagerede. Stillingen giver dig desuden mulighed for både faglig og personlig udvikling.
Du får gode ansættelsesforhold, løn efter kvalifikationer, pensionsordning, fri telefon, hjemmeopkobling samt tilbud om kantine- og massageordning.

Ansøgning

Da vi vurderer ansøgningerne løbende, ser vi frem til at modtage din ansøgning snarest muligt. Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte senior rekrutteringskonsulent Klaus Bendixen på mobil 60 20 45 46 eller mail kb@scr.dk

Gem job