Jobindex Søger for kunde
Kundelogo
 

IT-supporter til nordisk team og CPH Lufthavn

  • Er du drevet af teknisk problemløsning?
  • Har du lyst til at drive vigtige IT-projekter for en nordisk region?
  • Og vil du udvikle dig inden for IT-support i et team, der sikrer et højt serviceniveau med nye kreative løsninger i den daglige drift?

”Du kan se frem til en bred rolle med stor indflydelse på vores fremtid inden for en lang række IT-projekter og digitale løsninger i både Danmark, og Syd- og Vestsverige,” fortæller Nordic IT director Fredrik Franzon.

Velkommen til Select Service Partner

SSP runs restaurants and shops in over 30 countries. After more than 60 years in the business, you can find us in places where people are on the go, such as railway stations, airports, and along the motor ways. We operate our own and franchised brands, for example WHSmith, Starbucks, Gasoline Grill, Bistro Sommelier, Gorms Pizza, Monarch, Steff’s Place, SAS Lounge and O´Learys. Website: www.foodtravelexperts.com/Denmark.

Spil en vigtig rolle tæt på forretningen

Som IT-supporter arbejder du tæt sammen med det operationelle team i Danmark og Vest- og Sydsverige for at understøtte og facilitere forholdet mellem IT og forretningen gennem IT-support og implementeringsaktiviteter. Mere konkret får du ansvaret for at:

  • samarbejde med interessenter for at designe og teste nye IT-løsninger for at møde forretningskrav
  • deltage i planlægning, design og implementering af al IT-infrastruktur samt udstyr til re-brands og enhedsflytninger og -ændringer
  • sikre gode IT-leverancer, så de fungerer optimalt
  • supportere dine kollegaer på kontoret og i hele organisationen med løsning af diverse IT-udfordringer, da du tager ansvar for både first- og second-level support
  • udvikle stærke forretningspartnerskaber med kolleger i driften i både Danmark og Sverige
  • administrere, koordinere og deltage i både strategiske og taktiske projekter efter behov.

”I denne rolle har du hænderne i mange spændende projekter, der når ud til tusindvis af mennesker, såsom implementering af nye IT-systemer, digitale løsninger og nye POS-systemer – så du kommer næppe til at kede dig.” – Fredrik

Et stærkt nordisk team

Du bliver en del af et nordisk team, der består af 11 kolleger med forskellige IT-baggrunde. Fælles for os er, at vi arbejder med et højt serviceniveau og altid stiler efter nye kreative løsninger i den daglige drift. Din hovedarbejdsplads er i SSP Danmarks hovedkontor i CPH Lufthavn, Kastrup. Stillingen indebærer omkring 30 rejsedage om året, primært i Danmark men også i Syd- og Vestsverige.

Erfaren supporter med ambitioner

  • Dette job passer til dig, der har lyst til at udvikle dig inden for IT-support.
  • Du har en baggrund inden for IT-support, systemadministration eller lignende kombineret med et godt kendskab til kerneforretningssystemer og -processer.
  • Du har erfaring med 2. og 3. level support.
  • Det er en stor fordel, hvis du har kendskab til eller erfaring med POS-systemer og digitale løsninger såsom kreditkortterminaler.
  • Du taler og skriver dansk og engelsk.
  • Da du arbejder i CPH Lufthavn, er det et krav fra EU og Transportministeriet bek. 979, at du kan fremvise en ren straffeattest.

Vil du gøre karriere hos os?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex Jens Wang på 72 45 90 74. Vi indkalder til samtaler løbende, så send din ansøgning og dit CV allerede i dag via nedenstående link.

Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Kontaktperson

Senior IT-rekrutteringskonsulent
Jens Frederik Wang

Tlf. +45 72 45 90 74

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos it-jobbank.

Jobindex – Find din jobglæde
Gem job

Jobindex A/S søger for Select Service Partner
Publiceret: 3 January 2022

Arbejdssted

Location Kastrup