In­spi­re­ren­de IT-konsulent som vil ”forkæle” faste kunder


Er du vores nye kollega, som kunderne har svært ved at slippe, når du er på visit hos dem, som altid er smilende og ved, hvor meget kunderne værdsætter dine faglige inputs og magiske touch, når du løser dagligdagen problemer for dem? Så er du vores nye holdspiller.

Hvad handler jobbet om – og hvad med faglig udvikling?

Du vil få en vigtig plads på vores ”Drift- og Leverance” hold, som i dag har 6 spillere. Dit primære ansvar og opgaver er afvekslende fra dag til dag, hvor du spiller både på vores kontor i Skejby og andre gange ude ved vores loyale kunder, som altid ser frem til en ”kamp” med dig. Du kan altid spille bolde videre til dine kolleger, ligesom de nogle gange har brug for dig for at score. Du vil fx have fokus på kampe såsom …

  • Klargøring, levering, opstilling og brugertest af klientudstyr.
  • Løsning af almindelige opgaver for brugere, når du er til kamp ved kunderne.
  • Optimering og fejludbedring af systemer, når kampen bliver for hård for vores helpdesk hold.
  • Medspiller ved implementering og migrering til hybrid- samt cloubaserede løsninger.
  • Løbende opdatering af dokumentation, så dine medspillere ved, hvad du har udrettet.
  • Notater om udført arbejde, så vi kan dokumentere, hvad du har udført. Tidsregistrering vil foregå automatisk ifm. dine notater.

Hvis du ønsker at udvikle dig fagligt, så vil der være mulighed herfor. Det er vores opfattelse, at udvikler vi os ikke, så går vi i stå.

  • Videreuddannelse indenfor Microsoft 365 miljøet værdsætter vi højt.
  • Videreuddannelse indenfor IT-sikkerhed eller andet som har din interesse.

Hvad har du med i bagagen?

Du har sikkert været igennem uddannelse, ligesom du har opnået praktisk erfaring, som har udviklet dig og givet dig erfaring, som vi glæder os til at høre om.

  • Du har viden og erfaring fra helpdesk level 2/3, IT-konsulent eller en lignende stilling indenfor de seneste 3-5 år.
  • Du har kendskab, erfaring og god forståelse for IT-infrastrukturløsninger.
  • Du har arbejdet direkte med kunder af forskellig størrelse og taler fint med alle.
  • Du har måske certifikater, som afspejler dine kompetencer.
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale.

Hvad har du styr på?

Vi forventer, at du har styr på flere af nedenstående fagområder:

  • Klient udstyr, print og kopi
  • Firewall/VPN, switche og Wi-Fi samt IT-sikkerhed generelt
  • Microsoft 365 services, herunder AD samt Azure AD
  • Microsoft server teknologier (Windows Server, Hyper-V, Exchange, SQL, RDS o.l.)
  • Backup (Veeam eller måske N-able Backup).
  • Kendskab til Ncentral fra N-able og Autotask er en fordel.

Hvilken kollega får vi?

Da du ofte spiller sammen med vores kunder, forventer vi at du er klar til kamp hver dag – udadvendt og serviceorienteret. Det er vigtigt, at du er tilpas selvstændig, så du med handlekraft selv kan score mål.

Du har altid styr på dine opgaver og lader sjældent mål gå ind. Du forfølger altid bolden helt frem til målet, og spiller bolden videre, hvis du ikke selv kan score.

Du er ansvarsfuld og tilpas nysgerrig, derfor holder dig altid opdateret på den nyeste udvikling og glæder dig, når du bliver udfordret fra tid til anden.

Hvad tilbyder vi dig?

Vi lægger vægt på langvarige relationer med vores medarbejdere og tilbyder attraktive forhold – på det faglige, det personlige og det materielle niveau.

  • Flad organisation, hvor du kan påvirke din egen hverdag og gøre en forskel.
  • Højt fagligt niveau, vidensdeling med kolleger og mulighed for at tage kurser og certificeringer på vores regning.
  • Fokus på det sociale og på fællesskab, fejring af mærke- og fødselsdage.
  • Særlig fejring af jubilæer og udbetaling af loyalitetsbonus hvert 5. år.
  • Fleksibilitet i forhold til mødetider og arbejdssted; mulighed for hjemmearbejde på nogle dage og særlig belønning, hvis du vælger til at deltage i vagtordning.
  • Nyindrettet kontormiljø, centralt placeret i Århus N.
  • Attraktiv løn og pensionsordning.
  • Frokostordning.

Hvem er holdet bag og virksomheden ”FLC Danmark”?

FLC Danmark er en Managed Service Provider, som har rødder tilbage til 1990. Vores kunder er danske erhvervsvirksomheder, som anvender forskellige infrastrukturmiljøer (Cloudbaserede, hostede samt on-premise). Vores kunder har mellem 10-500 bruger, blandt vores kunder er flere kendte vækstvirksomheder. FLC Danmark servicerer vores kunder med alt fra rådgivning, design og implementering til drift, support og løbende vedligeholdelse samt opdateringer. Det stiller krav til en konstant udvikling af nye services og løsninger.

I FLC Danmark arbejder vi målrettet på at give vores kunder en positiv oplevelse og skabe rammerne for loyalt samarbejde, som har medført at flere virksomheder har valgt os som deres faste IT-samarbejdspartner af IT-løsninger og service igennem +30 år. Derfor er det vigtigt for os, at medarbejdere efterlever vores værdisæt FLASH i hverdagen. Læs mere om FLC Danmark og FLASH.

Ansøgning og spørgsmål om jobbet:

Ansøgning: Send din ansøgning og CV til job@flc.dk. Skriv venligst ”IT-konsulent” i emnefeltet - eller giv os et kald for at høre mere.

Ansøgningsfrist: Ingen.

Kontakt: Torben Høiberg, 2819 2951.

Alle ansøgninger behandles fortroligt og i overensstemmelse med GDPR-reglerne.

Gem job