SAP HR bru­ge­rad­mi­ni­stra­tor


Brænder du for at skabe sammenhæng og forståelse mellem brugeradministration og forretningen? Og motiveres du af at lykkes med at gøre en samfundsmæssig forskel i forhold til en grøn og bæredygtig fremtid?

Banedanmark søger en brugeradministrator til at drifte og udvikle den måde vi arbejder med brugeroprettelser i SAP. Vi søger dig, som deler vores lyst til at finde den fede løsning, og hele tiden får tænkt forretningens behov ind samtidig med at levere en god service.

En hverdag præget af drift og udvikling

I sektionen sikrer vi, at rigtige og valide HR-data er til rådighed og kan anvendes, hvor der er behov i organisationen. Vi er i gang med en styrkelse af de nuværende løsninger der understøtter vores brugeradministration.

Du kan forvente en spændende og alsidig hverdag, med opgaver som:

  • Oprettelse og vedligeholdelse af interne og eksterne SAP-brugere
  • Drift og udvikling af Banedanmarks IDM-system (Identity management)
  • Tildeling af password og autorisationer
  • Udvikling og implementering af automatiserede arbejdsprocesser og sagsstyring
  • Administration af Banedanmarks konsulenters it-adgange

Interesse for digitalisering og højt serviceniveau

En stor del af arbejdet er præget af rådgivning i nært samarbejde med vores it-afdeling og vores eksterne driftsleverandør. Den ideelle kandidat er it-uddannet, har en god IT-forståelse og erfaring med Excel, SAP og IdM-systemer. Derudover har vi en forventning om, at du er ambitiøs, serviceminded og ikke mindst motiveres af at levere på både driftstunge opgaver samt mere udviklingsorienterede opgaver.

Du arbejder selvstændigt, men har stærke samarbejdsevner og trives desuden med opgaver med mange interessenter og høj kompleksitet. Vi lægger vægt på, at du er fleksibel, og trives i en dynamisk og alsidig hverdag med højt tempo.

I stillingen vil du indgå i sektionen Data & Systemsupport med 10 engagerede medarbejdere og høre under området HR Personale, i Ressourcedivisionen. Arbejdsstedet ligger i vores nybyggede hovedkontor, som er placeret centralt i København. Vi har et stærkt tværfagligt arbejdsmiljø, med høj faglighed, men samtidig en uhøjtidelig omgangstone. Du kan forvente et par rejsedage om måneden til vores kontor i Ringsted lige ved Ringsted station.

Løn

Er du akademiker ansættes du i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. 

For HK er ansættelsen omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark. Som udgangspunkt er stillingen placeret i løngruppe 3.

For både AC og HK gælder det, at den endelige løn fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer samt at der tilkommer pension i henhold til overenskomsten.

Ansøgning og kontakt

Vil du vide mere om stillingen så kontakt sektionschef Anna Rosenkrantz de Neergaard via 4177 3602. Vi vurderer ansøgninger løbende, så send os din ansøgning og CV hurtigst muligt. For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg jobbet her” og følger instruktionerne.

Ansøgningsfrist: 22-01-2022.


Banedanmark er en styrelse under Transportministeriet med over 2.000 medarbejdere. Vores hovedkontor ligger på Carsten Niebuhrs Gade 43 i København, men vi har dygtige og dedikerede medarbejdere i hele Danmark. Vi har ansvaret for den danske jernbane. Det betyder, at det er os, der styrer togtrafikken og informerer om den på skærme og højttalere på stationerne på fjernbanen.

Vi vedligeholder banen og udfører milliardstore jernbaneprojekter, der til sammen er med til at forme fremtidens bæredygtige jernbane.

Gem job