Erfaren pro­ces­ar­ki­tekt


Brænder du for at tegne processer i samarbejde med forretningen? Bliver du drevet af at arbejde i en organisation i konstant udvikling? Så er stillingen som procesarkitekt måske noget for dig.

Jobbets indhold

Rigspolitiets Koncern IT har en ambition om at lade samarbejde være løftestang for hurtigere og bedre leverancer. Derfor har vi brug for din hjælp til at dokumentere, standardisere og løbende forbedre de tværgående it-processer, som skal afspejle et effektivt samarbejde om at levere de bedste it-løsninger til politiet.

Du arbejder i det daglige med processer som du illustrerer, optimerer og sikrer bliver anvendt. Din hovedopgave er derved at kortlægge tværgående processer i samarbejde med forretningen.

Du har erfaring med at modellere og dokumentere processer i Qualiware. Hvis du har erfaring med opsætning af Qualiware er det et plus. En stor del af dit arbejde er at kommunikere fordele ved ”procestankegang” og facilitere indførelse i organisationen, så der opstår ejerskab for processerne. Du agerer ligeledes sparringspartner for såvel medarbejdere som ledere på en inddragende og produktiv måde.

Arkitektur og Processer er en stabsfunktion på otte dedikerede medarbejdere i Rigspolitiets Koncern IT, som samarbejder om at skabe rammerne for at løse vores kerneopgave, som er at levere tidssvarende og effektive it-løsninger til politiet. I Arkitektur og Processer bliver du tredje mand m/k i et team på to procesarkitekter, der motiveres af at levere procesforbedringer, som vi driver i samarbejde med dygtige kolleger. Du har derfor supergode kolleger og et fagligt netværk med mulighed for daglig sparring og videndeling.

Om dig

Vi forestiller os, at du har en relevant videregående uddannelse. Alternativt kan du dokumentere kvalifikationer og erfaringer med procesmodellering fra tidligere ansættelser, hvor du har skabt konkrete resultater. Det vil under alle omstændigheder være en fordel med kendskab ITIL og BPMN. Da procesarbejdet kræver meget skriftlighed skal du også være god til og glad for at skrive.

Ansættelsesforhold

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Du bliver indplaceret som fuldmægtig, specialkonsulent eller chefkonsulent på baggrund af kvalifikationer.

Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet, Koncern IT med adresse på Landlystvej 34, 2650 Hvidovre.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Jacob Behrend på 2264 2688. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset køn, alder, religion eller etnisk baggrund.

Vi forventer at afholde 1. samtaler den 20. januar 2022 og 2. samtaler den 25. januar 2022.

Ansøgningsfrist: 17. januar 2022.

Gem job

Rigspolitiet
Publiceret: 23. december 2021

Arbejdssted

Location Hvidovre