For­ret­nings­ud­vik­ler til Erhverv


Markedet er i stor forandring med nye teknologiske muligheder, nye markedsaktører og nye produkter, hvor vi fortsat ønsker at sætte dagsorden på markedet. Er du motiveret af at skabe brugbare løsninger indenfor komplekse fagfelter, så vil vi gerne have dig med på rejsen.

Jobbet

Du vil få en central rolle i udviklingen af Jyske Banks løsninger og koncepter på erhvervsområdet med fokus på risikostyrings løsninger til erhvervskunderne.

Dine overordnede ansvarsområder vil være:

  • Analysere, koordinere og innovere nye løsninger i tæt samarbejde med de andre i teamet.
  • Arbejde med data, modellering og dokumentation i udviklingen af produkterne.
  • Definere, udvikle, teste og implementere produkter og koncepter til erhvervskunderne i tæt samarbejde med brugerne.
  • Forvalte og videreudvikle eksisterende produkter og platforme og skabe nye muligheder.
  • Arbejde strategisk, taktisk og operationelt med opgaverne med både en analytisk og forretningsmæssig tilgang.

Team Digital CFO

Du bliver en del af et velfungerende uhøjtideligt team, som er kendt for høj leverancekraft og kvalitet i løsningerne. Vi er 10 engagerede medarbejdere med forskellige baggrunde og færdigheder som arbejder ligeværdigt.

Vi udvikler et rådgivningsværktøj inden for risikostyring. Denne løsning skal udbygges til at omfatte flere rådgivningsvinkler til at understøtte vores erhvervsrådgivere og løsninger direkte til erhvervskunderne.

Din profil

Til jobbet som forretningsudvikler efterspørger vi flere af nedenstående evner:

  • Du har fagligt kendskab til erhvervsområdet i finanssektoren, men arbejder der ikke nødvendigvis i dag.
  • Du har erfaring omkring udvikling af produkt-, koncept- og systemløsninger.
  • Du forstår dig på data og modellering heraf til brug for at finde og udvikle løsningsvejene.
  • Du kan håndtere større opgaver forretningsmæssigt og evner at gå i detaljer med løsningen.
  • Du arbejder metodisk og har overblik over komplekse problemstillinger, men formår samtidig at anvise den enkle og simple vej til målet.
  • Du har en evne til at lære nyt og sætte dig ind i komplekse områder.
  • Du evner at kommunikere godt og sikre de mange interessenter løbende involveres.
  • Du har en længere videregående relevant uddannelse.

Ansøgning

Ansøgningsfrist: 21.01.2022.

Senior HR Partner Karsten Seeberg vil tage sig af din ansøgning.

Mere information

Hvis du er interesseret i jobbet, eller har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os:

Kristian Øhrberg Felding Goul
Chapter Lead og Seniorforretningsudvikler
kristian.goul@jyskebank.dk
89 89 27 81
28 43 06 53

Henrik Daugaard
Chapter Lead og Product Owner
hd@jyskebank.dk
89 89 21 51
41 29 03 02

Gem job