Nysgerrig og engageret UX Designer


Vil du være med til at udtænke og designe brugeroplevelsen i forretningskritiske, digitale løsninger for bl.a. vores eksklusive kunder i Jyske Bank? Så er du måske vores nye UX Designer. Ved hjælp af kreativ tænkning, strategi og teknologi vil du være med til at realisere strategiske forandringer i vores organisation.

Hver måned anvender flere millioner mennesker med forskellige behov Jyske Banks digitale services. Vi har brug for en UX’er, der sætter en ære i at forstå brugerens behov og designe enkle løsninger, der skaber en god oplevelse.

Jobbet – til dagligt

I det daglige vil du arbejde i Squad "Active Investors", som arbejder med aktive private banking kunder indenfor investering. Squaddet har som ansvarsområde at videreudvikle platforme og samtidig arbejde med opskalering og digitalisering af et af vores mest succesfulde investeringsprodukter til kunderne på både mobil og web. Potentialet er enormt og har stor betydning for Jyske Bank og kunderne.

Du kommer bl.a. til at arbejde med:

  • Research og udforskning af brugeradfærd.
  • Definere informationsarkitektur og user flows.
  • Design af prototyper i Sketch.
  • Brugerinddragelse i alle projektfaser, hvor du finder det relevant.
  • Sparring med forretningsansvarlige, grafikere, udviklere og øvrige UX’ere om dine designs.

Jobbet - på tværs af organisationen

På overordnet plan kommer du til at være en del af et større UX-team, hvor løsningerne forfines gennem åben og ærlig feedback. Du og de øvrige erfarne UX’ere i afdelingen vil sammen definere den digitale brugeroplevelse på tværs af kanaler og platforme.

Udover UX/Design opgaver i Squadet, vil der være udviklende opgaver på tværs af organisationen, som typisk vil involvere andre hovedområder, squads og afdelinger. Dette balanceres efter behov, ønsker og båndbredde. Vi vil fremover rette endnu større fokus på de tværgående kunderejser.

Vi har som formål, at du som ansat UX'er i Jyske Bank får rig mulighed for at bruge og udvikle dine færdigheder.

Vi forventer, at du:

  • har minimum 2 års erfaring med digital produktudvikling i en UX rolle fra bureau eller organisation, eller du bare er et super talent direkte fra relevant uddannelse, så lad os se hvad du kan,
  • er struktureret, selvkørende og god til at formidle dit og teamets arbejde frem mod visionen,
  • kan levere på de klassiske UX fag (wireframes, flows, journey maps, brugertest m.m.),
  • er nysgerrig på at lære nye discipliner, forretningsmekanismer og kundetrends og -tendenser,
  • kan eller er interesseret i digitalt design,
  • kan arbejde på tværs af mobil og web.

Ansøgning

Senior HR Partner Karsten Seeberg vil tage sig af din ansøgning.

Ansøgningsfrist er den 13. februar 2022.

  • Arbejdssted: Silkeborg
  • Selskab: Jyske Bank
  • Afdeling: UX - Digital Relation
  • Ansøgningsfrist: 13.02.2022
Gem job