Vil du være en del af IT-teamet i Årets Digitale Pen­sions­sel­skab?


Vi søger to nye kollegaer til vores team IT Forsikringsteknik & Release, som arbejder i krydsfeltet mellem IT og forretning og blandt andet har ansvaret for at videreudvikle vores digitale løsningsunivers.

Central beliggenhed og attraktive vilkår

Du kommer til at arbejde sammen med dygtige og engagerede kolleger i et uhøjtideligt arbejdsmiljø. Vi har en dejlig arbejdsplads med ca. 220 ansatte og en stor IT-afdeling. Vores charmerende lokaler er centralt placeret i København - 5 minutters gang fra både Nørreport og Vesterport Station.

Hos os får du attraktive ansættelsesvilkår, gode muligheder for faglig og personlig udvikling, fleksible arbejdstider og personalegoder som sundhedsforsikring, tandforsikring, frokostordning m.m. 

Løn og ansættelsesvilkår er efter overenskomsten mellem Finanssektorens Arbejdsgiverforening og Forsikringsforbundet.

En afvekslende hverdag med kontakt til både IT og forretning

I Industriens Pension er evnen til at gøre det svære enkelt hel fundamental. Vi udbygger løbende vores digitale løsninger, som vi stiller til rådighed for vores medlemmer og virksomheder, ligesom det er vigtigt for os konstant at øge tilfredsheden og loyaliteten.

Du vil blive en del af et team på 11 kollegaer med forskellig forsikringsteknisk baggrund, systemejere og projektledere. Opgaverne i vores team spænder blandt andet over systemejerskab for vores it-løsninger, opgavestyring, deltagelse i driftsmæssige opgaver og support til forretningen.

Du vil få en afvekslende hverdag med bred kontaktflade til både it og forretning, og som vil bevæge sig på flere niveauer.

De to stillinger vi skal besætte, bliver tilpasset vores nye kollegaers kompetencer. Det skal derfor ikke afholde dig fra at søge, at du ikke kan se dig selv varetage alle nedenstående opgaver.

Opgaverne er bl.a.:

  • at gennemføre og deltage i projekter fx inden for digitalisering og gode selvbetjeningsløsninger
  • at gennemføre og deltage i analyser og behovsafdækninger i samarbejde med forretningen
  • at specificere og beskrive krav, design og løsninger
  • at rådgive den øvrige organisation i opgaver af særlig forsikringsteknisk karakter
  • at deltage i testen af vores forsikringssystem
  • at facilitere og gennemføre workshops og kunne omsætte forretningens behov til konkrete tiltag samt sikre at løsningerne bidrager med forretningsmæssig værdi
  • at supportere vores administration ift. særlig kompleks sagsbehandling
  • at varetage driftsmæssige opgaver som indberetninger til SKAT o.l.

Kandidatuddannet med analytisk sans og lyst til at lære

Vi forventer, at du har en relevant kandidatuddannelse, fx indenfor digitalisering eller matematik. Erfaring er ikke afgørende, hvis du har fundamentet i orden og masser af gåpåmod.

Du har måske kendskab til liv & pensionsbranchen og har været med til at kravspecificere og teste den type løsninger. Måske har du erfaring med udvikling af digitale udadvendte løsninger eller de mere forretningstunge interne systemer. Hvis du ikke allerede har erfaringen, vil vi sørge for, at du får en god oplæring.

Du har nemt ved at sætte dig ind i nye fagområder, systemer og processer og du er god til at have mange bolde i luften samtidig.

Du er analytisk med sans for detaljer og du arbejder struktureret, effektivt og målrettet. Du er positiv og løsningsorienteret, og drives af at skabe resultater. Du er fleksibel og forandringsvillig og i stand til både at arbejde selvstændigt og i samarbejde med forskellige fagspecialister.

Vi behandler ansøgninger løbende, så send gerne din ansøgning til os allerede i dag.

Ansøgningsfrist: 18-01-2022.

Kontakt os:

Grete Gellert
IT-programchef
33668080

Gem job

Industriens Pension
Publiceret: 6. januar 2022

Arbejdssted

Location København