IT-kyndig og struk­tu­re­ret stu­den­ter­med­hjæl­per til digital marketing

Har du passion for marketing og kommunikation med en teknisk vinkel og ønsker du at opnå praktisk erfaring med digitale platforme og CMS-systemer? Og tænder du på uddannelse som et bærende fundament i samfundet? Så er studiejobbet hos Gyldendal Uddannelse noget for dig.
Gyldendal Uddannelse er en afdeling i Gyldendal, som udvikler både trykte og digitale undervisningsmaterialer til det danske uddannelsessystem på alle niveauer - til grundskolen, ungdomsuddannelserne og de videregående uddannelser. I marketingafdelingen er vi 14 faste kommunikations- og marketingentusiaster af blandet alder og baggrund og hertil en god håndfuld studenter og her er også plads til dig.

Om jobbet:

Du vil blive en del af marketingholdet i Gyldendal Uddannelse, der håndterer alle typer marketing- og kommunikationsopgaver. Dine primære opgaver vil være med vores egne digitale kanaler, fx opdatering af vores webshops, opsætning af landing pages, implementering af SEO-tekster samt udarbejdelse af rapporter fra bl.a. Google Analytics. Du vil dog også have opgaver af mere koordinerende og administrativ karakter, alt sammen med relation til marketingafdelingens arbejde.
Stillingen er sat til ca. 15 timer ugentligt, men vi udviser naturligvis fleksibilitet i eksamensperioder, ligesom der i perioder med spidsbelastning kan være behov for, at du lægger lidt flere timer.

Om dig:

Vi ser allerhelst, at du har mindst et par år tilbage af dit studie på fx IT Universitetet eller KEA Design & Business/Medie & IT, men vigtigst er, at du brænder for marketing, og hvad man kan opnå via digitale platforme. Du er en initiativtager, der arbejder selvstændigt med en struktureret tilgang til dine opgaver. Du leverer kvalitet uanset hvilken opgave, du får. Du er en energisk person med gåpåmod, som har lyst til at vise, hvad du kan og udvikle din faglighed.

Vi forventer, at du:

  • Har et godt teknisk øje og interesserer dig for flere aspekter af multimediedesign.
  • Føler dig hjemmevant i flere Adobe-programmer samt Microsoft Office-pakken.
  • Har erfaring med UX og CMS-systemer, gerne Sitecore.
  • Ved hvad SEO er og er bekendt med Google Analytics.
  • Har sans for detaljen, er i stand til at arbejde selvstændigt, men også altid parat til at hjælpe dine kolleger.

Søg jobbet

Skriv en motiveret ansøgning hvori du fortæller os, hvem du er, hvad du kan bidrage med og hvorfor du gerne vil arbejde her. Vi vurderer løbende indkomne ansøgninger, så send snarest din ansøgning sammen med dit CV og dine eksamenspapirer. Forventet start: så hurtigt som muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, kontakt Digital Content Manager Danielle Streiff Møller på tlf. 2681 9743 eller dsm@gyldendal.dk.

Om Gyldendal

Gyldendal blev grundlagt i 1770 og er dermed landets ældste og største forlag. Gyldendal A/S tæller også datterselskaberne MentorDanmark, MentorNorge (Norge), Word Audio Publishing (Sverige), Chapter og Publizon.
I Gyldendal får du en alsidig og kreativ arbejdsplads med mange forskellige medarbejderprofiler. Det fælles kendetegn på tværs af organisationen er en høj grad af arbejdsrelateret stolthed såvel som indlevelse og engagement i arbejdet samt en menneskeorienteret tilgang – og sidst men ikke mindst en stor kærlighed til bøger.
Du får din daglige gang i Klareboderne i indre København i Gyldendals historiske lokaler, som huser ca. 380 medarbejdere. I hele koncernen er vi omkring 600 ansatte.

Gem job