Vil du være ansvarlig for vores IT-kon­trakt­por­te­føl­je?

Kunne du tænke dig at blive en del af en IT-organisation i forandring? En IT-organisation med fokus på at have de absolut bedste teknologier til at understøtte den grønne omstilling?

I denne nyoprettede stilling som IT-kontraktporteføljeleder er det dig, der dykker ned i og følger op på vores IT-leverandørkontrakter, når du bliver en del af Andels IT & Digital Innovation CTO-kontor.

”Vi har et rigtigt godt team og en virkelig god IT-ledelse, der er enormt nærværende og tillidsfulde og arbejder meget konkret med at skabe et miljø, hvor vi lærer af hinanden,” siger Louise Kofoed-Gertvig, som er afdelingsleder for IT Forankring & Udvikling og bliver din nye kollega i CTO.

Velkommen til en IT-afdeling i transformation

Andel er en andelsejet energikoncern, der har fokus på den grønne omstilling. Lige nu befinder vi os desuden på en spændende forandringsrejse, da vi er ved at samle SEAS-NVE og Ørsteds tidligere afdelinger Radius, B2C og City Light. I IT & Digital Innovation betyder det blandt andet, at vi skal integrere os rent teknologisk, nytænke vores setup og fremtidssikre Andel med gode IT-løsninger.

”Med din rolle vil vi gerne blive endnu bedre til at dykke ned i aftalerne og gøre brug af vores brede IT-portefølje, som er med til at løfte hele forretningen,” fortæller din nye leder, funktionschef for CTO Virginia Arróyave Købke.

Du har overblikket over IT-kontrakterne

Du får ansvaret for vores IT-kontraktportefølje. Du kommer derfor til at have et tæt samarbejde med IT-ledelsen – både når det gælder vejledning i gældende aftaler og omkring muligheden for nye leverandørkontrakter. Desuden har du en tæt relation til Koncern Indkøb, der udstikker retningslinjerne for alt indkøb i Andel.

Du kommer til at bruge din tid på at:

  • Sikre, at indkøbsprocesser og retningslinjer er opfyldt for alt indkøb i IT & Digital Innovation
  • Understøtte IT-ledelsen ved indkøb af IT-ydelser og -varer samt besvarelse af spørgsmål til kontrakter og leverandører
  • Sikre en overordnet koordinering og kvalitetssikring af vores strategiske partnerleverancer på tværs af aftaler samt følge op på leverandørernes performance ift. underskrevne kontrakter
  • Sikre den daglige drift og administration af vores leverandørbase sammen med Indkøb, inklusive kontraktmæssig overholdelse og betaling af fakturaer
  • Drive optimeringsaktiviteter i samarbejde med Indkøb.

Vi forestiller os, at du får base på vores kontor i Virum, men du har også mulighed for at arbejde fra vores andre lokationer eller hjemmefra, når det giver mening for dig og os.

Vi kombinerer formål, faglighed og fællesskab

Andel er en arbejdsplads i transition – og til trods for store tanker og et blik, der er fast rettet mod den grønne omstilling, så er vi helt nede på jorden. For energi er ikke blot noget, vi producerer. Du vil derfor hurtigt mærke vores store engagement og den helt særlige energi, der driver os på tværs af alle faggrupper og selskaber.

Desuden tager vi os godt af vores medarbejdere og har fokus på din personlige og faglige udvikling. Du deltager derfor både i introkurser og får relevant videreuddannelse. Herudover får du en attraktiv lønpakke, forsikringsordning, fleksible arbejdstider, betalt mobiltelefon og internetadgang, adgang til motionsrum samt mulighed for en APV-godkendt hjemmearbejdsplads.

IT-forståelse og erfaring med kontraktporteføljer

Vi er åbne over for forskellige baggrunde, men vi forestiller os, at du:

  • Har 1+ års erfaring med kontraktporteføljestyring – meget gerne inden for IT, men det er ikke et krav
  • Har en overordnet forståelse for IT-landskaber og -ydelser
  • Er struktureret og god til at planlægge din tid
  • Er rigtig dygtig til at kommunikere og opbygge relationer på tværs af faggrupper.

”Når man er i en transformation, og alt ikke er skåret i sten endnu, er fællesskabet og samarbejdsevnerne på tværs af teamet bare rigtig vigtige, så vi lægger vægt på at spille hinanden gode og finde løsningerne sammen,” forklarer Louise, der glæder sig til at møde dig.

Becoming Andel – vil du med på rejsen?

Hvis det lyder som noget for dig, så send din ansøgning og dit CV via nedenstående link hurtigst muligt. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte funktionschef for CTO Virginia Arróyave Købke på 2020 4696.

Vi holder samtaler løbende, og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig!


Vi har alle en andel i energien

Andel er et andelsselskab, der bygger og tror på, at det bedste samfund er et samfund med muligheder for alle. Lige muligheder for at lade elbilen og gå online. En velfungerende vital infrastruktur skaber sammenhæng og sammenhold. Et stærkt sammenhold kræver stærke forbindelser. Vi er afhængige af at være forbundet med hinanden – elektrisk og digitalt – og vi er hinandens bedste forbindelse. 

I Andel vil vi være hinandens bedste forbindelse, og vi har 1.700 kolleger, der tager ansvar for at skabe en fælles fremtid – for vores kunder, vores andelshavere og vores omverden. Andel har 2,8 millioner kundeforhold og via vores datterselskaber, Clever, Energi Danmark, Fibia og SEAS-NVE, giver vi dig markedets bedste energiløsninger og den skarpeste kunderådgivning. Vi en del af en ambitiøs grøn omstilling, når vi investerer i havvindmøller, ladeinfrastruktur og visionære energiløsninger. Andel har hovedsæde i Svinninge og primære lokationer i Ballerup, Haslev og Virum.

Gem job

Andel Holding A/S
Publiceret: 11. januar 2022

Arbejdssted

Location Virum