IT/Cloud-ekspert med kom­pe­ten­cer til at ”score”

Er du på udkig efter nye udfordringer, hvor hver dag er fleksibel? Vil du være med på et hold, som er ansvarlig for at planlægge og implementere nye projekter succesfuldt. Er du typen, som kræver tid til at sikre, at vi altid har fingeren på pulsen ift. IT-sikkerhed, overvågning samt drift … så er du vores nye holdspiller.

Hvad handler jobbet om – og er der plads til faglig udvikling?

Du vil få en vigtig plads på vores ”Drift- og Leverance” hold, som i dag består af 6 spillere inkl. dig. Dit primære ansvar og opgaver vil blive afstemt i forhold til dine kompetencer, men vil være afvekslende fra dag til dag. Du kommer til at arbejde med både mindre og større projekter i forskellige miljøer fra on-premise til cloudbaserede løsninger. Du skal primært spille på vores kontor i Skejby sammen med dit hold, men der kan også forekomme kampe på kundernes adresser. Du kan altid spille bolde videre til dine medspillere, ligesom de nogle gange har brug for dig for at score. Du vil fx have fokus på kampe såsom …

  • Optimering og fejludbedring, når kampen bliver for hård for vores helpdesk hold.
  • Medspiller eller anfører ved implementering af nye løsninger eller migrering fra on-premise til hybrid- / cloubaserede løsninger.
  • Medindflydelse ift. vores fremtidige strategi i det omfang, du har lyst til at spille med og forme fremtiden. 
  • Løbende opdatering af dokumentation, så dine medspillere ved, hvordan de vinder flere kampe.
  • Notater om udført arbejde, så vi kan dokumentere, hvad du har udført samt tidsregistrering, som vil foregå automatisk ifm. dine notater.

Hvis du ønsker at udvikle dig fagligt, så vil der være mulighed herfor. Det er vores opfattelse, at udvikler vi os ikke, så går vi i stå. Vi har fokus på at forøge vores samlede kompetencer indenfor bl.a.

  • Microsoft 365, Azure o.l. har vi skærpet fokus op.
  • IT-sikkerhed er og forbliver vigtigt at udvikle sig indenfor.
  • Nye løsninger eller services eller andet som har din interesse.

Hvad har du med i bagagen?

Du har igennem mange år masser af praktisk erfaring og har måske været anfører på forskellige projekter igennem tiden, som du er stolt over. Det har givet dig en bred viden og forståelse for IT, som vi glæder os til at høre mere om. 

  • Du har +10 års praktisk viden og erfaring fra tilsvarende stillinger.
  • Du har kendskab, erfaring og en meget god forståelse for IT generelt. 
  • Du har arbejdet med kunder og løsninger af forskellig størrelse.
  • Du har måske certifikater, som afspejler dine kompetencer. 
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale.
  • Vi kræver at du har kørekort ”B”

Hvor er der brug for dit falkeblik?

Vi forventer, at du har et godt overblik/indsigt i flere af nedenstående fagområder:

  • Bred viden om netværk og god forståelse af fx CCNA, firewalls, switche, AP m.m. 
  • Server platforme (Windows Server, Exchange, SQL)
  • Windows Server udvidet samt Linux (Ubuntu/Debian) til husbehov
  • Microsoft Azure, Microsoft 365 – Cloudmiljøer/løsninger.
  • Erfaring med overvågning og eskalering
  • Backup (Veeam eller måske N-able Backup).
  • Kendskab til Ncentral fra N-able og Autotask er en fordel.

Hvis du ønsker at udvikle dig fagligt, så vil der være mulighed herfor. Det er vores opfattelse, at udvikler vi os ikke, så går vi i stå. 

  • Forbedring af eksisterende løsninger ved fx at uddanne dig mht. ”automation policies”, som kan gøre dit arbejde lettere. Link til overvågning vi bruger: Ncentral fra N-able.
  • Videreuddannelse indenfor IT-sikkerhed eller andet som har din interesse.

Hvad har du med i bagagen?

Du har sikkert været igennem uddannelse, ligesom du har opnået praktisk erfaring, som har udviklet dig og givet dig erfaring, som vi glæder os til at høre om. 

  • Du har viden og erfaring fra lignende stilling indenfor de seneste 5–10-år.
  • Du har en bred viden om infrastrukturløsninger og Microsoft teknologier både on-premise og nye cloudbaserede løsninger.
  • Du har erfaring med fejlsøgning og udbedring af fejl.
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale.

Hvad tilbyder vi dig?

Vi lægger vægt på langvarige relationer med kolleger, kunder og samarbejdspartnere, derfor tilbyder vi attraktive forhold – på det faglige, det personlige og det materielle niveau.

  • Flad organisation, hvor du kan påvirke din egen hverdag og gøre en forskel.
  • Højt fagligt niveau, vidensdeling med kolleger og mulighed for at tage kurser og certificeringer på vores regning.
  • Fokus på det sociale / fællesskabet med fejring af mærke- og fødselsdage.
  • Særlig fejring af jubilæer og udbetaling af loyalitetsbonus hvert 5. år. 
  • Fleksibilitet i forhold til mødetider og arbejdssted.
  • Nyindrettet kontor centralt placeret i Århus N.
  • Attraktiv løn og pensionsordning.
  • Frokostordning.

Hvem er holdet bag og virksomheden ”FLC Danmark”?

FLC Danmark er en Managed Service Provider, som har rødder tilbage til 1990. Vores kunder er danske erhvervsvirksomheder, som anvender forskellige infrastrukturmiljøer (Cloudbaseret, hostede samt on-premise). Vores kunder har mellem 10-500 bruger. Blandt vores kunder er flere kendte vækst- og Gazellevirksomheder. FLC Danmark servicerer vores kunder med alt fra rådgivning, design og implementering til drift, support og løbende vedligeholdelse samt opdateringer. Det stiller krav til en konstant udvikling af nye services og løsninger. 

I FLC Danmark arbejder vi målrettet på at give vores kunder en positiv oplevelse og skabe rammerne for loyalt samarbejde, som har medført at flere virksomheder har valgt os som deres faste IT-samarbejdspartner af IT-løsninger og service igennem +30 år. Derfor er det vigtigt for os, at medarbejdere efterlever vores værdisæt FLASH i hverdagen. Læs mere om FLC Danmark og FLASH.

Ansøgning og spørgsmål om jobbet:

Ansøgning: Send din ansøgning og CV til job@flc.dk. Skriv venligst IT-fagekspert i emnefeltet.
Ansøgningsfrist: Der er ingen ansøgningsfrist. Vi behandler ansøgningerne løbende.
Tiltrædelse: Snarest muligt

Supplerende spørgsmål?

Hvis du har supplerende spørgsmål er du velkommen til at kontakte direktør Torben Høiberg på 2819 2951.

Alle ansøgninger behandles fortroligt i forhold til reglerne for GDPR

Gem job