Support Con­sul­tant

KMD er en af de førende leverandører af integrationsløsninger på det danske marked og vi udvider løbende. Så brænder du for at levere de bedste integrationsløsninger til vores kunder, og har du erfaring med support og drift af integrationer, kan du meget vel være den, vi søger!

Om jobbet

Du vil komme til at arbejde sammen med 35 kollegaer i KMD Connect, der har ansvar for rådgivning, levering og drift af professionelle samt forretningskritiske integrationsløsninger både inden for det private- og det offentlige marked. Til den fortsatte udvikling af vores løsninger søger vi en dygtig supportkonsulent, der brænder for kundedialog, opsætning og support samt for at bevæge sig i feltet mellem salg, udviklingsprojekter, implementering og videregivelse til drift.

Motiveres du af at rådgive, løse udfordringer og bruge din faglige forståelse til at give vores kunder den bedst mulige oplevelse?

Vil du arbejde i en dynamisk organisation, hvor vi hver dag hjælper vores kunder med at optimere og effektivisere deres processer via vores målrettede IT-løsninger?

Kan du være med til at løfte vores konsulentbistand og kundesupport til et nyt niveau? 

Så er det dig, vi leder efter til vores konsulent- og supportteam hos KMD Connect. 

Du bliver en del af vores tværgående supportteam, og dermed vores ansigt udadtil – både mod kunderne og resten af forretningen. 

Vores kundeportefølje spænder bredt, og der er brug for meget forskellig konsulent- og supportbistand. Vores ønske er at give en god kundeoplevelse, så du skal være god til at kommunikere, gøre tekniske løsninger forståelige og ikke mindst - sætte dig ind i brugernes hverdag.

Vi er på udkig efter en nysgerrig supportkonsulent med gode kommunikationsevner og faglig forståelse. Du har gerne en analytisk tilgang til dine opgaver og det rette mindset til at give alle en god brugeroplevelse. 

I forbindelse med jobbet vil der være kontakt til en stor og varieret kundebase, hvor velkendt teknologi vil blive kombineret med de nyeste tiltag inden for branchen. I jobbet er der en høj grad af medindflydelse, idet teamet i fællesskab vil være medvirkende til at finpudse vores løsnings-setup, så vi til stadighed forbedrer vores løsninger til vores kunder.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • At sikre drift og support af vores løsninger til både private og offentlige kunder.
  • Opsætning, udvikling, konfiguration og videreudvikling af kundernes løsninger.
  • At medvirke til idriftsættelse af nye løsninger.
  • Test af løsninger i samarbejde med kunderne. 
  • Fejlfinding, sporing og søgning i logninger.
  • Kontakt til underleverandør.

Om dig

Vi forestiller os, at du enten er nyuddannet med en relevant videregående it-uddannelse eller har nogle års erfaring med support af forretningskritiske integrationsløsninger. Har du tidligere arbejdet med integration inden for sundhed eller handel, samt evner at samarbejde på tværs af fagområder og generelt besidder god forretningsforståelse, vil det klart være en fordel.

Du har en eller flere kompetencer indenfor:

  • Drift af forretningskritiske IT-løsninger og erfaring med 2. level support.
  • Mundtlig og skriftlig kommunikation på dansk og engelsk.
  • Arbejde med ITIL-processer og erfaring med ITSM-systemer.
  • Opsætning af dataintegration mellem forskellige applikationer og implementering af integrationssystemer.

Personligt er du handlingsorienteret, initiativrig, fleksibel og selvstændig. Vi forventer, at du kan bevare overblikket, have mange opgaver i luften samtidig og nå i mål, inden dagen er omme. Vi ønsker en kollega med en positiv indstilling til en foranderlig verden, som har lyst til at arbejde i en stor og international virksomhed.

Vil du vide mere?

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt afdelingsleder Bjørn Rasmussen på telefon 4174 0092.

Vi indkalder løbende til samtale, så send din ansøgning hurtigt. Ansøgningsfrist er 30. januar 2022.

På kmd.dk kan du møde en bred vifte af medarbejdere og læse mere om, hvordan vi kan matche dine ambitioner om en karriere i it-branchen.

KMD som arbejdsplads

I KMD mener vi, at god kommunikation og samarbejde er nøglen til succes. Vi arbejder hårdt på at udvikle og implementere innovative løsninger, der gør en forskel for samfundet og for danske borgere. Kunden er altid i fokus i vores stræben efter at levere meningsfuldt og effektivt arbejde.

Siden 2019 har KMD været ejet af den japanske NEC Corporation. KMD A/S har en årlig omsætning på ca. 5 mia. kr. og 3000 ansatte i hele Danmark, Sverige, Norge og Polen.

Da KMD er en stor og forskelligartet organisation, kan vi tilbyde mange forskellige karrieremuligheder, og som medarbejder i KMD får du et stort netværk af dygtige kollegaer.

Om KMD

KMD er den største danskbaserede it-virksomhed som udvikler og leverer software, løsninger og IT-tjenester primært til Danmarks offentlige og finansielle sektor og med et voksende fodaftryk i den private sektor og i Norden.
Vores unikke domæneviden, pålidelighed og tilgang til sikkerhed og driftsstabilitet gør, at KMD i dag er en af de mest anerkendte og benyttede leverandører i den danske it-branche.

KMD’s løsninger er med til at effektivisere processer og skabe bedre service for kunder hver dag hele året rundt. Vores systemer håndterer eksempelvis udbetalinger af løn og sociale ydelser. I alt bliver det til cirka 400 mia. kroner om året, hvilket svarer til mere end 20 % af Danmarks BNP.

KMD-koncernen har en årlig omsætning på mere end fire milliarder danske kroner og har omkring 3.500 ansatte. KMD's hovedkontor er i Ballerup, men har også kontorer i Odense, Aarhus og Aalborg. Derudover har KMD også medarbejdere i Polen, og hos samarbejdspartner i Indien.

KMD er ejet af NEC - en global leder inden for integration af banebrydende IT og netværksteknologier, der gavner virksomheder og mennesker over hele verden. NEC beskæftiger mere end 100.000 mennesker globalt. KMD's størrelse betyder, at vi tilbyder en stor variation af faglige udfordringer og et unikt fagligt miljø. Med stor knowhow indenfor komplekse arbejdsområder og kompetente, ambitiøse og ikke mindst innovative medarbejdere står KMD over for en international rejse med NEC. I KMD forsøger vi ikke kun at leve op til vores kunders forventninger, men stræber mod at overstige dem.

I KMD forventningsafstemmer vi med vores medarbejdere gennem målaftaler og løbende dialog. Det bidrager til den gensidige tillid, det kræver for at give vores medarbejdere frihed under ansvar, fleksibilitet og plads til at være dem, de er. KMD er en virksomhed i forandring, hvor tempo, agilitet og ukendte parametre er hverdag.

Gem job