Situation Manager til IT


Har du en bred teknisk viden og erfaring inden for drift af større IT-installationer? Er du initiativrig og vild med at arbejde struktureret med problemløsning? Så er det dig, vi søger til Situation Management & Optimization i ATP.

Ser du muligheder i problemer?

I Situation Management & Optimization er vi på udkig efter en ny kollega. Dig, der vil løse opgaver af høj kompleksitet og er i stand til at varetage dialog med både forretningen, teknikere, eksterne samarbejdspartnere og ledelse.

Du kommer til at stå for styring og koordinering af major incidents. Du har fokus på at levere rettidig og relevant information til berørte brugere, forretningsinteressenter samt IT-ledelse.

Helt konkret kommer du til at beskæftige dig med:

  • problem management, hvor du ifm. major incidents bistår med viden til det videre root cause-arbejde
  • incident management inden for et forretningsområde, hvor du bidrager til opfølgning og styring på alvorlige incidents i tæt samarbejde med ATP’s forretning
  • redegørelser efter major incidents
  • ledelsesrapportering.

Har du diplomatisk sans?

Som Situation Manager er du kendetegnet ved din faglighed, din diplomatiske sans og evnen til at skabe gode samarbejdsrelationer. Du er struktureret, skaber enkle løsninger, kommunikerer klart og tydeligt og befinder dig godt i en dynamisk hverdag med mange muligheder.

Det er centralt, at du har bred teknisk viden og erfaring inden for drift af større IT-installationer. Derudover besidder du evnerne til at håndtere et teknisk team, og du kan håndtere interessenter, som er berørt af kritiske fejl.

Vil du være en del af den mest attraktive arbejdsplads blandt IT-professionelle?

Du bliver en del af en sektion, hvor vi har ansvar for at sikre og fastholde stabil drift for nogle af landets vigtigste digitale systemer. Udover ansvaret for ITIL-processerne: Incident, Problem og Event Management, har vi også ansvar for systemerne: ServiceNow og Splunk, som begge er centrale tools, når det handler om at sikre god styring samt overblik over alle ITIL-processer. Sektionen har også et tværgående ansvar for optimeringer på hele driftsorganisationen.

Vi er en ny sektion på i alt 15 kolleger med bred baggrund i både IT-drift, IT-udvikling og ITIL-processer. Vi har en uformel omgangstone, og vi støtter hinanden i hverdagen.

I ATP tilbyder vi et arbejdsliv i balance. Det kræver fleksibilitet med plads til den enkelte. Og det har vi. Vi ser fleksibilitet som en gensidig interesse, hvor vi sammen har fokus på trivsel, opgaveløsning og kundernes behov.

Vi ser frem til at få dig med på holdet og til at byde dig velkommen på en arbejdsplads, der de seneste tre år har vundet titlen som finanssektorens mest attraktive IT-arbejdsplads i Version2’s IT Company Rank.

=dig? Så send en ansøgning

Send os dit CV og en ansøgning senest onsdag d. 2. februar. Vi behandler ansøgninger løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Anette Søeberg på tlf. 6071 9080 eller på mail: acp@atp.dk.

Gem job