Full-stack udvikler


Er du full-stack udvikler - vil du med på en Unik rejse? 

Vi er i gang med en enestående rejse – at udvikle et helt nyt system til bolig- og ejendomsadministration baseret på en moderne platform. 

Tænder det dig at udvikle services på en microservice baseret arkitektur, hvor teknologien er Azure Kubernetes Service på Azure Stack HCI, så har vi stillingen til dig i Unik Bolig.  

Unik System Design er en markedsledende virksomhed, som laver business management brancheløsninger, vi er blandt Danmarks Bedste IT-arbejdspladser, blandt andet fordi vi har et fantastisk fællesskab og gode ledere.

Hos Unik Bolig har vi allerede ansat flere udviklere de seneste måneder, men søger stadig flere, da vi er i en rivende udvikling.

Vi søger dig, som har erfaring som full-stack udvikler, gerne 3-5 års erhvervserfaring. 

Vi arbejder i agile teams, hvor teamets Scrum Master er den operationelle leder og teamet er selvstyrende og selvbestemmende. Du behøver ikke at have arbejdet i agile teams før, men du vil opleve fordelene ved det her hos os. For du får medbestemmelse, et fast team, kompetenceudvikling og fingrene på kogepladen i tæt samarbejde med Product Owners og QA’ere. Og vi mener det, når vi siger medbestemmelse. Derfor er det vigtigt, du ser muligheder frem for begrænsninger, og dermed kan udvikle og omsætte behov til løsning i høj kvalitet, der hurtigt skaber værdi for vores kunder. Vi lægger ikke vægt på KPI’er og målinger på vores medarbejdere, men i højere grad at du som medarbejder er stolt over de resultater, du leverer.

Det vil være en stor fordel, hvis du har kendskab til flere af nedenstående områder (i ikke-prioriteret rækkefølge): 

  • Kubernetes
  • Docker
  • Azure Services
  • Domain Driven Design
  • .NET
  • Angular, React, -Vue eller andre moderne JavaScript frameworks  
  • Infrastructure As Code 
  • Azure DevOps 
  • Unittesting, Integrationstesting, Stresstesting og kvalitetssikring
  • GIT
  • Agil udvikling (Scrum/Kanban m.v.)

Teamet

Du bliver en del af en stor udviklingsafdeling med flere teams, som arbejder på hvert deres områder. Hvilket team du bliver en del af, finder vi ud af sammen. Men vi kan love, at du kommer i et team, hvor humøret er højt, omgangstonen god, og hvor sammenholdet også kan strække sig udover arbejdstiden. 

Vores ledere går op i frihed under ansvar og tid til fordybelse og kompetenceudvikling, samtidig med de hjælper med at sætte retningen, så den følger vores produktstrategi. Derudover ser de deres medarbejdere som mennesker, ikke maskiner, og de er altid tilgængelige. Mød et par chefer her.

Mød en medarbejder

Vi har spurgt en del af vores medarbejdere fra forskellige stillinger og teams i Unik, hvad det bedste er ved deres jobs. Mød dem her.

Hvorfor er Unik blandt Danmarks bedste arbejdspladser?

Fordi vi har et fantastisk fællesskab, og vi har dygtige og kompetente ledere, som er gode til at opfylde deres medarbejderes behov fagligt og personligt. Vi har fokus på work-life balance med fleksible arbejdstider, mulighed for hjemmearbejde og 6 ugers betalt ferie. Og så forestil dig at møde ind til morgenmad på kontoret, alt den kaffe du kan drikke, frugt du kan nå at spise, en is i sommerperioden og en lækker kantine med vores eget køkkenpersonale året rundt. 

Vi skaber unikke brancheløsninger til mennesker

I Vejle i 1985 blev Unik etableret af Jens Find, som skabte Unik Bolig til ejendomsadministratoren og senere Unik Advosys til advokatbranchen. Efter 10 års samarbejde fusionerede Unik og Logicmedia i maj 2021 for i højere grad at sammensmelte kompetencer og produkter til fremtidens brancheløsning for ejendomsadministratoren. 

Fra 2021 står der mere end 220 kompetente og passionerede mennesker bag vores brancheløsninger. De er fordelt på vores kontorer i Vejle, København og Aalborg, og står sammen i en agil og flad organisationsstruktur, som giver plads til input, samarbejde og udvikling i hele organisationen.

Great Place to Work har kåret Unik, som en af Danmarks bedste arbejdspladser og IT-arbejdspladser siden 2015. Det er, fordi vores medarbejdere har et unikt fællesskab med gode kolleger og en tillidsfuld ledelse.

Læs mere om Unik som virksomhed her.

Vi kender din softwaredag

Hos Unik udvikler vi brancheløsninger til og for mennesker, som arbejder med bolig- og ejendomsadministration eller på advokatkontorer i Danmark. Vi kender vores kunder, og siden 1985 har vores medarbejdere digitaliseret og udviklet vores kunders hverdag og rutiner på det grundlag. I 2021 fusionerede vi med vores mangeårige partner, Logicmedia, for i højere grad at sammensmelte kompetencer og produkter til fremtidens brancheløsning for ejendomsadministratoren, og i dag står mere end 220 passionerede mennesker bag vores brancheløsninger fordelt på vores kontorer i Vejle, København og Aalborg.

Spørgsmål om jobbet kontakt

Tonni Rasmussen
Produktdirektør
tr@unik.dk
24944303

Gem job