Sælger af digitalt og men­ne­ske­ligt triv­sels­værk­tøj


Vil du være med til at sikre trivslen på danske og internationale arbejdspladser?

I Howdy er det vores mission at sikre god trivsel for alle på arbejdspladsen og gribe de mennesker, der er på vej ud i mistrivsel. Du bliver en del af en tech-virksomhed med en helt særlig kultur, hvor vi hver dag gør en positiv forskel for vores kunder og deres medarbejdere. Vores innovative produkt sikrer, at den enkelte og hele organisationen konstant er i trygge hænder hos os. Vi kalder det selv ”Digital Prevention with a Human Touch”.

Vi har små virksomheder og nogle af Danmarks største virksomheder og offentlige organisationer som kunder, der alle prioriterer en ny og effektiv forebyggende indsats i stedet for traditionel behandling.

For vores kunder er trivsel ikke et mål i sig selv – men en vigtig forudsætning for, at de når deres forretningsmæssige målsætninger. Det hjælper Howdy® med!

I praksis består vores løsning af en digital monitorering af medarbejdernes mentale og fysiske trivsel, og vores team af erhvervspsykologer og fysioterapeuter rækker proaktivt ud til personer i lav trivsel med tilbud om rådgivning. Alt sammen rapporteres til virksomheden i anonymiseret form. Det giver en aktuel indsigt og sikrer, at der handles på eventuelle udfordringer inden de vokser til egentlige problemer.

Vi søger en sælger, der forstår værdien i god trivsel på arbejdspladsen – både menneskeligt og økonomisk.

Som sælger består din opgave i at sælge Howdy® til danske virksomheder og offentlige organisationer. Du skal være i stand til at identificere potentielle kunder og tage kontakt med dem. Det er et succeskriterie, at du forstår at lytte og forstå vores kunders behov og være en god formidler, der overbeviser dem om, at vores produkt øger trivslen, minimerer sygefraværet og medarbejderomsætningen.

Vi har brug for dig, der:

  • Har lyst til at gøre en positiv forskel for mange mennesker bredt set
  • Tror på at trivsel er en af nøglerne til en virksomheds succes
  • Taler dansk på modersmålsniveau og behersker engelsk skriftligt og mundtligt, da vi har flere nationaliteter ansat
  • Føler sig hjemme i en mindre virksomhed i rivende udvikling, hvor du i høj grad selv er med til at skabe rammerne for din egen og virksomhedens succes
  • Har gåpåmod og selvtillid
  • Har et højt drive og som værdsætter at være en del af et team
  • Kan trække sig selv op efter at have fået 10 afslag i streg og give den ”én over nakken” med god energi og empati til det næste kundeemne, du taler med
  • God til at lytte, empatisk af natur, hviler i sig selv, og er oprigtigt interesseret i andre mennesker
  • Du arbejder selvstændigt og opsøger ihærdigt mulighederne

Vi tilbyder

  • Et job i en dynamisk organisation, hvor du vil komme til at arbejde med et team af højt engagerede kollegaer
  • Høj grad af frihed, ansvar og fleksibilitet
  • En arbejdsplads beliggende i iværksættermiljøet Univate på Islands Brygge og mulighed for at arbejde hjemmefra
  • En konkurrencedygtig løn, der matcher dine kvalifikationer
  • Og selvfølgelig alt det kedelige som pension og forsikring
  • Og også lidt af det sjove som frokost, firmaevents m.v.

Hvis du er interesseret i jobbet, så grib dit vigtigste våben, og ring til Salgsdirektør Gunnar Brabrand på +45 5171 7703.


Om os

Howdy ApS startede i 2014 med en mission om at knække den voksende stresskurve på det danske arbejdsmarked gennem forebyggelse. Vi ville gøre op med de forældede trivsels- og arbejdspladsvurderinger (APV), der med mange, trivielle spørgsmål bliver gennemført hvert andet år og ikke giver virksomhederne nogen mulighed for at spotte eller gribe ind før sygemeldingerne er en realitet.

Vi har kunder i Danmark, Sverige og England, og vores kundebase tæller både små start-ups, kommuner og hospitaler og store globale brands. I 2021 deltog vi som én ud af 10 europæiske starts-ups i et EU baseret Accellerator Program med henblik på at sætte turbo på væksten i virksomheden.

Gem job

Howdy ApS
Publiceret: 7. februar 2022

Arbejdssted

Location København