Im­ple­men­ta­tion Con­sul­tant


Vil du spille en central rolle i at implementere vitale IT-systemer til de danske almen praktiserende læger, speciallæger og privathospitaler? Har du lyst til at være en del af vores product-team, der er kendetegnet af stor ansvarsfølelse, energi, fællesskab og et større formål?

Så er jobbet som Implementation Consultant og arbejdet med sundheds-IT måske noget for dig!

Stillingens indhold

Du vil primært komme til at arbejde med følgende opgaver:

  • Projektledelse af opstarter, så nye kunder understøttes og vejledes igennem hele opstartsforløbet, herunder opstart og undervisning i brugen af NOVAX-systemet.
  • Systemopsætning, fejlfinding og løsning af 2. line-supportsager i samarbejde med kollegaerne i teamet. 
  • Undervisning af nye brugere hos eksisterende kunder. Undervisningen foretages via et mix af telefonisk undervisning, webinarer, workshops og lignende. 

Din profil?

Du har en IT-mæssig baggrund som IT-teknolog, datamatiker eller lign og du er stærk i databaseforståelsen og har erfaring med SQL. Din uddannelse må gerne være kombineret med et par års ansættelse i en IT-virksomhed, hvor du har fået erfaring med implementering og undervisning af IT-systemer, men er du nyuddannet hører vi også gerne fra dig.

Du har interesse for sundheds-IT og du sætter en ære i at lære kundens behov og dagligdag at kende og omsætte denne viden til at sikre kvalitet og fremdrift i dit arbejde.

Som person er du udadvendt, opsøgende og du arbejder selvstændigt, men er ikke bange for at spørge dine kollegaer til råds. Du trives med kundekontakt og undervisning, samtidig med at din fordybelse og dit ejerskab for opgaven, sikrer at alle detaljerne bliver husket og opgaverne bliver afsluttet til kundens tilfredshed.

Dansk og engelsk på højt niveau i både skrift og tale er nødvendigt og det et krav, at du har kørekort (B).

Hvad skal den rigtige kandidat lykkes med?

Som en del af implementeringsteamet i NOVAX A/S, vil du få en vigtig rolle i at sikre, at NOVAX-systemet implementeres professionelt og rettidigt hos vores kunder, hvis hverdag i høj grad afhænger af et velfungerende og sikkert journalsystem til behandling af personfølsomme sundhedsdata. Sammen med dine 10 kollegaer i NOVAX’ Product team bliver du ansvarlig for, at vores kunder oplever det høje serviceniveau og den kvalitet, som NOVAX A/S er kendt for.

Hvad kan vi tilbyde?

Udvikling, høj faglighed, fællesskab og frihed under ansvar.

Hos NOVAX sætter vi pris på vores medarbejdere. Vi arbejder mod fælles mål og er drevet af udvikling, faglighed og god service.

Stillingen

NOVAX A/S’ kunder er fordelt over hele Danmark, så du vil ofte være ude af huset i forbindelse med kundebesøg, messer og lign. Da vi både har kontor i Lystrup og i Taastrup, kan arbejdsstedet ligge som det passer dig bedst.

Derudover har vi i NOVAX selvfølgelig en høj grad af fleksibilitet i forhold til hjemmearbejde. 

Hvis du har kontor i Taastrup vil besøg på hovedkontoret i Lystrup forekomme – særligt i opstartsfasen.

Hvem er vi?

NOVAX A/S er en dansk, familieejet IT-virksomhed med over 60 ansatte. Vi har leveret elektroniske journalsystemer til den danske sundhedssektor i mere end 30 år og har, dengang som nu, fokus på faglighed, et højt serviceniveau og en konstant lyst til at optimere NOVAX-systemerne for vores kunder. Vores kultur er præget af et stærkt kollegialt sammenhold og en uformel tone.

Læs mere om os på www.novax.dk.

Ansøgningsfristen er d. 22. februar 2022 – dog gerne hurtigst muligt, da vi gennemgår ansøgninger løbende og lukker stillingen, når vi har den rigtige kandidat.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Product Director Katrine Willumsen via e-mail kawi@novax.dk eller mobil 92 15 08 80.


NOVAX A/S er en familieejet og -drevet IT-virksomhed, der i mere end 30 år har udviklet journalsystemer til den danske sundhedssektor.

Som medarbejder hos NOVAX A/S tilbyder vi dig arbejde med faglighed, initiativ og engagement i fokus. Du og dine kolleger er grundstoffet i at levere IT-løsninger af høj kvalitet og god service over for vores kunder.

Du vil få rig mulighed for professionel sparring og faglige udfordringer i samarbejdet med dine kolleger i Danmark og Malaga samt med vores kunder og leverandører.

Det er rigtige mennesker, der arbejder hos NOVAX A/S, og derfor er det vigtigt for os at skabe en fleksibel arbejdsplads, der skaber plads til både job med selvstændighed, frihed og ansvar samt familie og privatliv.

Gem job

NOVAX A/S
Publiceret: 21. januar 2022

Arbejdssted

Location Lystrup eller Taastrup