Vi søger en erfaren person til vores intern IT


Er du passioneret omkring teknologi og IT og ønsker du at blive en del af et kompetent driftsteam, så er det måske dig vi søger.

Din rolle i intern IT

Vi bygger fremtidens platform for boligadministration – og det er slet ikke så tørt, som det kunne lyde. Boligsektoren er i en rivende udvikling, og vi har fokus på, hvordan nye teknologier og software kan gøre hverdagen lettere for vores brugere.

Til at lykkedes med missionen leder vi efter en person med IT-hænderne skruet godt på og som finder glæde i at understøtte kolleger og kunder gennem en velsmurt IT-drift.

Du vil indgå i et lille lokalt IT-team i Aalborg, men kommer til at arbejde tæt sammen med vores kollegaer i Vejle og København.

Dine opgaver vil være mangeartede, men du vil hovedsageligt fokusere på:

  • Hjælpe med fejlsøgning i vores hostingmiljø i forbindelse med supportfejl
  • Opdatere server og serverapplikationer (f.eks. MSSQL)
  • Oprette og nedlægge server til afvikling af vores software
  • Netværkskonfigurering
  • Fungere som backup på driften af vores kunders IT

Teknologier/systemer som vil være nyttigt at have kendskab eller erfaring med:

  • Administration af Windows Server 2019 og frem
  • Windows Admin Center
  • MSSQL
  • MySQL
  • Kemp Loadbalancer
  • Datadog/Solarwinds
  • Cisco Meraki
  • Azure/Office365

Kvalifikationer

Du interesserer dig for IT og føler stolthed ved at levere effektive systemer til dine kollegaer. Du forstår hvad det vil sige at bruge IT som en enabler, og derigennem løfte effektivitet og arbejdsglæde.

Du er struktureret, du kan holde overblik og så er du udadvendt, opsøgende, nysgerrig og selvstændig.

Vi forestiller os, at du er uddannet it-supporter eller datatekniker gerne kombineret med to eller tre års erfaring fra en lignende stilling, hvor du har opnået godt teknisk kendskab til gængse Microsoft-teknologier. Vi ser gerne at du besidder en eller flere certificeringer i ovenstående systemer.

Det er en stor fordel, hvis du har forståelse for driften af MSSQL-databaser eller hvordan IT kan binde ind i softwareudvikling.

Hvem er vi?

Vi går op i, at vores medarbejdere har det godt. Derfor vægter vi personlig udvikling, samarbejde og sparring højt. Atmosfæren er afslappet, og vi prioriterer det sociale fællesskab. Vi mødes til sociale arrangementer som fredagsbarer, sommerfester og faglige events. Derudover har vi attraktive personalegoder.

Vi er en del af Unik-koncernen med i alt 240 medarbejdere fordelt på kontorer i Aalborg, Vejle og København. Du vil komme til at arbejde på kontoret i Aalborg sammen med mere end 40 passionerede kolleger. Samarbejdet internt i koncernen er stærkt og du vil få en central rolle i IT arbejdet på tværs af lokationer.

Hvis du vil søge jobbet

Vedhæft relevante eksamensbeviser og/eller certificeringer samt referencer når du søger stillingen. Bemærk at vi afholder samtaler løbende, og ansætter så snart, vi finder den rette kandidat.

Har du yderligere spørgsmål, så kan du kontakte Tonni B. Rasmussen på tlf. 2494 4303.

Ansøgningsfrist: 07-02-2022.


Logicmedia er en del af Unik koncernen med 41 medarbejdere i Aalborg og 170 i Vejle og København, hvor vi arbejder engageret på at fastholde vores position, som førende virksomhed indenfor softwareudvikling til boligsektoren. Vores mål er at sikre, at administration i boligsektoren foregår let, fleksibelt og overskueligt, og dette gør vi gennem fokus på procesoptimering, brugervenlighed og kvalitet.

Gem job

Logicmedia A/S
Publiceret: 21. januar 2022

Arbejdssted

Location Aalborg